Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvordan spillet faktisk er etter release.

Kjedelig at statsen sikkert blir wipet og man må begynne på nytt.

 

Fant 2 ting jeg håper de retter på før release:

 

- Et skudd fra Tanks tar ned et helikopter. Head on skudd i cockpiten på et fly gjør ingen ting. Noe underlig dette.

- Enkelt å ta ned helikopter med AA tanksen, men vanskelig å ta ut fotsoldater med samme tanks, makes no sense.

 

Dr.Peedee: Jeg kjørte spillet til å begynne med på Ultra uten problemer, men syns gameplay ble mer smooth på low, så jeg har spillt hele betaen på low. Forskjellen som jeg har sett er dynammisk lyssetting og skarphet på detaljer / texturer. Enig i at spillet ser flott ut i low også.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg håper de fikset det slik at AA-gun som står stasjonær gjør mer skade på fly. For jeg opplevde å kunne treffe et fly ganske mye uten at det gikk ned. Samme med Stinger-missle, der også virket det som om mye måtte til for å faktisk treffe et fly.

 

Alt går vel på balansering i spillet. Å skyte ned fly som bruker "Chaff" eller hva det heter er ganske håpløst, da stinger missilen sjeldent treffer. Treffer ofte fly med missilen, men gjør ikke stor skade, men mot helikoper derimot, så funker missilen meget bra.

 

Hvis det blir lettere å skyte ned fly, så blir det liten vits å fly siden mappene er begrensen store. Flyene er jo ikke veldig farlig for bakketropper og tankser enda. Vil tro at det kommer noen unlocks som gjør de noe mer farlig i fullversionen.

 

AA kanonen som står i hvert spawn er jo heller ikke fryktelig effektive mot fly.

 

Hadde vært kuult om det kommer maps ala det som fantes i Desert Combat moden til BF 1942 = mye tankser :D

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Oida, var betaen slutt allerede! Fikk aldri rotet meg til å teste den, til tross for at jeg også hadde "early access" versjonen. Jaja, satser på at jeg får tid til å prøve fullversjonen istedet når den kommer ut. :)

 

Du gikk ikke glipp av så mye. Tror du gjorde rett i å vente for å få den fulle opplevelsen. Irriterete meg grønn over alle buggs'ene.

Lenke til kommentar

Flyene er jo ikke veldig farlig for bakketropper og tankser enda. Vil tro at det kommer noen unlocks som gjør de noe mer farlig i fullversionen.

 

Fikk unlocket alt på flyene i natt. Man får Air to Ground missile som hjelper litt mot tanks hvis den er skadet fra før. Mot tanks med full HP får man bare disabled og den er reparert før du får skutt en gang til. Bakketropper har ingen bekymringer ovenfor fly ettersom eneste måten flyene har får å drepe dem er machinegun.

Endret av HelloWorld
Lenke til kommentar

 

 

Jeg håper de fikset det slik at AA-gun som står stasjonær gjør mer skade på fly. For jeg opplevde å kunne treffe et fly ganske mye uten at det gikk ned. Samme med Stinger-missle, der også virket det som om mye måtte til for å faktisk treffe et fly.

 

Alt går vel på balansering i spillet. Å skyte ned fly som bruker "Chaff" eller hva det heter er ganske håpløst, da stinger missilen sjeldent treffer. Treffer ofte fly med missilen, men gjør ikke stor skade, men mot helikoper derimot, så funker missilen meget bra.

 

Hvis det blir lettere å skyte ned fly, så blir det liten vits å fly siden mappene er begrensen store. Flyene er jo ikke veldig farlig for bakketropper og tankser enda. Vil tro at det kommer noen unlocks som gjør de noe mer farlig i fullversionen.

 

AA kanonen som står i hvert spawn er jo heller ikke fryktelig effektive mot fly.

 

Hadde vært kuult om det kommer maps ala det som fantes i Desert Combat moden til BF 1942 = mye tankser :D

Trengte ikke å nevne DC, BF42 har plenty med tanks på Aberdeen og Tobruk da dette var rene tanks map.
Lenke til kommentar

Betaen var awesome! Spillet skal kjøpes :D Mens syns fortsatt at Knifinga var litt rar...

hvis du kommer inn bak personen,med kniven.da blir det bra.men treffer du fra siden eller noe i den duren,blir du ståans å fekte.hehe...blir nok fiksa på ja.er en del bugs å rette på.det er jeg ikke urolig for heller da.dice har retta opp i alt som har vært tidligere.dette blir helt konge... :new_woot:

Lenke til kommentar

Det jeg savna var mere ødeleggelser! BFBC2 var nok bedre i så måte!

 

Det skjønner jeg ikke hvordan du kan mene. Ja, i metro er det en del restriksjoner på hva du kan ødelegge, men slik må det nesten være på det brettet. På Caspian Border er det nesten ingen bygninger du ikke kan ødelegge. Og best av alt; i BF3 kan du kjøre gjennom bygninger med tanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...