Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelm-lampa er utrolig plagsom. Blender jo bare team members.

Helt enig. De burde legge til en aktiv duration timer på den, slik at folk blir tvunget til å bruke den mer taktisk - ved running av hjørner etc.

Eventuelt så kan de slenge på en "press T (default) to turn off/on tactical light", i skriftsørrelse 100 midt på skjermen.

Lenke til kommentar

Etter en litt morsom/sær diskusjon med en kompis angående å dø i spill, han hater å dø i spill. Og om han kunne unngå det så gjorde han det, selv når man kunne hjelpe teamet med å bare dø(guns blazing).

F.eks: Vi var defendere i rush, og på steinene på attack siden til A lang så var det 3-4 stykker som campa ganske fint der med en spawner, da bryter ut kompisen min ut at han skal flanke dem ved å krype i buskene. Siden vi hadde overtaket så løp jeg bare i en rett linje opp til dem og drepte hele gjengen + spawneren.

Så hva mener dere om saken?

Personlig så driter jeg fullstendig i det, om vi har overtaket så hender det godt at jeg begynner å tulle rundt og dør fordi jeg prøvde noe unødvendig. Passer bare på at jeg ikke dør så veldig ofte i conquest og som attacker i rush.

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Det er jo nok av andre måter å raske til seg poeng, enn nødvendigvis å sable ned motstanderlaget i en byge. SPM - som nevnt mange ganger tidligere her, sier mye mer om spillern en KDR.

Holder man seg til squaden sin, kan man f.eks; sørge for at de har tilstrekkelig med ammo, med kits, ildstøtte, målangivelser, støtte med CUF og å padde de som går ned for telling, sørge for at de har en framskutt stilling å spawne på, plante/defuse m-coms, cap/re-caping av baser, og what not. Nok av rariteter å sysle med for å få vann på mølla, altså.

Ja, man blir kanskje belønnet litt for generøst for frags, kontra det å gjøre de overnevnte aktivitetne, men det skal la seg fint gjøre å klatre på SPM-stigen, uten å nødvendigvis å være MLG champ i quake eller cs.

Lenke til kommentar

meh tror jeg driter i battlefield generelt. Er rett og slett for dårlig i FPS spill. Har alltid ELENDIG KD.

se og le

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Quakecry/stats/175710313/

BF har ingenting med KD å gjøre, dette er noe som har kommet i etterkant fra andre FPS-spill.

BF er et samarbeidsspill, SCORE er viktigere enn KD, for score viser at du faktisk gjør noe annet enn å drepe :)

Lenke til kommentar

Hoho, ingenting er morsommere og være i en squad med venner. To og to i hver sin tanks, og plaffe ned alt som kommer mens vi capturer flags! new_woot.gif Fikk ikkje så mange kills forrige runde, fikk vel 7 eller noe, men hadde fortsatt mye mer poeng enn en annen en, som hadde 29 kills. Så kills har lite og si her, ingen tvil. :)

Lenke til kommentar

Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet?

Tenker mer på caspian border nå, ja.

Edit:

Medic er en brillefin måte å snoke til seg bøtter med poeng. Skjønt, man er veldig utsatt for å bli gibbet, siden man stort sett opererer helt fremst, men finner mann et cluster f*ck i en flaskehals, så kan man jo alltids åle litt frem og kaste ut litt medisin.

Er gutta i tillegg i suqadet ditt så får du dobbelt opp med poeng.

Endret av Helmrik
Lenke til kommentar

Om ein ikkje har heilt styr på skytinga, så hjelp det på poenga og spelkjensla å fokusere på støttegreiar i starten. Å spele ein defensiv medic som heng som ei igle på squaden hjelpte meg veldig i starten på BF2 (altså faktiske BF2, ikkje BC2...).

Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Spiller mest som support og slenger ut ammo rundt om kring. Får jo litt points på det, da. Vet ikke om medic er noe å prøve på. Jeg suger som stormtrooper hvertfall.

Support er ein del verre å få poeng som enn Medic. Folk treng nye magasin mykje sjeldnare enn dei får småskader, så å poppe medkits i hotzones er som å vinne jackpot.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hva prater du om tanks? Er ingen tanks i metro-mappet? Spiller mest som support og slenger ut ammo rundt om kring. Får jo litt points på det, da. Vet ikke om medic er noe å prøve på. Jeg suger som stormtrooper hvertfall.

Du kan joine et 64 players map med både tanks, fly og jeep også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...