MrAvionics Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Er selv elendig, men koser meg jeg Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hjelm-lampa er utrolig plagsom. Blender jo bare team members. Helt enig. De burde legge til en aktiv duration timer på den, slik at folk blir tvunget til å bruke den mer taktisk - ved running av hjørner etc. Eventuelt så kan de slenge på en "press T (default) to turn off/on tactical light", i skriftsørrelse 100 midt på skjermen. Lenke til kommentar
C2D Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Er jo poeng som teller, dette er jo ikke cod "one man army" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er også elendig. Joiner et game og har stort sett 1-18 K/D ratio på slutten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Har gjort det mykje betre i betaen her enn i BC2.. K/D er kanskje på 0.8, men W/L er 1.5 og det renn inn MVP-ribbons. Nesten tilbake på 2142-nivå, men eg veit ikkje heilt kva som utgjer den store skilnaden. Alt berre går bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hmm, merker at PB er aktivert, måtte sette på lydkortet igjen... Hva er det med PB og onboard audio? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Har så dårlig K/D ratio at jeg bruker 10 runder på å komme meg fra lvl 3 til 4. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Etter en litt morsom/sær diskusjon med en kompis angående å dø i spill, han hater å dø i spill. Og om han kunne unngå det så gjorde han det, selv når man kunne hjelpe teamet med å bare dø(guns blazing). F.eks: Vi var defendere i rush, og på steinene på attack siden til A lang så var det 3-4 stykker som campa ganske fint der med en spawner, da bryter ut kompisen min ut at han skal flanke dem ved å krype i buskene. Siden vi hadde overtaket så løp jeg bare i en rett linje opp til dem og drepte hele gjengen + spawneren. Så hva mener dere om saken? Personlig så driter jeg fullstendig i det, om vi har overtaket så hender det godt at jeg begynner å tulle rundt og dør fordi jeg prøvde noe unødvendig. Passer bare på at jeg ikke dør så veldig ofte i conquest og som attacker i rush. Endret 8. oktober 2011 av pxK Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Har egentlig ikke peiling på hvor jeg skal, bare springer avgårde fra spawn, blir skutt innen 10 sekunder eller er drittheldig og ser en fyr som kryper forbi meg som jeg kan skyte. Derav ratio på 3-18 på forrige match. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er jo nok av andre måter å raske til seg poeng, enn nødvendigvis å sable ned motstanderlaget i en byge. SPM - som nevnt mange ganger tidligere her, sier mye mer om spillern en KDR. Holder man seg til squaden sin, kan man f.eks; sørge for at de har tilstrekkelig med ammo, med kits, ildstøtte, målangivelser, støtte med CUF og å padde de som går ned for telling, sørge for at de har en framskutt stilling å spawne på, plante/defuse m-coms, cap/re-caping av baser, og what not. Nok av rariteter å sysle med for å få vann på mølla, altså. Ja, man blir kanskje belønnet litt for generøst for frags, kontra det å gjøre de overnevnte aktivitetne, men det skal la seg fint gjøre å klatre på SPM-stigen, uten å nødvendigvis å være MLG champ i quake eller cs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Stort sett når jeg ser noen ser de meg også, og popper meg før jeg rekker å skyte mange kuler tilbake..vel vel. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 meh tror jeg driter i battlefield generelt. Er rett og slett for dårlig i FPS spill. Har alltid ELENDIG KD. se og le http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Quakecry/stats/175710313/ BF har ingenting med KD å gjøre, dette er noe som har kommet i etterkant fra andre FPS-spill. BF er et samarbeidsspill, SCORE er viktigere enn KD, for score viser at du faktisk gjør noe annet enn å drepe Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hoho, ingenting er morsommere og være i en squad med venner. To og to i hver sin tanks, og plaffe ned alt som kommer mens vi capturer flags! Fikk ikkje så mange kills forrige runde, fikk vel 7 eller noe, men hadde fortsatt mye mer poeng enn en annen en, som hadde 29 kills. Så kills har lite og si her, ingen tvil. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Stort sett når jeg ser noen ser de meg også, og popper meg før jeg rekker å skyte mange kuler tilbake..vel vel. Da får vi prøve å minne oss selv på GIF-merket vi alle tok en gang i tiden. Nei, kanskje kjøretøy eller recon/support er mer din greie? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Spiller mest som support og slenger ut ammo rundt om kring. Får jo litt points på det, da. Vet ikke om medic er noe å prøve på. Jeg suger som stormtrooper hvertfall. Endret 8. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Derfor vi spiller Caspian Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Tenker mer på caspian border nå, ja. Edit: Medic er en brillefin måte å snoke til seg bøtter med poeng. Skjønt, man er veldig utsatt for å bli gibbet, siden man stort sett opererer helt fremst, men finner mann et cluster f*ck i en flaskehals, så kan man jo alltids åle litt frem og kaste ut litt medisin. Er gutta i tillegg i suqadet ditt så får du dobbelt opp med poeng. Endret 8. oktober 2011 av Helmrik Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Om ein ikkje har heilt styr på skytinga, så hjelp det på poenga og spelkjensla å fokusere på støttegreiar i starten. Å spele ein defensiv medic som heng som ei igle på squaden hjelpte meg veldig i starten på BF2 (altså faktiske BF2, ikkje BC2...). Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Spiller mest som support og slenger ut ammo rundt om kring. Får jo litt points på det, da. Vet ikke om medic er noe å prøve på. Jeg suger som stormtrooper hvertfall. Support er ein del verre å få poeng som enn Medic. Folk treng nye magasin mykje sjeldnare enn dei får småskader, så å poppe medkits i hotzones er som å vinne jackpot. Endret 8. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Spiller mest som support og slenger ut ammo rundt om kring. Får jo litt points på det, da. Vet ikke om medic er noe å prøve på. Jeg suger som stormtrooper hvertfall. Du kan joine et 64 players map med både tanks, fly og jeep også Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Fikk "In a round, blow up 3 M-COM stations"-awarden for litt siden. Sier kanskje mer om laget jeg spilte på enn meg selv, noen måtte jo faktisk gjøre noe til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå