Daxen Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Lattelig av EA hele greia De tester server stability. Som sagt tidligere: det er et gammelt build, hvor en må regne med diverse bugs. Endret 9. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Vurderer å kanselere min bf3 etter den lattelige dålige betaen Det er en grunn til at det heter nettopp BETA. Bra eller dårlig BETA, samma det vel. Hensikten er å finne bugs og fikse det. Jo flere folk som jokker rundt på fjell- og husvegger jo raskere går det Endret 9. oktober 2011 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Lattelig av EA hele greia Nesten gått plettfritt for meg. Det er også Beta, din tulling. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla? Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel. Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene.. Jeg mener jeg ser folk springe rundt med GURen på rifla - men da er det sikkert kun en graphic glitch eller noe når de tar opp 40'en. jaja. skuff. Har du det ja? det var noe annet. Har jeg nemlig ikke sett... Om det ikke er nevnt enda. Hvis man velger 40mm og velger rail på rifla, så kommer den under... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Vurderer å kanselere min bf3 etter den lattelige dålige betaen Tipper du passer bedre i COD - uten at det er noe feil med det altså 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Vurderer å kanselere min bf3 etter den lattelige dålige betaen Tipper du passer bedre i COD - uten at det er noe feil med det altså Hvis MW3 blir som Black Ops launch, nei. Det var buggy og ustabilt som fy Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet hvordan co-op spilling blir på BF3? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet hvordan co-op spilling blir på BF3? http://www.youtube.com/watch?v=p2n08Wlbzdg Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Grafikken i spillet, spesielt i den siste videoen der minner meg veldig om det Killzone spillet til PS3. Veldig saturerte farger. Jeg synes det blir litt i meste laget. Også på Caspian Border synes jeg det er noe med grafikken jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Som om kontrasten er for høy eller noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Har faktisk ingenting å klage på med sjølve grafikken - lasta ned betadrivarane, og alt virka heilt utmerka, og såg veldig bra ut. Hadde vore kjekt om dei ga ut ein DX11/Ultra benchmarking tool, men eg har trua på at det går bra uansett. Synd det er over i morgon. :c Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Og i morra har eg faktisk fri! Det har ikke blitt sagt noe om når de tar ned betaen utover dagen? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Klokka 12, så du må stå opp tidlig for å få noe ut av det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) ninja'd. Blir bra med et par uker uten BF3 for å få opp hypen igjen Håper det er noen jungel/tåke/vann-baner... Endret 9. oktober 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Deltok ikke i beta-en, jeg, og lurer på om noen vet om det kommer noen ørken-baner? For ørken er min desiderte favoritt i samtlige Battlefield-spill fra 1942 til BC2... Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Deltok ikke i beta-en, jeg, og lurer på om noen vet om det kommer noen ørken-baner? For ørken er min desiderte favoritt i samtlige Battlefield-spill fra 1942 til BC2... Det kommer i alle fall et par "midt-østen-tematiserte" kart. Strike at karkand, operation firestorm og gulf of oman. Operation firestorm er vel det nærmeste du kommer et "ørken-kart". Endret 9. oktober 2011 av Helmrik Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 I morra? EG SO ENDELIG HAR HAUSTFERIE! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 I morra? EG SO ENDELIG HAR HAUSTFERIE! Du skulle flyttet ned til Kr.sand Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Liker meg best i inneværet her på vestlandet jeg! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) I morra? EG SO ENDELIG HAR HAUSTFERIE! Du får spille hele natta frem til kl:1200 ! Endret 9. oktober 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 I morra? EG SO ENDELIG HAR HAUSTFERIE! Du skulle flyttet ned til Kr.sand ^This Drittvær i dag, så blir litt spilling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå