MrLee Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Folk flest er dumme som brød og tok dette for å være en demo. For å sitere George Carlin. "A person is smart, but people are fucking stupid. Think of how stupid the average person is and then realize that half of them are stupider than that!" Endret 10. oktober 2011 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut Spille cs? Viss beaten hadde vært åpen helt til spillet kom ut hadde du jo blitt lei av det :l Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Folk flest er dumme som brød og tok dette for å være en demo. For å sitere George Carlin. "A person is smart, but people are fucking stupid. Think of how stupid the average person is and then realize that half of them are stupider than that!" Så langt tenkte jeg ikke, burde kanskje høre på Einstein (ref. til signaturen min).. Edit: siterte deg før du siterte George Carlin Endret 10. oktober 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut Sove ut 1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut BC2. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut BC2. :!: 1 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) snakkes den 27 Endret 10. oktober 2011 av jajamensen 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut BC2. Er det noe å le av? Synes Bc2 har gitt meg mye gode stunder online på Valparaiso Spille Battlefield 2 er jo også et godt valg, kanskje det beste selv om det begynner å trekke på åra. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 snakkes den 27 Snakkes? Jeg reviver deg før du rekker å si et ord 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut BC2. Er det noe å le av? Synes Bc2 har gitt meg mye gode stunder online på Valparaiso Er så nedtur å gå tilbake til BC2 nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Avinstallerte faktisk BC2 då eg begynte på BF3-betaen ... Plass på SSD-en er ikkje alle forunt. No har eg avinstallert betaen òg, så får eg heller klare meg uten å shoot all the men i eit par veker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Spørs etter det dårlige inntrykket folk fikk fra betaen. Jeg fikk godt inntrykk Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut BC2. Er det noe å le av? Synes Bc2 har gitt meg mye gode stunder online på Valparaiso Er så nedtur å gå tilbake til BC2 nå Bekrefter det. Spilte ista bc2 og savnet umiddelbart metro Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Også reklamerer de fortsatt for BF3 m/beta på tv (MAX)... :/ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg spiller Metro 2033 og pisser i buksa mens jeg venter på Bf3! 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Går tilbake til BF2 jeg 1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Er så nedtur å gå tilbake til BC2 nå Jeg ville nok vært enig om jeg hadde fått testet Caspian Border skikkelig, med kjøretøy, jets og hele pakka. Men etter kun å ha testet Operation Metro, som forøvrig var kult nok det, så er det digg og gå tilbake til større og mer åpne maps med kjøretøy igjen. Men faen som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg spiller Metro 2033 og pisser i buksa mens jeg venter på Bf3! Prøv FEAR, så kan du snakke om å pisse i buksa. Eller Amnesia: Dark Descent, fytte helv... Endret 10. oktober 2011 av arni90 2 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 LAV 25: Y U no have room for more than one soldier? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen som vet om BF3 får støtte for TrackIR 5? Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg spiller Metro 2033 og pisser i buksa mens jeg venter på Bf3! Prøv FEAR, så kan du snakke om å pisse i buksa. Eller Amnesia: Dark Descent, fytte helv... Amnesia er noe av det beste jeg har spilt. Meget godt gjennomført! (OFF-Topic (: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå