Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Så ut som M416 versjonen har kort pipe?

 

HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant.

 

Ja, det er skrevet om det lenger opp også. Jeg bare stusset over at jeg kun har sett den med kort pipe i beta'n.

 

La ut bilder av variantene som forekommer i Forsvaret (kan hende FSK bruker 14,5" løps varianten uten at jeg har sett det selv) men her er i alle fall slik den jeg har ser ut:

 

post-73461-0-88966600-1318190615_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NÅ er jeg ferdig med beta, orker ikke mer. ble bare lvl 27, men fikk testa en del, for det meste support og recon på metro, mens engineer ble førstevalget på Caspian Border.

 

Nå er det ikke lenge igjen til release :)

 

 

Har noen planer om hva de skal gjøre først? Kjøre gjennom SP, eller fyre rett på MP?

 

Jeg selv skal ta meg tid til å spille SP, som ser ut til å bli den beste SP-en i BF's historie (ikke at det så veldig mange SP der da :p)

Lenke til kommentar

Den auto-heal-saken på jets er absolutt nødvendig. Jeg tar kjappeste rute vekk fra trøbbel når første missil har truffet - da er jeg ennå over 50% og det går fortsatt an å fly det. Kommer den under 50% er det egentlig bare å hoppe ut - helst innenfor krigssonen.

Forhåpentlig blir det bedre når en unlocker raketter og annet snacks. Problemet er at det ikke er så forbasket lett å sanke poeng i fly, at det vil ta en stund hvis det blir slik det er nå.

 

Har ikke prøvd fly i betan enda, men er det ikke samme opplegg som med BC2 angående "vehicles"? Altså at det er samme XP generert tvers over alle typer kjøretøy, eller er det endret nå med BF3?

 

 

Lenke til kommentar

Spillet låser seg etter 5 min med spilling uansett server. Skikkelig kjipt. Har nesten ikke fått spillt så jeg håper at det blir ordnet til release.

 

Hm, har over 35 timer med beta spilling uten dette problemet eg. harhar.gif

Uheldig jeg da. Driveren til skjermkortet klikka nettopp samtidig som spillet låste seg. Kanskje skjermkortet som har problemer?

Lenke til kommentar

Den auto-heal-saken på jets er absolutt nødvendig. Jeg tar kjappeste rute vekk fra trøbbel når første missil har truffet - da er jeg ennå over 50% og det går fortsatt an å fly det. Kommer den under 50% er det egentlig bare å hoppe ut - helst innenfor krigssonen.

Forhåpentlig blir det bedre når en unlocker raketter og annet snacks. Problemet er at det ikke er så forbasket lett å sanke poeng i fly, at det vil ta en stund hvis det blir slik det er nå.

 

Har ikke prøvd fly i betan enda, men er det ikke samme opplegg som med BC2 angående "vehicles"? Altså at det er samme XP generert tvers over alle typer kjøretøy, eller er det endret nå med BF3?

Husker ikke hvordan det var i BC2, men det er XP innenfor hver kjøretøy-type. Dvs. er du bare en russisk T90 tank-kommandør, vil du ha de samme unlocks de gangene du kjører M1 Abrahms. Men de gjelder ikke for BMP/LAV, ettersom det er en egen kjøretøy-type igjen.

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Så ut som M416 versjonen har kort pipe?

 

HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant.

 

Ja, det er skrevet om det lenger opp også. Jeg bare stusset over at jeg kun har sett den med kort pipe i beta'n.

 

La ut bilder av variantene som forekommer i Forsvaret (kan hende FSK bruker 14,5" løps varianten uten at jeg har sett det selv) men her er i alle fall slik den jeg har ser ut:

 

post-73461-0-88966600-1318190615_thumb.png

 

Ok, joda - takk for det ;)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...