Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SÅ en video der de sa at det var fire klasser ja. Husker ikke vilke, men videoen sa at det var sniper (merk, de sa ikke at det var recon, men sniper) engineer og medic. Det er de eg husker sikkert, men eg går ut i fra at assault er den siste.

@Refsa, takk da bestiller eg der ;)

Lenke til kommentar

Assault med ammo blir litt for overpowered ja.. Hele greia med "teamwork" blir litt borte, når Assault er den perfekte ja, assault klassen. Klarer seg helt alene på egenhånd i rambostyle. Og om han skulle bli skutt så autoheales det tilbake.. jeez..

Lenke til kommentar

Assault med ammo blir litt for overpowered ja.. Hele greia med "teamwork" blir litt borte, når Assault er den perfekte ja, assault klassen. Klarer seg helt alene på egenhånd i rambostyle. Og om han skulle bli skutt så autoheales det tilbake.. jeez..

Håper det blir begrensning i hvor mange "rene" snipere, for de har en tendens til å ødelegge team play hvis det blir for mange av dem. Sånn 15 % sniper på grunnlag av map størrelse burde være mer enn nok.

Er det noen som vet hva de 4 klassene vil består av og hva utstyr de vil ha ?

Lenke til kommentar

Det som digger meg med Battlefield er at du får virkelig følelsen av å være i et slag. Med fly som flyr over og veggen som du gjemmer deg bak blir sprengt i hundrevis av biter. Tror dette blir mye råere enn arena type Black Ops m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...