Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var mye whine om det i BC2..

hehe ja. Det som var irriterende var at "alle andre" måtte vente på at Steam hadde "godkjent" patchen før den ble sluppet for oss med non-steam.. Og ofte var de ganske treig der borte..

Lenke til kommentar

7 killstreak og du "får" jordskjelv. Da hadde jeg kastrert Dice.

Hehe, effekten hadde nok vært rå, men hadde aboslutt ikke passet i noen BF spill. håper for gudsskyld at det ikke blir noen form for Kill streak tull i BF3.

Lenke til kommentar

7 killstreak og du "får" jordskjelv. Da hadde jeg kastrert Dice.

Helt enig. Det jeg egentlig mente var om det går ann å ødelgge en hel bygning på en realistisk måte, eller om det bare går an å ta deler av den.

Lenke til kommentar

Ja jeg har lurt på det samme. Er jo ganske mange høye bygninger virker det som. Og i og med at man kan være på taket, kan man være i noen/alle etasjene? Gleder meg til vi får se mer av gameplayet, og mer av destruction på store bygninger.

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Gleder meg =)

Digg å se at man ikke tar ladegrep under magasinskifte med skudd i kammeret ^^

+1, virker som de virkelig jobber godt med spillet helt ned til de små detaljene.

Håper bare de ikke tar ladegrep etter magasinbytte ved tomt magasin og kammer da.. eller kanskje de gjør som i noen spill, der de lader med å dra forward assist knappen :p

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan de reloader.

This. Det hører til små detaljer.. For all del, om de har brydd seg med å få det rett er jo det bra :p Men er ikke all verdens viktig.

Endret av Frode789
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig, har ikke mye å si for gameplayet hvordan de reloader ned til så små detaljer. Men å vite det at de jobber med å få sånne små detaljer riktig gir et godt inntrykk av hvor seriøst de tar denne oppfølgeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...