Din_Laban Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ut som M416 versjonen har kort pipe? HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant. Ja, det er skrevet om det lenger opp også. Jeg bare stusset over at jeg kun har sett den med kort pipe i beta'n. La ut bilder av variantene som forekommer i Forsvaret (kan hende FSK bruker 14,5" løps varianten uten at jeg har sett det selv) men her er i alle fall slik den jeg har ser ut: Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 NÅ er jeg ferdig med beta, orker ikke mer. ble bare lvl 27, men fikk testa en del, for det meste support og recon på metro, mens engineer ble førstevalget på Caspian Border. Nå er det ikke lenge igjen til release Har noen planer om hva de skal gjøre først? Kjøre gjennom SP, eller fyre rett på MP? Jeg selv skal ta meg tid til å spille SP, som ser ut til å bli den beste SP-en i BF's historie (ikke at det så veldig mange SP der da ) Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Usikker. Om serverene er veldig ustabile i starten så blir det SP på meg, men om de fungerer greit, så blir det MP. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Spillet låser seg etter 5 min med spilling uansett server. Skikkelig kjipt. Har nesten ikke fått spillt så jeg håper at det blir ordnet til release. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Spillet låser seg etter 5 min med spilling uansett server. Skikkelig kjipt. Har nesten ikke fått spillt så jeg håper at det blir ordnet til release. Hm, har over 35 timer med beta spilling uten dette problemet eg. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Den auto-heal-saken på jets er absolutt nødvendig. Jeg tar kjappeste rute vekk fra trøbbel når første missil har truffet - da er jeg ennå over 50% og det går fortsatt an å fly det. Kommer den under 50% er det egentlig bare å hoppe ut - helst innenfor krigssonen. Forhåpentlig blir det bedre når en unlocker raketter og annet snacks. Problemet er at det ikke er så forbasket lett å sanke poeng i fly, at det vil ta en stund hvis det blir slik det er nå. Har ikke prøvd fly i betan enda, men er det ikke samme opplegg som med BC2 angående "vehicles"? Altså at det er samme XP generert tvers over alle typer kjøretøy, eller er det endret nå med BF3? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det noen andre som sliter med at pc'en krasjer når servern skifter map? Blir nødt til og alt-f4 etter hver runde nå og rejoined servern av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Spillet låser seg etter 5 min med spilling uansett server. Skikkelig kjipt. Har nesten ikke fått spillt så jeg håper at det blir ordnet til release. Hm, har over 35 timer med beta spilling uten dette problemet eg. Uheldig jeg da. Driveren til skjermkortet klikka nettopp samtidig som spillet låste seg. Kanskje skjermkortet som har problemer? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Den auto-heal-saken på jets er absolutt nødvendig. Jeg tar kjappeste rute vekk fra trøbbel når første missil har truffet - da er jeg ennå over 50% og det går fortsatt an å fly det. Kommer den under 50% er det egentlig bare å hoppe ut - helst innenfor krigssonen. Forhåpentlig blir det bedre når en unlocker raketter og annet snacks. Problemet er at det ikke er så forbasket lett å sanke poeng i fly, at det vil ta en stund hvis det blir slik det er nå. Har ikke prøvd fly i betan enda, men er det ikke samme opplegg som med BC2 angående "vehicles"? Altså at det er samme XP generert tvers over alle typer kjøretøy, eller er det endret nå med BF3? Husker ikke hvordan det var i BC2, men det er XP innenfor hver kjøretøy-type. Dvs. er du bare en russisk T90 tank-kommandør, vil du ha de samme unlocks de gangene du kjører M1 Abrahms. Men de gjelder ikke for BMP/LAV, ettersom det er en egen kjøretøy-type igjen. Endret 9. oktober 2011 av hightow Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fått 51 kills med C4 siden igår Moro greier 3 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fått 51 kills med C4 siden igår Moro greier Indeed! Også så utrolig gøy og snike seg bak en tanks og sette noen C4 på den Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fått 51 kills med C4 siden igår Moro greier Indeed! Også så utrolig gøy og snike seg bak en tanks og sette noen C4 på den Hehe, jeg kjører kamikaze style. fester 5 C4 på jeepen, kjører på en tanks og sprenger den Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Hehe, jeg kjører kamikaze style. fester 5 C4 på jeepen, kjører på en tanks og sprenger den Ja det også, og på EOD boten og MAVen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Hehe, jeg kjører kamikaze style. fester 5 C4 på jeepen, kjører på en tanks og sprenger den Ja det også, og på EOD boten og MAVen Funker det å ha C4 på MAVen og bruke den til å ta ut tanks? :!: Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ferdig med beta. Ble så lei Metro og Caspian til slutt at jeg ikke gadd mere.. Back to karkand og singelplayer all the way! 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fått 51 kills med C4 siden igår Moro greier Indeed! Også så utrolig gøy og snike seg bak en tanks og sette noen C4 på den Enda morsommere å snu gunner-tårnet rundt og se en tulling springe mot tanksen med en frisbee i handa. Booom, headshot... Med 12,7! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ser at minnet som er tildelt Spillet når det fryser er på 1133820 k er det kanskje litt mye? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har nesten ikke spilt de siste dagene. Spillet fryser seg etter 10-20 min, og jeg må bruke task manager for å avslutte. Jeg har siste ati driver så det burde ikke være problemet. :/ Skulle gjerne spilt litt mer før betaen var over, men jeg er så ufattelig lei alle bugsene at jeg ikke gidder lengre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ser at minnet som er tildelt Spillet når det fryser er på 1133820 k er det kanskje litt mye? Minneleak kanskje? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så ut som M416 versjonen har kort pipe? HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant. Ja, det er skrevet om det lenger opp også. Jeg bare stusset over at jeg kun har sett den med kort pipe i beta'n. La ut bilder av variantene som forekommer i Forsvaret (kan hende FSK bruker 14,5" løps varianten uten at jeg har sett det selv) men her er i alle fall slik den jeg har ser ut: Ok, joda - takk for det Endret 10. oktober 2011 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå