Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller Metro 2033 og pisser i buksa mens jeg venter på Bf3!

Prøv FEAR, så kan du snakke om å pisse i buksa.

 

Eller Amnesia: Dark Descent, fytte helv...

 

Testet Amnesia: Dark Descent med surround headset og bekmørkt rom.. Tok 10 min så lukket jeg spillet og gikk meg en tur...

 

Ute? Håper det var lyst :p

Lenke til kommentar

Multigamer var de mest stabile Caspian Border serverne. I tilegg til det har jeg bare 20 i ping på serverne deres :)

 

Server Location: Lysaker

 

TV2 sine var veldig stabile for meg, men får holde utsikt etter Multigamer sine når BF3 kommer ut. Kanskje noen åpner noen servere i Trondheim.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Metro 2033 og pisser i buksa mens jeg venter på Bf3!

Prøv FEAR, så kan du snakke om å pisse i buksa.

 

Eller Amnesia: Dark Descent, fytte helv...

Condemned 1 med headset, alene i huset og slått av alle lysene :(

 

Hva syntes folk om våpene som support kit kunne bruke?

Et par av dem syntes jeg hadde høy dmg, og var litt lett å bruke på nærthold, men på lange avstander var det til tider vanskelig å treffe noen!

 

Inntil man fikk foregrip og red dot, hahaha

Lenke til kommentar

Tror nok ikke du merker forskjell om du har 20 i ping eller 70. Om det er slik at hit detection er client side på release også, så merker du garantert ingenting. (Tipper jeg)

 

Det kan jeg skrive under på. Har blitt skutt utallige ganger etter jeg har lagt meg i dekning eller kommet meg rundt et hjørne fordi f*cktarden som skjøt meg sitter med en internettlinje i den 3 verden og har 400 ping.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke du merker forskjell om du har 20 i ping eller 70. Om det er slik at hit detection er client side på release også, så merker du garantert ingenting. (Tipper jeg)

 

Det kan jeg skrive under på. Har blitt skutt utallige ganger etter jeg har lagt meg i dekning eller kommet meg rundt et hjørne fordi f*cktarden som skjøt meg sitter med en internettlinje i den 3 verden og har 400 ping.

Hehe, mente det egentlig sånn at du merker ingenting om du skyter på andre, men blir du beskutt, så skal du ikke se bort ifra at du dør mens du er i cover :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...