Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å ha.

 

Burde kanskje ha ein eigen oppsummeringstråd, men kva for inntrykk sit folk igjen med? Favorittklassar? Nokre våpen ein vart forelska i? For mykje unlock-dilldall? Fekk ein prøvd jets og choppers, om ein var innom Caspian Border?

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes spillet virker veldig bra, men det virker fortsatt litt upolert (kan sikkert være fordi det er en ganske gammel build), og det er fortsatt en del bugs her og der.

 

Favorittklasse blir som vanlig engineer, da jeg elsker alt som lager et stort smell :)

 

Når det kommer til våpen så liker jeg så har jeg blitt forelsket i M4'en :love:

 

Unlock's kan det vel aldri bli for mye av, gir en litt større levetid på spillet siden du må jobbe for å få de våpnene etc. du vil ha.

 

Prøvd alt av ting som er mulig å fly/kjøre i betaen, og må si jeg er veldig fornøyd. Føler kanskje helikopterene er litt vel trege og ekstremt lette å skyte ned.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd og gleder meg frem til release :w00t:

Lenke til kommentar

Kjekt å ha.

 

Burde kanskje ha ein eigen oppsummeringstråd, men kva for inntrykk sit folk igjen med? Favorittklassar? Nokre våpen ein vart forelska i? For mykje unlock-dilldall? Fekk ein prøvd jets og choppers, om ein var innom Caspian Border?

 

Vis det ikkje allerede er laget nå, så kan eg godt ta på meg ansvaret og lage en sånn tråd.

Lenke til kommentar

Joda, så lenge man har en sånn en ;)

 

0490302370.jpg

 

Jeg tar ditt lynvern, og up'er det med

 

post-86587-0-01636500-1318182787_thumb.jpg

 

Jeg har egen ups for router/modem, og egen stor ups for game pc.

Har strøm til 30ish min på game pc'en, så så lenge sentralen ikke går ned, kan jeg spille.

 

Og utstyret mitt er ekstra forsikret via Eaton, så trenger ikke være redd for kostnad om det faktisk slår ned (selv om det er kjipt).

Lenke til kommentar

Vis det ikkje allerede er laget nå, så kan eg godt ta på meg ansvaret og lage en sånn tråd.

 

Berre å køyre på. Kan vel nemne sånn i forbifarten at eg likte AEK veldig godt. Kanskje litt valdsamt at ein må låse opp alt av attachments for kvart våpen, sjølv om det er same dings som skal på same rail (har jo t.d. låst opp Kobra på den default AR-en til russarane, men måtte likevel gjere det endå ein gang med AEK). På den andre sida, det går jo kjapt, og caterer veldig effektivt til den primitive gleda med å låse opp ting. :p

 

Prøvde verken jets eller choppers. Endte med katastrofe kvar gang eg prøvde å fly noko i BF2, så ... Eg let andre ta seg av det. Kan køyre jeep og tanks, nokon må jo gjere det òg. Var veldig kjekt å køyre jeep, og greitt at dei ikkje går i lufta av eit par skudd frå infanterivåpen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kjekt å ha.

 

Burde kanskje ha ein eigen oppsummeringstråd, men kva for inntrykk sit folk igjen med? Favorittklassar? Nokre våpen ein vart forelska i? For mykje unlock-dilldall? Fekk ein prøvd jets og choppers, om ein var innom Caspian Border?

 

Engineer og support er klare favoritter så langt. Mest fordi de er de mest slagkraftige mot alle slags fiender. Support burde forøvrig helt klart ikke hatt C4. Evighetsmaskin med demopack? neitakk... Men DICE har jo for tradisjon å gjøre MG mannen OP...

 

M4 er milevis over AK74su alternativet på avstand. Føles i alle fall slik. Det blir jo ett fett når man får unlocks og får bruke dem istedet, men jeg kunne tenkt meg at de var unlocks helt sist i treet for den aktuelle klassen sånn at man fikk bruke hva man ville etterhvert.

 

Scar-H fikk jeg bare prøvd litt, men jeg tipper den kommer til å bli awesome med HB, vert. grip og ACOG.

 

M249 med acog, extended mag + bipod og en fin stilling med god oversikt = awesome. Gleder meg til M240 med ca samme oppsett.

 

 

 

Jeg er litt bekymret for at man må unlocke så mye til jets og helikopter. Frykter det vokser frem en pilotelite som gjør det problematisk for newbies å "få lov" til å bruke dem ettersom de ikke hjelper laget like mye, som igjen hindrer dem i å unlocke tingene de mangler. Tror det blir viktig for de som vil spille jets å spille dem mye i starten sånn at deres unlocks holder tritt med engineers' stinger unlocks.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Kjekt å ha.

 

Burde kanskje ha ein eigen oppsummeringstråd, men kva for inntrykk sit folk igjen med? Favorittklassar? Nokre våpen ein vart forelska i? For mykje unlock-dilldall? Fekk ein prøvd jets og choppers, om ein var innom Caspian Border?

 

Assault har alltid vært det store når jeg spiller battlefield, og jeg synes det er en god ting at de har latt oss få muligheten til å specce mot en medic-rolle. Beklageligvis så vriker det ikke som om dette faktumet har gått opp for de aller fleste. Tror jeg kan telle på et sett med hender hvor mange ganger jeg har blitt paddet/fått medisin.

 

 

Ellers har jeg blitt helt fortapt i mk 11. Optikk og enkeltskudd har stort sett vært turn-off, men DMR-rollen man kan kle på seg her falt virkelig i smak. Man kan bevege seg i front med laget, og samtidig være i stand til å gi presis punktild. Artig.

 

Sånn som det ligger an akkurat nå så er oppfølgingsskuddet alt for lett med vertikalgrep og acog. _ALT_ dør av 2 treffere, nesten uavhengig av avstand. Ser for meg at de justerer kick, og/eller damage/skudd.

 

 

Angående unlocks - trenger vi virkelig dobbelt opp med rødpunkt og hundre variabler med zoom?. Jaja, er man en sucker for russisk materiell så er det vel sikkert en fryd, men for min egen del så skulle jeg ønske at jeg slapp å tråkke meg gjennom hundre attatchments før jeg kom til det som virkelig var interesant.

 

Eotech og PKA-S - er det noen som i det hele tatt bruker de? Jeg får en fornemmelse av at siktebildet blir forferdelig dårlig med en gang første skuddet forlater pipa.

 

 

 

Jets og choppers synes jeg var overraskende enkle å kontrollere, selv uten joystick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...