Hyd Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan funker skjermkortet ditt syns du Karmany? På Betaen altså :)Har ganske likt oppsett, men har GTX 560TI og vurderer hva jeg skal kjøp. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) nvm fant ut av det. måtte trkke ned selve musehjulet. Har flares effekt på missilene til AA en? ser ikke ut som det. Endret 8. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 vil man beholde sine stats og "grades" som man tjener i betaen? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan funker skjermkortet ditt syns du Karmany? På Betaen altså :)Har ganske likt oppsett, men har GTX 560TI og vurderer hva jeg skal kjøp. Det funker bra! Auto på High/Ultra uten lag, og alt fra 30 til 120 fps (fraps). 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan funker skjermkortet ditt syns du Karmany? På Betaen altså :)Har ganske likt oppsett, men har GTX 560TI og vurderer hva jeg skal kjøp. Det funker bra! Auto på High/Ultra uten lag, og alt fra 30 til 120 fps (fraps). Høres flottings ut! Får se om ikke det blir noe slikt når retail kommer ut Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 meh tror jeg driter i battlefield generelt. Er rett og slett for dårlig i FPS spill. Har alltid ELENDIG KD. se og le http://battlelog.bat...tats/175710313/ K/D skal en drite lang mars i i et spill som BF, er det antall kills som betyr noe så er COD et bedre valg. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Du spiller med feil instilling Quakecry. Det er lagarbeid og att laget vinner som teller. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei nå blir jeg frakoblet hver eneste server etter mindre enn to minutts spilling. :S Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei nå blir jeg frakoblet hver eneste server etter mindre enn to minutts spilling. :S Bare på PB sevrere? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Så jævla typiskt at jeg skal havne på laget som suger strutseballer og taper! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg opplever også at om jeg spiller slik det burde spilles. Altså samarbeide med laget og ikke minst squaden, ta objevtives, gi ammo/helse osv osv, så får jeg også mer frags! Ikke at det er noe spesielt artig, men det er ganske tilfredsstillende å storme inn med laget/squaden, knerte noen folk og ta flagget 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei nå blir jeg frakoblet hver eneste server etter mindre enn to minutts spilling. :S Bare på PB sevrere? Jepp. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "that is bullshit, we have spotted an enemy tanks, over" Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei nå blir jeg frakoblet hver eneste server etter mindre enn to minutts spilling. :S Bare på PB sevrere? Jepp. Da er vi 2 :s Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan utløser jeg flares?.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 X om du har unlocket det. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "that is bullshit, we have spotted an enemy tanks, over" "Oh no, thats a big fucker!" :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "I've spotted one enemy tank on our perimeter. He's a big fucker!" Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 be advised --- over BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER BE ADVISED --- OVER over and over again... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå