Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Man har jo et enormt åpent område like ved gas station, man har full oversikt derfra. Jeg er enig i at Caspian ikke akkurat er tilgivelig for tanks, men du fremstiller det litt vel negativt. Jeg spilte Caspian for første gang idag over lengre tid, og jeg kjørte kun tanks, endte på toppen stort sett hele tiden. Hadde det t.o.m gøy. Det er kun checkpoint og Hilltop som er helt gyselig for tanks imo, spesielt om du er russ. Tanks skal likevel ikke være noe trumfkort, så jeg har ingen problemer med det. Og det vil komme maps som er mer skapt for tankwarfare.

 

Jeg er enig i at disable er helt ufattelig plagsomt, spesielt når det inntreffer såpass tidlig på healthbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at disable er helt ufattelig plagsomt, spesielt når det inntreffer såpass tidlig på healthbar.

Tror det kommer an på hvor man blir truffet. Blir man truffet med beltene, så blir kjøretøyet disablet fortere. Slik er iallefall min oppfattning av det.

 

Unlocket C4 tidligere idag. Fikk 16 kills med den ganske fort :new_woot: - Skjønner godt at Recon ikke fikk C4. hadde blitt en ganske så OP class da imo.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med beacon og det å spawne i fallskjerm? bug?

 

La ut beacon i sniper spottet i antenna, og spawna høyt over, så jeg kunne legge meg helt i toppen :p

Tror det er meningen at man skal falle ned fra fallskjerm på Caspian Border. Ellers hadde nok folk plassert beacon på alle flag-postene, så tatt de samtidig (om de hadde samarbeidet godt). Nå starter man iallefall godt stykke oppe i luften

Lenke til kommentar

Er noen små ting som gjør dette spillet helt mongo(men var vel sånn i bf2 også)

 

- Skyte fly head on med tanks dreper ingen

- Hoppe ut av helikopter på vei ned

- Fly som tåler alt for mye / liten vits med AA.

- Omtrent umulig å ikke bli spotta på CB, som igjen fører til at det er umulig å løpe rundt eller ligge stille.

- Folk som står bak en sten med at rakett, håpløst å ta de ut med tanks. Hjelper jo ikke å skyte rett ved de eller skyte de med tanks mg. Tett. Sært at folk skal overleve et shell nedslag rett ved siden av der de står.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Er noen små ting som gjør dette spillet helt mongo(men var vel sånn i bf2 også)

 

- Skyte fly head on med tanks dreper ingen

- Hoppe ut av helikopter på vei ned

- Fly som tåler alt for mye / liten vits med AA.

- Omtrent umulig å ikke bli spotta på CB, som igjen fører til at det er umulig å løpe rundt eller ligge stille.

- Folk som står bak en sten med at rakett, håpløst å ta de ut med tanks. Hjelper jo ikke å skyte rett ved de eller skyte de med tanks mg. Tett. Sært at folk skal overleve et shell nedslag rett ved siden av der de står.

 

ARMA II er din venn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er noen små ting som gjør dette spillet helt mongo(men var vel sånn i bf2 også)

 

- Skyte fly head on med tanks dreper ingen

- Hoppe ut av helikopter på vei ned

- Fly som tåler alt for mye / liten vits med AA.

- Omtrent umulig å ikke bli spotta på CB, som igjen fører til at det er umulig å løpe rundt eller ligge stille.

- Folk som står bak en sten med at rakett, håpløst å ta de ut med tanks. Hjelper jo ikke å skyte rett ved de eller skyte de med tanks mg. Tett. Sært at folk skal overleve et shell nedslag rett ved siden av der de står.

 

Fly som tåler alt for mye? Jets er jo ikke verdt en dritt etter 50% hp, samme for helikopter. Levla Mobile. AA i hele går, ganske lett å skyte ned fly og helikopter når du vet når og hvor du skal skyte.

Lenke til kommentar

Føler jeg er en ganske god helikopterpilot, men syns det er utrolig vanskelig å holde ut i lufta.. Er altfor lett å skyte ned. Flares hjelper bare mot den første raketten, men ikke mot de 5 neste. Noe av problemet er jo også at alle flaggene er for sentrert, uansett hvilket flag du er ved, så kan du jo skyte stinger mot heli/fly ved de andre flaggene.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Er det bug, eller bare jeg som er dårlig?

 

Feks når heli/jets er på vei ned, så klarer jeg ikke å skyte meg ut.

Fordi du er allerede død da tenker jeg. Samma gjelder med bil, kjører du og blir skutt vil du se deg selv i bilen og plutselig får du spawnscreen opp.

 

Hvordan er det med beacon og det å spawne i fallskjerm? bug?

 

La ut beacon i sniper spottet i antenna, og spawna høyt over, så jeg kunne legge meg helt i toppen :p

Tror det er meningen at man skal falle ned fra fallskjerm på Caspian Border. Ellers hadde nok folk plassert beacon på alle flag-postene, så tatt de samtidig (om de hadde samarbeidet godt). Nå starter man iallefall godt stykke oppe i luften

Legger du beacon innendørs, under en stein o.l. Vi du spawne rett på bakken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...