Frode99 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nettopp testa BBC2 Vietnam, 99 kr ned i dass. Sigh.. --> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Nettopp testa BBC2 Vietnam, 99 kr ned i dass. Enig. Det er bare bra hvis man er statshore. (for da kan man få flere badges........) Endret 4. mars 2011 av Tecfan Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om korrekt ladegrep er viktig, ja det får jo hver enkelt avgjøre for seg selv. Samme med andre ting: -vindu som knuser når du skyter igjennom dem. -vegger som sprenger når du bomber dem. osv. Finnes nok at spill der slike ting ikke skjer, og noen bryr seg ikke om det. Men som vi ser, er det de spillene som tar hensyn til virkeligheten og lager slike ekstraeffekter som slår best ann. Som vist tidligere mde Goldeneye, så har det vært en enorm utvikling i slike detaljer for spill, og jeg ser ingen grunn til at korrekte ladegrep skal utelates. Det ville faktisk vært skammelig om BF3 bommer på dette, og jeg synes faktisk det er på tide at de i BF3 tar hensyn til at om man lader med nytt magasin før forrige er brukt, så får man faktisk et skudd ekstra å fyre av før man er tom for kuler. Det er en liten detalj, men det er alt det andre også, hvis du ser på det alene. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Om korrekt ladegrep er viktig, ja det får jo hver enkelt avgjøre for seg selv. Samme med andre ting: -vindu som knuser når du skyter igjennom dem. -vegger som sprenger når du bomber dem. Ehm, det er mye viktigere altså.. Vegger som sprenges når du bomber dem er vel cirka 89 ganger mer interessant enn om du DICE har implementert X i steden for Y ladegrep? :!: Heller sammenlign korrekt ladegrep med noe som f. eks bedre animasjon fra prone til crouch. Liksom, det er fint om det er bedre enn tidligere, men ikke kjempeviktig akkurat. MEN: Synes det er fint at de har med korrekt ladegrep. Viser at de bryr seg om detaljene, og vil lage BF3 så godt som mulig. Så jeg ønsker det velkommen Endret 4. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sant det, men jeg lagde ikke en rangering av hva som var viktigst, kun eksempler på hva hver enkelt må bedømme som viktig. Hvis jeg skyter på et glassvindu og det ikke knuser, så blir jeg litt skuffa. Om jeg skyter en granat inn i en vegg, og veggen ikke tar skade, blir jeg også skuffa, men de aller fleste spill har ikke denne egenskapen, så det er i høyere grad forventet. Dermed blir ikke skuffelsen like stor. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Perfekt. Jeg håper inderlig den folkehøyskolen jeg søkte på er antisosial 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er denne blitt postet her tro? http://www.brightsideofnews.com/news/2011/3/4/battlefield-3-single-player-video-leaks-from-gdc-2011.aspx Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, flere ganger. Men EA fjerner dem hele tiden =P Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Høye bygninger = mye murstein og betong. Kan man da daue av og få på seg betongblokker? Kan bli irriterrende om njuubs prøver å sprenge boligblokker bare for og drepe motstanderen på den måten. Noobtube + chopper + knuselige betongblokker = dødsfelle Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Perfekt. Jeg håper inderlig den folkehøyskolen jeg søkte på er antisosial Hehe, Jeg skulle spille Crysis da jeg begynte på FHS, ble ikke så mye spilling nei Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er et par øl i kjøleskapet (Mamma sine) Som jeg aldri har sett før, de heter POKAL. Noen som har testa det? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jepp, noe av det billigste du får, og smaker sådan- Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er et par øl i kjøleskapet (Mamma sine) Som jeg aldri har sett før, de heter POKAL. Noen som har testa det? Ja, det er vel billigøl. Erstattet Odin øl i coop-kjeden, fordi pokal er coop sitt eget merke. I Norge er det Hansa Borg Bryggerier som lager pokal. "Ølet er først og fremst forfriskende med en mild bitterhet og en rund sødme. Det er også en svak, svak bitterhet i ettersmaken. Ølet er et helt greit lavprisøl, akkurat som Odin var, men er du opptatt av at pilsen skal smake bittert, velger du et annet øl." Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvordan i helvette klarte jeg å poste det her? :!: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvordan i helvette klarte jeg å poste det her? :!: Du har vel allerede smakt på de.. Endret 4. mars 2011 av chairgame 7 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Haha, nei. Må vente til i morgen. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 På BF2 når man hoppet og pronet i luften syntes jeg det så ganske latterlig ut, man bare stupte fremover. Lurer på hvordan det blir i BF3 med disse nye animasjonene som ser helt ville ut. Gleder meg også til vi får se kniven, håper og ber om at den blir selectable som et eget våpen. Er virkelig lei av autoaim og treig knivanimasjon nå. Bare det å dra frem kniven når du løper mot en fiende er i seg selv utrolig kult, så lenge fienden gjør det samme og ikke plafrer deg ned. Mange gode og skumle minner med det fra BF2. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) noen som har tenkt noe på kanskje mulighet for ikke å revive folk som for eksempel blir skutt i hodet? Virker lite sannsynlig at et sett med hjertestartere skal fikse et stort hull i skallen din eller at du blir spiddet av tusenvis av splinter fra noe som eksploderer. Endret 5. mars 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Gameplay>Realism. Enn når du blir sprengt til Bangkok av et tank shell, og så blir revivet? Endret 5. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er denne blitt postet her tro? http://www.brightsideofnews.com/news/2011/3/4/battlefield-3-single-player-video-leaks-from-gdc-2011.aspx Ugh. Skytinga så helt forferdelig ut. Håper dette ikke blir nok et spray-and-pray-mest-mulig-kuler-på-minst-mulig-tid-fullauto-ronk. Er så møkklei de spilla. BF2 med select fire var kos det. Semiauto med M16; TAP-TAP-TAP-død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå