Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, Ati 1.9-driverne senket ytelsen merkbart (fra 40-50 fps til 20 fps) på mitt 5870-kort.

 

Da jeg ikke kommer til å spille noe mer i betaen så venter jeg likegodt på de offisielle 1.10-driverne som sikkert kommer ramlende rundt release.

 

11.10 v2 preview driverene fungerer kanskje ikkje med 5 serien eller?

 

 

Det er iallefall en kongedriver til bf3 :dribble:

 

 

Lenke til kommentar

Det er meget mulig jeg failer rimelig hardt med de; men jeg synes samtlige av autohaglene i spillet er latterlig underveldende. Samme med 416 (føles veldig som AUGen i BC2 - får den faen ikke til) og AKSen.

 

 

Noe annet som er kjekt er at de fleste våpnene oppfører seg slik man "forventer". F.eks AN-94 og AEK'en kan brukes på samme måte som vi er kjent med fra f.eks BC2. Dog, jevnt over så virker det som om våpen med lite kick vinner de fleste duellene.

 

 

MrLee: Godt poeng. Kjekt for de som liker slikt - selv synes jeg de fleste russiske siktemidlene er aaaaaalt for store og klumpete. Tar jo opp hele synsfeltet.

Lenke til kommentar

Assault har alltid vært det store når jeg spiller battlefield, og jeg synes det er en god ting at de har latt oss få muligheten til å specce mot en medic-rolle. Beklageligvis så vriker det ikke som om dette faktumet har gått opp for de aller fleste. Tror jeg kan telle på et sett med hender hvor mange ganger jeg har blitt paddet/fått medisin.

 

Liker at dei har gjort det sånn du ikkje får alt medic-dilldallet "gratis" her. Altså, ikkje at ein må låse det opp, men at ein ikkje kan få både det OG alt mogleg anna samstundes, uansett. No må jo ein - så vidt eg har forstått - velje mellom underbarrel launchers/shotgun og pads. Hadde òg vert greitt om ein måtte velje mellom medkit og noko anna som var veldig hendig i assault-samanheng (kanskje C4?), så folk kunne gå heilt assault eller heilt medic. Eg plar spele meir medic enn assault - defensiv, slepp medkits, og bruker pads på squadmates og andre - og det er både bra for laget, gøy for meg, og betyr mykje poeng (:p).

 

Oppdaga fort at i flaskehalsane på metro (mot gode lag), så kjem ein ikkje framover med mindre ein held nok folk i live så ein får etablert eit slags brohovud og renska ut fiendtlege squads, så dei må spawne lengre bak - og då må nokon vere meir medic enn assault.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ut som M416 versjonen har kort pipe?

 

HK 416 tenker du på? den har flere pipelengder avhengig av variant.

 

HK416(N) (16,5" løp) er omtrent helt lik denne (med unntak av at "N" varianten kan justere åpningen for kruttgassen:

 

post-73461-0-09713000-1318190223_thumb.jpg

 

HK416K dukker også opp innimellom i det norske forsvaret, og er lett å kjenne igjen når flipsiktet foran er lagt ned og da er like langt som pipa med flammedemperen:

 

post-73461-0-44727500-1318188943_thumb.jpg

 

Ellers er HK417 (20" løp) også faset inn, og brukes som skarpskytterrifle, med 7.62mm ammo (som AG3) i stedet for 5.56mm:

 

post-73461-0-49800300-1318189128_thumb.jpg

Endret av Din_Laban
  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC

 

Får jeg også....

Men på begge banene, funka helt fint tidligere :(

 

spiller Caspian Border no :) ikke gå inn på servere med punkbuster så går det fint.

Lenke til kommentar

noen som klarer å spille på Caspian Border? etter 1 min får jeg opp at jeg er kicket av admin.. spiller på PC

 

Får jeg også....

Men på begge banene, funka helt fint tidligere :(

 

spiller Caspian Border no :) ikke gå inn på servere med punkbuster så går det fint.

 

Prøvde det jeg å, ser ut til å fungere greit.

Men rart at det fungerte før da...

Lenke til kommentar

Klokka 12, så du må stå opp tidlig for å få noe ut av det.

 

Er hjemme fra nattskift sånn i halv 8 tia i morra tidlig, så da tror jeg at jeg lar detet passere i all sin ro og mak. Er ikke så lenge til retail, så det skal nok gå fint :) Der andre får kose dere glugg ihjel utover nattestimene ihvertfall!

 

ninja'd.

 

Blir bra med et par uker uten BF3 for å få opp hypen igjen :D

Håper det er noen jungel/tåke/vann-baner...

 

Husker Joint Operations hadde noen slike map, salig heftige greier :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...