Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen planer om hva de skal gjøre først? Kjøre gjennom SP, eller fyre rett på MP?

Rett på MP, har knapt nok rørt SP i BF. Var litt i BFV og BF2 hvor jeg øvde litt på å fly, men jeg liker meg på bakken. For meg er og blir BF ett MP spill, å bruke tid på (å utvikle) SP er bortkastet etter min mening. Men andre skal selvfølgelig få lov til å ha en annen mening.

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel å kjøre ferdig SP-delen i et spill før jeg går over på MP. Men blir kanskje et unntak i BF3. Battlefield er multiplayer.

 

Ja sier som Nero her!

Blir ett unntak! Sparer Sp til nettet mitt går ned eller lignende!

Må komme fort opp i rank så æ kan pwne noobs :tease:

Men hva i all verden skal man gjøre no i mellom tiden ?

Dark Souls? Rage? Huff så mye og velge mellom.. :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel å kjøre ferdig SP-delen i et spill før jeg går over på MP. Men blir kanskje et unntak i BF3. Battlefield er multiplayer.

 

Ja sier som Nero her!

Blir ett unntak! Sparer Sp til nettet mitt går ned eller lignende!

Må komme fort opp i rank så æ kan pwne noobs :tease:

Men hva i all verden skal man gjøre no i mellom tiden ?Dark Souls? Rage? Huff så mye og velge mellom.. :innocent:

Bygge PC :new_woot:

 

Eller opparbeide seg nok overtid til at man kan ta seg fri når narkotikaen er ferdig installert på PC'n.

 

Er farlig mange gode spill denne høsten :/

Endret av Nerowulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode nyheter til de som skulle ramle innom tråden nå og ikke har fått spilt beta, og som kanskje ikke har verdens beste hardware...

 

Jeg skrudde alt ned til LOW på grafikk-instillingene nå en liten stund for å teste hvordan det ble før betaen går offline senere idag. Det så da overraskende bra ut! Har man ikke tenkt til å oppgradere hardware, så går det fint ann å få en god BF3 opplevelse med LOW settings. Ingen overraskelse kanskje fordi gameplay og online moro går foran grafikk - meeeeeeen det er jo så mange som har vært innom og lurt på hardwarekrav, grafikk - hva de kan forvente osv...

 

Ellers - hatt det moro med betaen. Prøvde litt sniper også i natt for første gang - aldri giddi det i tidligere BF-spill, heller ikke under betaen siden den kom ut. Men måtte jo teste. Greit - moro forsåvidt. Men gi meg helst en Minimi jeg er mer happy ;)

Lenke til kommentar

Gode nyheter til de som skulle ramle innom tråden nå og ikke har fått spilt beta, og som kanskje ikke har verdens beste hardware...

 

Jeg skrudde alt ned til LOW på grafikk-instillingene nå en liten stund for å teste hvordan det ble før betaen går offline senere idag. Det så da overraskende bra ut! Har man ikke tenkt til å oppgradere hardware, så går det fint ann å få en god BF3 opplevelse med LOW settings. Ingen overraskelse kanskje fordi gameplay og online moro går foran grafikk - meeeeeeen det er jo så mange som har vært innom og lurt på hardwarekrav, grafikk - hva de kan forvente osv...

 

Ellers - hatt det moro med betaen. Prøvde litt sniper også i natt for første gang - aldri giddi det i tidligere BF-spill, heller ikke under betaen siden den kom ut. Men måtte jo teste. Greit - moro forsåvidt. Men gi meg helst en Minimi jeg er mer happy ;)

Hvor stiller man grafikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...