Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla?

Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel.

Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene..

Jeg mener jeg ser folk springe rundt med GURen på rifla - men da er det sikkert kun en graphic glitch eller noe når de tar opp 40'en.

jaja. skuff.

Du kan legge den under AEK-971, den blir lagt på automatisk når du velger 40mm våpenet.

*Edit: feil våpen..

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AMD Catalyst™ 11.10 Version 2 Preview Driver

Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing and application enabled Anti-Aliasing cases on single GPU configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.

Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing and application enabled Anti-Aliasing cases on AMD CrossFire™ configurations using the AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.

Improves performance in Rage on single GPU configurations using the AMD Radeon HD 6000, AMD Radeon HD 5000 Series and AMD Radeon HD 4000 series of products.

Reduces intermittent crashing seen loading levels in Rage

Resolves flickering of NPCs in Rage

Enables automatic Vsync for Rage

Enables support for AMD Eyefinity 5x1 display (portrait and landscape) configurations using the AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.

AMD Vision Engine Control Center: User Interface enhancements have been implemented for the AMD CrossfireX™, GPU AMD Overdrive™ and Information Center pages.

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU122AMDCat1110PreDriverV2.aspx

• Liker 1
Lenke til kommentar

AMD Catalyst™ 11.10 Version 2 Preview Driver

Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing and application enabled Anti-Aliasing cases on single GPU configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products. ...

SNIP SNIP SNIP

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/GPU122AMDCat1110PreDriverV2.aspx

off topic.. er det ikke ccleaner som fjerner alle rester fra gamle drivere? Evt. hva heter det programmet? :)

Lenke til kommentar

Buggy. Får spillt caspian border svært kort før spillet tryner til desktop. Merkelig, funka fint forrige torsdag. Tryner til desktop uansett server nå. tett

Hmm, tok en "restore to default" i bios i går og da slutta spillet å tryne. Så kjører nå stock maskin og spillet er fjellstabilt. Må trolig ha vært noe med minneinstillingene da, for cpu kjører 4ghz stabilt.

Lenke til kommentar

Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla?

Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel.

Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene..

Jeg mener jeg ser folk springe rundt med GURen på rifla - men da er det sikkert kun en graphic glitch eller noe når de tar opp 40'en.

jaja. skuff.

Har du det ja? det var noe annet. Har jeg nemlig ikke sett...

Lenke til kommentar

Jau, som Mr Lee sier her, er så mye som ikke er med. Ser jo det på de nyere videoene de legger ut, er masse detaljer med der som ikke er i Beta. Avstandsindikator på objectives i Conquest f.eks.

Fått dreisen på heli, men håper de gjør noe med at det blir umulig å kontrollere bare fordi det dropper under 40% helse eller hva nå grensen er.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...