JVM91 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Party funker ikke i beta. Så join en server og be han joine deg, da kommer dere iallefall på samme server. Kanskje tilogmed i samme squad/team. Emm, jo? Spiller med flere venner via party as we speak. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 lvl 13 er jo kanskje 4 timer game time i beta'en. Har selv karra meg til rank 31 på 18 timer, noe som er midt på treet bra. Er enda ikke lei spillet på den måten at jeg ikke gidder mer. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 lvl. 25 elns. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Bleh, det er trist hvor dårlig flyene var. Akkurat nå funker jets bare til Air To Air combat, og helikoptere blir skutt ned like fort som i BC2... Endret 7. oktober 2011 av pxK 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Bleh, det er trist hvor dårlig flyene var. Akkurat nå funker jets bare til Air To Air combat, og helekoptere blir skutt ned like fort som i BC2... Ja, og heli er ubrukelig så fort du er truffet. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Du må unlocke missiler for jetsene. Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Du må unlocke missiler for jetsene. Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay). Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel? Mine jobber 99%... 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Du må unlocke missiler for jetsene. Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay). Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel? Mine jobber 99%... This! Selv om du har en flaskehals vil SLI dele opp jobben mellom skjermkortene 50/50. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Du må unlocke missiler for jetsene. Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay). Dessverre nok ja, du må unlocke missiles og flares for jets men det er litt umulig akkurat nå. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Du må unlocke missiler for jetsene. Noen her som kjører SLI? Nettopp fått mitt andre 570 og har de koblet sammen, men GPU2 blir nesten ikke brukt. Ligger mellom 5 - 15% mens gpu1 blir brukt mye og blir varm som faen. (sandwich yay). Nye drivere? SLI broen er installert? Aktivert SLI i Nvidia Control Panel? Mine jobber 99%... Merkverdig. SLIbroen er plugget i og driverne er de nyeste BF3driverne fra nVidia, men fortsatt så jobber kun ett kort på 99%. PSUen er 850w så det burde jo holde. Flaskehals har jeg ikke. OSet er på en SSD, cpu er i7 950 @ 4.2GHz og 24gb ram. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Clean install? Legg til BF3 i "Manage 3D settings". Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 På tide at jeg får prøvd Battlefield Betaen igjen.. Kunne noen være så¨snill å laste opp BF3.exe filen inn på forumet her? Anti-virusen fjernet den, og Orgin nekter å la seg reinstalleres uten at jeg går hardt til verks. http://tullebukk.net/files/bf3.rar Takk Nå fungerte det. Hører flere kommentarer om rankingsystemet. Selv er jeg ikke helt fan av at en må spille "så og så lenge" for å kunne spille likt med alle andre, som feks i Cod. Synes BF2 var ganske greit egentlig. Hvor lang tid tar det normalt å komme seg opp til ranken man har unlocked alle våpnene? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Party funker ikke i beta. Så join en server og be han joine deg, da kommer dere iallefall på samme server. Kanskje tilogmed i samme squad/team. Emm, jo? Spiller med flere venner via party as we speak. Reveal your secret! Har ikke nubbesjans til å komme i samme squad med kamerater.. edit: (hvis det var det du mente fungerte) Endret 7. oktober 2011 av frow Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Buggy. Får spillt caspian border svært kort før spillet tryner til desktop. Merkelig, funka fint forrige torsdag. Tryner til desktop uansett server nå. tett Endret 7. oktober 2011 av MiRaCL Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla? Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hmm jeg får faktisk rubberbanding på samtlige servere nå, men gjorde en speedtest på linja og denne gav ingen problemer. What up? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Caspian Border ga godfølelsen som Operation Metro ikke klarte å gi, til tross for en del rusk. Synes ikke jets var så gale, fikk disablet en tank og ødelagt et fly på første kjøretur Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla? Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel. Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene.. Endret 7. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen det noen som vet hvordan man monterer GURen til railen på rifla? Jeg antok at den ville automatisk feste seg om man valgte "underslung rail" som tilbehør til forskjeftet, men fyren min slenger 40'en på ryggen av like vel. Den er nok ikke ment å være underslung. Det er ett standalone våpen her.. Sannsynligvis p.g.a. at man kan velge den bort til fordel for medpack. Og at man kan ha bipod på riflene.. Jeg mener jeg ser folk springe rundt med GURen på rifla - men da er det sikkert kun en graphic glitch eller noe når de tar opp 40'en. jaja. skuff. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ødela et helikopter med strella eller noe sånt. Jeg ropte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå