Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har absolutt troen. Er så mye riktig med BF3, og omtrent alt av feil vi så er fikset, eller vil bli fikset. Prøvde meg litt på BC2 i stad, for en nedtur å løpe igjennom skogen på Valpariso etter å sett hvor fantastisk det ser ut på BF3 Beta i skogen :p

 

Er også litt spent på dette med flaggplassering og remake av gamle BF2 maps! :D

Lenke til kommentar

Noe mer nytt om Comma-rose? De sa at de skulle ha det med for en liten stund siden. Så har vi ikke hørt noe mer. Er jo en ganske viktig del av interfacet.

 

Ingen av de nye videoene av de andre multiplayer-maps har Comma-rose.

 

Grunnen til det er nok at de videoene er en smule eldre en dagen de kommer ut på, gameplay for eksempel kan ha blitt hentet ut av testing flere uker eller måneder siden. Kommer det så kommer det, noe jeg selvfølgelig håper på.

Lenke til kommentar

Noe mer nytt om Comma-rose? De sa at de skulle ha det med for en liten stund siden. Så har vi ikke hørt noe mer. Er jo en ganske viktig del av interfacet.

 

Ingen av de nye videoene av de andre multiplayer-maps har Comma-rose.

 

Daniel Matros (zh1nt0) was asked a question about BF3's command rose over twitter yesterday. The fan, FatalEASTer asked if the highly anticipated command tool would be in the Battlefield 3 beta, to which Matros said no. The command rose will be in the full game which is set for launch on October 25, 2011 in America.

 

Så ja, det kommer. :)

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Tror nok ikke du merker forskjell om du har 20 i ping eller 70. Om det er slik at hit detection er client side på release også, så merker du garantert ingenting. (Tipper jeg)

 

 

Virkelig? Har BF3 client-side hit detection?! Jaja, det var det håpet om god hitreg i BF3.

Jepp, samme greia i Medal of Honor. Men var noe snakk om at muligens skulle endre det til lansering. Vi får krysse fingra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...