chairgame Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 K-versjonen finnes også i forsvaret. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ut som M416 versjonen har kort pipe? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Bah, Ati 1.9-driverne senket ytelsen merkbart (fra 40-50 fps til 20 fps) på mitt 5870-kort. Da jeg ikke kommer til å spille noe mer i betaen så venter jeg likegodt på de offisielle 1.10-driverne som sikkert kommer ramlende rundt release. 11.10 v2 preview driverene fungerer kanskje ikkje med 5 serien eller? Det er iallefall en kongedriver til bf3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så ut som M416 versjonen har kort pipe? Jepp, men BF3 skal også ha M27, som er veldig lik HK416N med lengre pipe. se her Endret 9. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er meget mulig jeg failer rimelig hardt med de; men jeg synes samtlige av autohaglene i spillet er latterlig underveldende. Samme med 416 (føles veldig som AUGen i BC2 - får den faen ikke til) og AKSen. Noe annet som er kjekt er at de fleste våpnene oppfører seg slik man "forventer". F.eks AN-94 og AEK'en kan brukes på samme måte som vi er kjent med fra f.eks BC2. Dog, jevnt over så virker det som om våpen med lite kick vinner de fleste duellene. MrLee: Godt poeng. Kjekt for de som liker slikt - selv synes jeg de fleste russiske siktemidlene er aaaaaalt for store og klumpete. Tar jo opp hele synsfeltet. Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Er visst Punkbuster som gjør det.. Husker ikke hva fiksen var, oppdatere PB eller noe sånt? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Assault har alltid vært det store når jeg spiller battlefield, og jeg synes det er en god ting at de har latt oss få muligheten til å specce mot en medic-rolle. Beklageligvis så vriker det ikke som om dette faktumet har gått opp for de aller fleste. Tror jeg kan telle på et sett med hender hvor mange ganger jeg har blitt paddet/fått medisin. Liker at dei har gjort det sånn du ikkje får alt medic-dilldallet "gratis" her. Altså, ikkje at ein må låse det opp, men at ein ikkje kan få både det OG alt mogleg anna samstundes, uansett. No må jo ein - så vidt eg har forstått - velje mellom underbarrel launchers/shotgun og pads. Hadde òg vert greitt om ein måtte velje mellom medkit og noko anna som var veldig hendig i assault-samanheng (kanskje C4?), så folk kunne gå heilt assault eller heilt medic. Eg plar spele meir medic enn assault - defensiv, slepp medkits, og bruker pads på squadmates og andre - og det er både bra for laget, gøy for meg, og betyr mykje poeng (). Oppdaga fort at i flaskehalsane på metro (mot gode lag), så kjem ein ikkje framover med mindre ein held nok folk i live så ein får etablert eit slags brohovud og renska ut fiendtlege squads, så dei må spawne lengre bak - og då må nokon vere meir medic enn assault. Endret 9. oktober 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Her er en oppsummeringtråd av BF3 beta. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383096 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Detter ut etter hver runde, og må starte på nytt hver gang. Noen idéer? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Skjer det berre på Caspian Border? Er vanleg med CTD etter kvar runde der, trur eg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC Får jeg også.... Men på begge banene, funka helt fint tidligere Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ut som M416 versjonen har kort pipe? Jepp, men BF3 skal også ha M27, som er veldig lik HK416N med lengre pipe. se her Joda Jeg bare leste ikke så nøye første posten om M416. Kjenner begge HK 416 modellene godt Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så ut som M416 versjonen har kort pipe? HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant. HK416(N) (16,5" løp) er omtrent helt lik denne (med unntak av at "N" varianten kan justere åpningen for kruttgassen: HK416K dukker også opp innimellom i det norske forsvaret, og er lett å kjenne igjen når flipsiktet foran er lagt ned og da er like langt som pipa med flammedemperen: Ellers er HK417 (20" løp) også faset inn, og brukes som skarpskytterrifle, med 7.62mm ammo (som AG3) i stedet for 5.56mm: Endret 9. oktober 2011 av Din_Laban 1 Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC Får jeg også.... Men på begge banene, funka helt fint tidligere spiller Caspian Border no ikke gå inn på servere med punkbuster så går det fint. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Skjer det berre på Caspian Border? Er vanleg med CTD etter kvar runde der, trur eg. Njaa... bare skjedd meg to ganger på Caspian Border at spillet har låst seg der. Og fått spilt noen runder da etterhvert. Så etter hver rundt er det nå i hvert fall ikke. Har låst seg på Metro også så.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ut som M416 versjonen har kort pipe? HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant. Ja, det er skrevet om det lenger opp også. Jeg bare stusset over at jeg kun har sett den med kort pipe i beta'n. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC Får jeg også.... Men på begge banene, funka helt fint tidligere spiller Caspian Border no ikke gå inn på servere med punkbuster så går det fint. Prøvde det jeg å, ser ut til å fungere greit. Men rart at det fungerte før da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Klokka 12, så du må stå opp tidlig for å få noe ut av det. Er hjemme fra nattskift sånn i halv 8 tia i morra tidlig, så da tror jeg at jeg lar detet passere i all sin ro og mak. Er ikke så lenge til retail, så det skal nok gå fint Der andre får kose dere glugg ihjel utover nattestimene ihvertfall! ninja'd. Blir bra med et par uker uten BF3 for å få opp hypen igjen Håper det er noen jungel/tåke/vann-baner... Husker Joint Operations hadde noen slike map, salig heftige greier Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Flere som mistet alt av name tags og muligheten til å spotte akkurat nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå