Fi5kuS Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor kan ikke DICE ta tilbake den elskede TV-guided Missile fra Battlefield 2? Helikopterene er så nedgradert at det er flaut Kommer det. Seriøst? Finnes det info om det? Finner ingenting ved litt googling. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hvorfor kan ikke DICE ta tilbake den elskede TV-guided Missile fra Battlefield 2? Helikopterene er så nedgradert at det er flaut Kommer det. Seriøst? Finnes det info om det? Finner ingenting ved litt googling. Du ser det i battlelog under Stats - Vehicles. Velg ett av helikoptrene, og nederst på siden har du en unlock progression Endret 8. oktober 2011 av hightow 1 Lenke til kommentar
laowi Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "You were kicked by an Administrator" Får den hele tiden, flere som sliter med det? Jeg får også den hele tiden, har du fått fikset det? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Er dette her normalt? Kommer slike "flekker" eller hva man skal si Får og sånn at grafikken ikke har lasted ferdig elns, så det ser skikkelig jalla ut i et sekund... Fikk nemmelig ikke slikt før EDIT: slik som dette: Endret 8. oktober 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen andre som får "you were disconnected by the server"? Får det bare på PB servere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen andre som får "you were disconnected by the server"? Får det bare på PB servere. Mtp det er forsatt en beta, så tipper jeg det er en god del folk som opplever lignende 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "You were kicked by an Administrator" Får den hele tiden, flere som sliter med det? Jeg får også den hele tiden, har du fått fikset det? Bytta fra TV2 serverene til Multigamer sine. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Til dere som får "You were kicked by an Administrator", dere må installere/oppdatere punkbuster. EDIT: LINK Endret 8. oktober 2011 av ZERO6237 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 2 daga igjenn Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Er dette her normalt? Kommer slike "flekker" eller hva man skal si Får og sånn at grafikken ikke har lasted ferdig elns, så det ser skikkelig jalla ut i et sekund... Fikk nemmelig ikke slikt før EDIT: slik som dette: Jeg får ikke det. Har du DX11 grafikkort kort? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Åherregud så underpowerd jets er, de blir jo skutt ned med EN gang av stinger/igla. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Er dette her normalt? Kommer slike "flekker" eller hva man skal si Får og sånn at grafikken ikke har lasted ferdig elns, så det ser skikkelig jalla ut i et sekund... Fikk nemmelig ikke slikt før EDIT: slik som dette: Jeg får ikke det. Har du DX11 grafikkort kort? Ja Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 "You were kicked by an Administrator" Får den hele tiden, flere som sliter med det? Dette er nok grunnen til at dere får en slik feilmelding, samt disconnect. Dette bør alle ha i bakhodet når/hvis dere blir droppet fra serverne: *****Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers***** As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality. UPDATE: Some users may see "You were kicked by an administrator" when dropped from the game. This is not accurate (beta!) and relates to being dropped by the server. Thank you for your continued participation in our beta! Fra Battlelog-forumet: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826564925967583255/ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Ok, takk. Satt en stund å tenkte igjennom om jeg hadde gjort noe faenskap, men der har vi problemet. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Nå kan det hende at jeg har vært uheldig den siste tiden; men det virker som om "lame-faktoren" og en manglende vilje/evne til å utføre oppdraget er merkbart høyere på de norske serverne jeg har spilt på. Begynner å ane de samme, stygge tendensene fra TV2 sine BC2 rush-servere nå - tenker da spesielt på isla inocentes og port valdez. Endret 8. oktober 2011 av Helmrik 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hø? Det er jo BC2? Jeg har enda ikke forhåndsbestillt, hvor bør man gjøre det for å få det på release og samtidig få med så mye stash som mulig? Hardcopy. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan bruker du andre våpen på eks. Tanks? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvordan bruker du andre våpen på eks. Tanks? Du unlocker coaxial gun elns, trykk på 2 når du har unlocket den. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Den auto-heal-saken på jets er absolutt nødvendig. Jeg tar kjappeste rute vekk fra trøbbel når første missil har truffet - da er jeg ennå over 50% og det går fortsatt an å fly det. Kommer den under 50% er det egentlig bare å hoppe ut - helst innenfor krigssonen. Forhåpentlig blir det bedre når en unlocker raketter og annet snacks. Problemet er at det ikke er så forbasket lett å sanke poeng i fly, at det vil ta en stund hvis det blir slik det er nå. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Samme strategi bruker jeg. De funker fett mot helier atm da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå