Dipso Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Trykk på Esc mens spillet er i gang. Føler meg litt dum her jeg sitter Takk. Det er vel heller DICE som skal føle seg litt teite. Idiotisk at man ikke kan gjøre disse settingene uten å spawne. Dette er fikset i den ferdige versjonen av spillet. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle "nye/unge" betatestere til å lese dette. Battlefield 3’s Executive Producer Talks Beta Reactions, Certification Delays, and Post-Release Support Her forklarer han litt om hva en beta egentlig er. Det har vert mye "uvitenhet" både i denne posten og på battlelog forumet under open beta. 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle "nye/unge" betatestere til å lese dette. Battlefield 3’s Executive Producer Talks Beta Reactions, Certification Delays, and Post-Release Support Her forklarer han litt om hva en beta egentlig er. Det har vert mye "uvitenhet" både i denne tråden og på battlelog forumet under open beta. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 *snip* f*cktarden som skjøt meg sitter med en internettlinje i den 3 verden og har 400 ping. Ja, jævla 3. verden folk... 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 DICE er gode til å patche. Når man får luket ut de verste feilene og balansert spillet, så blir det nok megabra. Jeg håper bare man får en viss kontroll med cheaters ... denne gangen .... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, jeg har absolutt troen. Er så mye riktig med BF3, og omtrent alt av feil vi så er fikset, eller vil bli fikset. Prøvde meg litt på BC2 i stad, for en nedtur å løpe igjennom skogen på Valpariso etter å sett hvor fantastisk det ser ut på BF3 Beta i skogen Er også litt spent på dette med flaggplassering og remake av gamle BF2 maps! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 *snip* f*cktarden som skjøt meg sitter med en internettlinje i den 3 verden og har 400 ping. Ja, jævla 3. verden folk... First world problem. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen av de er forferdelig. Som f.eks når jeg spiser for mye og får vondt i magen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, de skal ikke klage, disse sultne barna i Afrika, som ikke vet hvor jævlig det er å være altfor mett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Nettopp. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noe mer nytt om Comma-rose? De sa at de skulle ha det med for en liten stund siden. Så har vi ikke hørt noe mer. Er jo en ganske viktig del av interfacet. Ingen av de nye videoene av de andre multiplayer-maps har Comma-rose. Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noe mer nytt om Comma-rose? De sa at de skulle ha det med for en liten stund siden. Så har vi ikke hørt noe mer. Er jo en ganske viktig del av interfacet. Ingen av de nye videoene av de andre multiplayer-maps har Comma-rose. Grunnen til det er nok at de videoene er en smule eldre en dagen de kommer ut på, gameplay for eksempel kan ha blitt hentet ut av testing flere uker eller måneder siden. Kommer det så kommer det, noe jeg selvfølgelig håper på. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Noe mer nytt om Comma-rose? De sa at de skulle ha det med for en liten stund siden. Så har vi ikke hørt noe mer. Er jo en ganske viktig del av interfacet. Ingen av de nye videoene av de andre multiplayer-maps har Comma-rose. Daniel Matros (zh1nt0) was asked a question about BF3's command rose over twitter yesterday. The fan, FatalEASTer asked if the highly anticipated command tool would be in the Battlefield 3 beta, to which Matros said no. The command rose will be in the full game which is set for launch on October 25, 2011 in America. Så ja, det kommer. Endret 11. oktober 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Får håpe det fungerer da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har hørt noe om BtK release? 1-2 mnd etter BF3? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har hørt noe om BtK release? 1-2 mnd etter BF3? Trodde BtK skulle lanseres som dag 1 DLC inkludert for pre-order på Origin? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hadde vært kult med en video med commo-rose i aksjon. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Tror nok ikke du merker forskjell om du har 20 i ping eller 70. Om det er slik at hit detection er client side på release også, så merker du garantert ingenting. (Tipper jeg) Virkelig? Har BF3 client-side hit detection?! Jaja, det var det håpet om god hitreg i BF3. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Tror nok ikke du merker forskjell om du har 20 i ping eller 70. Om det er slik at hit detection er client side på release også, så merker du garantert ingenting. (Tipper jeg) Virkelig? Har BF3 client-side hit detection?! Jaja, det var det håpet om god hitreg i BF3. Jepp, samme greia i Medal of Honor. Men var noe snakk om at muligens skulle endre det til lansering. Vi får krysse fingra Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 LINK Xbox versjonen kommer med to disker. Har aldri opplevd et konsoll spill som har singleplayeren og multiplayern på hver sin disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå