Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått prøve å fly helikopter en gang nå, og må si det var uvant. Har ikke spilt Bad Company-spillene, så det å fly helikopter var noe trøblete. Det første jeg merket meg var at helikopteret hadde innebygget stabilitetskontroll. Så om jeg bare holdt meg helt i ro bare hang helikopteret i luften. Dette er en dramatisk forskjell fra heliene i både Vietnam og Battlefield 2 som krevde konstante finjusteringer for at man skulle holde seg i ro i luften.

 

Foruten synes jeg roll-mappingen var litt bakvendt. Å dra musen mot høyre burde strengt tatt vippe helikopteret mot høyre og vise versa. Det er hvertfall slik jeg har vært vandt til å spille. Kanskje det bare er jeg som har spilt speilvendt alle disse årene. ^^

 

Forløplig i betaen har det vært lett å skyte ned helikopterne. Kanskje dette bedrer seg når folk lærer seg å fly bedre med dem. Men de kan kanskje trenge en aldri så liten oppgradering. Også håper jeg at de fjerner stabilitetskontrollen så det blir hakket mer utfordrende å fly. Det burde ikke være for lett å fly helikopter i et spill som handler om konkurransedrevet lagspill.

Lenke til kommentar

 

Forløplig i betaen har det vært lett å skyte ned helikopterne. Kanskje dette bedrer seg når folk lærer seg å fly bedre med dem. Men de kan kanskje trenge en aldri så liten oppgradering. Også håper jeg at de fjerner stabilitetskontrollen så det blir hakket mer utfordrende å fly. Det burde ikke være for lett å fly helikopter i et spill som handler om konkurransedrevet lagspill.

 

Lett? Jeg satt i en AA cannon, og kjørte den varm til helekopteren var ødlagt men den ble ikke drept, det ble jeg.

 

Helt tåplig. AA bør tygge opp fly/helekoptere.

Lenke til kommentar

 

Forløplig i betaen har det vært lett å skyte ned helikopterne. Kanskje dette bedrer seg når folk lærer seg å fly bedre med dem. Men de kan kanskje trenge en aldri så liten oppgradering. Også håper jeg at de fjerner stabilitetskontrollen så det blir hakket mer utfordrende å fly. Det burde ikke være for lett å fly helikopter i et spill som handler om konkurransedrevet lagspill.

 

Lett? Jeg satt i en AA cannon, og kjørte den varm til helekopteren var ødlagt men den ble ikke drept, det ble jeg.

 

Helt tåplig. AA bør tygge opp fly/helekoptere.

 

boost AA veichles.

TV guide stardard tilbake co-pilot.

Fjern stinger og sånt skjit som inf kan bruke mote air units. Plasserut AA turrets rundt på mappet.

 

Det er det som må gjøres!

Lenke til kommentar

Små rart, gikk fra å elske BF3 beta'n til jeg kan ikke fordra den.

 

Conquest er jo herpa, kjøretøy føles ganske ubrukelige. Ett raket i rompa på en tanks og den er ubrukelig, engineers blir skutt så fort de prøver reparere noe.

 

Selv om det er conquest så føler jeg at det er ett alt for stort fokus på infantry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus dette er en oppfølger til Bf2 ikke en grafikk oppdatert versjon av Bf2. Det er klart at det vil være nye ting i spillet.

 

Slutt med all klaging og syting!

 

Uten all sytingen og klagingen fra forbrukerne hadde det aldri kommet noe bra spill på markedet. Vi er mennesker, vi lever av andre sine meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus dette er en oppfølger til Bf2 ikke en grafikk oppdatert versjon av Bf2. Det er klart at det vil være nye ting i spillet.

 

Slutt med all klaging og syting!

 

Uten all sytingen og klagingen fra forbrukerne hadde det aldri kommet noe bra spill på markedet. Vi er mennesker, vi lever av andre sine meninger.

 

Selvfølgelig kan man klage og komme med egne meninger men det er jo en grense!

Folk som klager over at f.eks STINGER Missile er kommet inn i spillet er jo bare tull!

 

Det jeg prøver og få frem er at man skal selvfølgelig utrykke seg og komme med egne meninger og tanker men når det kommer til det punktet at folk klager over luft så må noen si ifra!

 

 

Edit: Skrev litt om.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Små rart, gikk fra å elske BF3 beta'n til jeg kan ikke fordra den.

 

Conquest er jo herpa, kjøretøy føles ganske ubrukelige. Ett raket i rompa på en tanks og den er ubrukelig, engineers blir skutt så fort de prøver reparere noe.

 

Selv om det er conquest så føler jeg at det er ett alt for stort fokus på infantry.

Det eneste jeg kan holde med deg i er at kanonen på tanksen er veldig dårlig mot infantry, men til gjengjeld er jo maskingeværet himmelbra. Uansett, er det muligheten for backstabbing, vent på backup før du kjører inn, regn død til gutta kommer. Jeg syns tanks er like bra som det alltid har vært, det eneste problemet er at alle springer rundt som engineers på Caspian, så om man kjører inn i et tett område uten å ha testet seg litt frem med kanonen så er man steindø.

 

Jeg ser ikke den store praktiske forskjellen på bf2 og bf3 egentlig, mekanikken er i grunnen helt lik, og det skulle da bare mangle at man risikerer livet om man trer ut av tanks under ild. Skal jeg klage på noe når det gjelder conqust må det være hvordan hele greia føles, 32 stk som bare springer som hodeløse høns, burde være en slags felles oversikt over hva hver squad bedriver.

 

Og PDW-våpen kan ta seg selv i ræva, ump-45 med scope, jeg spyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Små rart, gikk fra å elske BF3 beta'n til jeg kan ikke fordra den.

 

Conquest er jo herpa, kjøretøy føles ganske ubrukelige. Ett raket i rompa på en tanks og den er ubrukelig, engineers blir skutt så fort de prøver reparere noe.

 

Selv om det er conquest så føler jeg at det er ett alt for stort fokus på infantry.

Det eneste jeg kan holde med deg i er at kanonen på tanksen er veldig dårlig mot infantry, men til gjengjeld er jo maskingeværet himmelbra. Uansett, er det muligheten for backstabbing, vent på backup før du kjører inn, regn død til gutta kommer. Jeg syns tanks er like bra som det alltid har vært, det eneste problemet er at alle springer rundt som engineers på Caspian, så om man kjører inn i et tett område uten å ha testet seg litt frem med kanonen så er man steindø.

 

Jeg ser ikke den store praktiske forskjellen på bf2 og bf3 egentlig, mekanikken er i grunnen helt lik, og det skulle da bare mangle at man risikerer livet om man trer ut av tanks under ild. Skal jeg klage på noe når det gjelder conqust må det være hvordan hele greia føles, 32 stk som bare springer som hodeløse høns, burde være en slags felles oversikt over hva hver squad bedriver.

 

Og PDW-våpen kan ta seg selv i ræva, ump-45 med scope, jeg spyr.

Designet på caspian border skriker infantry combat,

 

Checkpoint er ett trangt 3 veis kryss med ødelagte biler og masse stål kontainere.

 

Hilltop, minimalt med plass.

 

Forest er vel forest.

 

Gas station har tre 2.etasje byggninger hvor man kan gjemme seg.

 

Eneste cap spotten hvor kjøretøy hjelper er antennas.

 

Man skulle tro at tanks skal bli brukt som artillery og ikke assault cover. + så ligger 4 av 5 cap points i samme terreng med en liten sprint fra cap spot til cap spot.

 

Nå som kjøretøy blir disablet så er det nesten umulig og reparere tanks eller andre tunge kjøretøy. Du kan ikke kjøre noen steder, engineeren som skal reparere blir skutt i filler så fort han er ute av kjøretøyet. Som jeg sa, det virker som spillet har ett alt for STORT fokus på infantry.

 

Jaja, det er en BETA men jeg har jammen meg ikke høye forventinger lenger og gleden jeg hadde til release er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...