evenandreas Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tror du virkelig vi får lov til det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tviler ganske sterkt på at vi får lov til det, men man kan jo håpe. Alt for mange snipere som camper i toppen der. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Sa ikke dice at den store røde radio antenna kan bli revet ned? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tviler ganske sterkt på at vi får lov til det, men man kan jo håpe. Alt for mange snipere som camper i toppen der. Var da bare om spamme "toppen" med tanks... Ferdig snakka. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Sa ikke dice at den store røde radio antenna kan bli revet ned? Jeg tipper på at den ryker på siste posten i Rush-varianten av kartet kanskje... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tviler ganske sterkt på at vi får lov til det, men man kan jo håpe. Alt for mange snipere som camper i toppen der. Var da bare om spamme "toppen" med tanks... Ferdig snakka. Hjelper lite når de bare kan gå rundt på andre siden av tårnet, slik at de ikke får noe skade. Ellers så har de jo massevis av beacons der oppe. Når det er sagt, så skal det noe til før de treffer noen som beveger seg på lang avstand med en sniper der oppe :!: Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jagerfly gameplay fra SP (xbox 360) http://www.youtube.com/watch?v=Zw_h_E9bLGI Ser ganske realistisk ut i mine øyne, men virkes jo en god del annderledes ut i MP etter hva jeg har sett? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Kommer ikke inn på BF3. Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Beta er over. kl 12 i dag ble den stengt. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) betaen er ferdig. derfor kanskje? Endret 10. oktober 2011 av jajamensen Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Kommer ikke inn på BF3. Noen andre som har problemer? Betaen ble avsluttet klokka 12 i dag.. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Heisann, mulig dette er svart på før, men var så mange sider å lese gjennom . Men det jeg lurer på, er om vi beholder statistikken og alt det fra betaen når det endelige spillet slippes?? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, alt startes på nytt. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Heisann, mulig dette er svart på før, men var så mange sider å lese gjennom . Men det jeg lurer på, er om vi beholder statistikken og alt det fra betaen når det endelige spillet slippes?? Nei, du beholder bare soldatnavnet. Endret 10. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha ser ut som Bf3 knuser Mw3 i år 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jagerfly gameplay fra SP (xbox 360) http://www.youtube.com/watch?v=Zw_h_E9bLGI Ser ganske realistisk ut i mine øyne, men virkes jo en god del annderledes ut i MP etter hva jeg har sett? Man flyr ikke selv i disse opdragene, man skyter og sikter Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Spørs etter det dårlige inntrykket folk fikk fra betaen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva skal vi gjøre mens betaen er nede da? Er jo lenge til spillet kommer ut Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Ok, det var det jeg tenkte Men gleder meg skikkelig til relase, imens har jeg kjøpt BFBC2 som jeg skal kose meg med i mellomtiden Har det fra før på Xboxen, men fant ut i løpet av den siste uken at Battlefield skal spilles på PC!!! Endret 10. oktober 2011 av _powerade_ Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Spørs etter det dårlige inntrykket folk fikk fra betaen. Det rare er jo hvis det skal gå utover responsen på spillet siden hele poenget med en beta er at man skal finne feil før det slippes ut i fullversjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå