TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis jeg bygger ny pc en måned før det kommer ut, sånn ca hvor mye penger tror dere jeg må legge i den for at den skal dra BF3 bra. Hvis dere skal tippe? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 10k... 11k med OS ca. Da tenker jeg på høy grafikk. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det var mye whine om det i BC2.. hehe ja. Det som var irriterende var at "alle andre" måtte vente på at Steam hadde "godkjent" patchen før den ble sluppet for oss med non-steam.. Og ofte var de ganske treig der borte.. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Litt mer analysefilmer av den offisielle videoen: http://www.youtube.com/watch?v=WqZ-XWXak3M http://www.youtube.com/watch?v=Kl-sccmpPrU 2 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gleder meg =) Digg å se at man ikke tar ladegrep under magasinskifte med skudd i kammeret ^^ +1, virker som de virkelig jobber godt med spillet helt ned til de små detaljene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Syk den videoen! Lurer på om det går an å ødelegge byggningene på en tilsvarende måte uten et scripet jordskjelv Endret 4. mars 2011 av MrLG Lenke til kommentar
siindre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 7 killstreak og du "får" jordskjelv. Da hadde jeg kastrert Dice. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 7 killstreak og du "får" jordskjelv. Da hadde jeg kastrert Dice. Hehe, effekten hadde nok vært rå, men hadde aboslutt ikke passet i noen BF spill. håper for gudsskyld at det ikke blir noen form for Kill streak tull i BF3. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Så klart blir det ikke det. Hallo liksom.. :!: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 7 killstreak og du "får" jordskjelv. Da hadde jeg kastrert Dice. Helt enig. Det jeg egentlig mente var om det går ann å ødelgge en hel bygning på en realistisk måte, eller om det bare går an å ta deler av den. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvor kan man se videoene? alle er borte nå.. edit: fant et nytt forsøk: http://www.youtube.com/watch?v=dBkKdFFjU8M Endret 4. mars 2011 av chairgame 1 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Ja jeg har lurt på det samme. Er jo ganske mange høye bygninger virker det som. Og i og med at man kan være på taket, kan man være i noen/alle etasjene? Gleder meg til vi får se mer av gameplayet, og mer av destruction på store bygninger. Endret 4. mars 2011 av siindre Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det kommer til å bli en destruktiv og antisosial høst.. BF3, Mass Effect 3, Gears 3, Skyrim... Huff og huff Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Gleder meg =) Digg å se at man ikke tar ladegrep under magasinskifte med skudd i kammeret ^^ +1, virker som de virkelig jobber godt med spillet helt ned til de små detaljene. Håper bare de ikke tar ladegrep etter magasinbytte ved tomt magasin og kammer da.. eller kanskje de gjør som i noen spill, der de lader med å dra forward assist knappen Endret 4. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan de reloader. 2 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan de reloader. This. Det hører til små detaljer.. For all del, om de har brydd seg med å få det rett er jo det bra Men er ikke all verdens viktig. Endret 4. mars 2011 av Frode789 1 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Forsåvidt enig, har ikke mye å si for gameplayet hvordan de reloader ned til så små detaljer. Men å vite det at de jobber med å få sånne små detaljer riktig gir et godt inntrykk av hvor seriøst de tar denne oppfølgeren. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg syns det egentlig er ganske viktig, for skal man evolvere spillene så må man gjøre det litt ektere for hvert spill man lanserer. Kan ikke bare si at nei deeet er det nok ikke så mange som bryr seg om... IMO 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Ingenting topper Goldeneye 64s reload animasjon :!: også veldig fin M16 model i dette spillet.. http://www.youtube.com/watch?v=-s_W2Juu1iI Endret 4. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nettopp testa BBC2 Vietnam, 99 kr ned i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå