Chad Thundercock Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Litt nostalgi- innsprøyting; Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Se der ja Der DICE ser en stor bane ser IW og Treyarch minst 20 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet om det blir satt en sperre på antall medics på hvert lag - eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dersom eg bestiller limited edition på komplett, får eg da de ekstra maps? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Preorder og limited edition inneholder tillegspakka som kommer litt senere ja Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 @Bandreas - Jeg vil nok tro at det blir opp til hver enkelt server å sette opp. Hvordan blir systemet i forhold til klasser? Er det fire? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 SÅ en video der de sa at det var fire klasser ja. Husker ikke vilke, men videoen sa at det var sniper (merk, de sa ikke at det var recon, men sniper) engineer og medic. Det er de eg husker sikkert, men eg går ut i fra at assault er den siste. @Refsa, takk da bestiller eg der Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Er nok dessverre fire klasser.. Får bare håpe de lager dem som i 2142, som funket ganske bra, og ikke i BC2. (Medics med LMG.. Assault med Ammo.. Herregud) Endret 7. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Assault med ammo blir litt for overpowered ja.. Hele greia med "teamwork" blir litt borte, når Assault er den perfekte ja, assault klassen. Klarer seg helt alene på egenhånd i rambostyle. Og om han skulle bli skutt så autoheales det tilbake.. jeez.. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Assault med ammo blir litt for overpowered ja.. Hele greia med "teamwork" blir litt borte, når Assault er den perfekte ja, assault klassen. Klarer seg helt alene på egenhånd i rambostyle. Og om han skulle bli skutt så autoheales det tilbake.. jeez.. Håper det blir begrensning i hvor mange "rene" snipere, for de har en tendens til å ødelegge team play hvis det blir for mange av dem. Sånn 15 % sniper på grunnlag av map størrelse burde være mer enn nok. Er det noen som vet hva de 4 klassene vil består av og hva utstyr de vil ha ? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 No details yet angående class loadouts :\ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 bye bye black ops Aldri vært "hello black ops" til å beggyne med for min del.. xb 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei la BO vere i fred, det trengs så absolutt ikke masse noobs i BF3... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 BO er en gjeng med briter/skotter/irer som sitter og syter i mic'en. Which is fucking annoying. Håper det blir en sperre for lyse sytestemmer på BF3 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei faen heller, hva skal man med public voip på servere.. Får uansett ikke til samspill med public nubs. Skal en spille sammen med lagarbeid, så spiller man med venner over mumble/vent/ts/skype :] 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 BO er en gjeng med briter/skotter/irer som sitter og syter i mic'en. Which is fucking annoying. Håper det blir en sperre for lyse sytestemmer på BF3 Jeg signerer den! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Enig der. På BO er det til og med flere servere som har global VoIP så alle på servern snakker til alle. Hva faen? Nei, enten kun VoIP i en squad eller ingenting. Vent brukes selvfølgelig 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg også stemmer ned VoIP ingame for andre goder, men det vil garrantert bli med i pakka. Bruker jo uansett skype, etc 1 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det som digger meg med Battlefield er at du får virkelig følelsen av å være i et slag. Med fly som flyr over og veggen som du gjemmer deg bak blir sprengt i hundrevis av biter. Tror dette blir mye råere enn arena type Black Ops m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå