MiRaCL Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Håper MP er langt bedre en dette når spillet kommer ut. Hvis det skal være som nå at man dør helt random som nå,så kommer jeg aldri til å ofre mer tid på dette spillet(tenker da på å være i dekning, bli drept fra usansynlige plasser/posisjoner). Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Håper MP er langt bedre en dette når spillet kommer ut. Hvis det skal være som nå at man dør helt random som nå,så kommer jeg aldri til å ofre mer tid på dette spillet(tenker da på å være i dekning, bli drept fra usansynlige plasser/posisjoner). Er bug. Man kan skyte gjennom steiner osv. Så om jeg 3d-spotter deg og du går i dekning bak en stein klarer jeg fortsatt å drepe deg. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jupp, mange som har klagd på dø mens i dekning problemet. Det er det problemet jeg håper de fikser høyest av alt. Det ER en beta så håper på det beste. Andre bugs som å bli drept av usynelige folk ser jeg nesten på som umulig at de ikke skal fikse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Er hitdetection sentralt(på server) i bf3? Det var ihvertfall snakk om noe slikt, det kan jo forklare hvorfor man får slike situasjoner. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Nei er lokalt på maskinen. Derfor problemet er der. Var en post om det tidligere i denne tråden. Problemet oppstod når de gjorde hitdetection clientside. Trur det var fordi om du hadde serverside så kunne folk utnytte latency bugs eller no sånt. Mens om det er klient side og jeg klarer og pepre deg full av bly på min skjerm før du klarer og skade meg så vinner jeg. Post nr 12345!! Endret 7. oktober 2011 av Benobi 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine... Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine... Funker ikke her heller. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine... Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer? Skjønner ikke hvorfor du skal ha et problem med det? :S Fungerer helt fint for meg. Legg til som venn, inviter til squad join as squad tada Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som får til å joine som party? Jeg og en kompis får det faen ikke til. Prøvd alle browsere, restart av både battlelog, origin og selve PCen. Hvis jeg inviter får jeg opp game manager, men han får ingen invite. Hvis han inviterer får jeg invite, men han får ikke opp game manager for å joine... Meh! Noen som vet hvordan? Eller om det i det hele tatt fungerer? Party funker ikke i beta. Så join en server og be han joine deg, da kommer dere iallefall på samme server. Kanskje tilogmed i samme squad/team. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen andre som spiller med invert mouse, og som må ta av invert mouse når man kjører helikopter? Dette irriterer meg 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som vet når på mandag betaen slutter? Tror 10. oktober er siste dagen? Ja, som jeg sa, mandag Men har det blitt sagt hvilket klokkeslett det slutter? Ups! :!: Nei, jeg kjenner ikke til noe klokkeslett. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) IGN Preview Edit: sånn Endret 7. oktober 2011 av mortensol Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Preview, ikkje review. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Æsj norske servere med visstnok 20 ping og jeg opplever fortsatt ekstrem rubber-banding på caspian border servere. Dette irriterer meg, gidder ikke kjøpe det om det skal være sånn på full release også, men det er jo vanskelig å si noe om. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 prøv multigamer sine servere. Opplever ikke rubberbanding på den jeg er på ivertfall. TV2 server derimot Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Aha, okey. Spilte på tv2 servere, prøver logge på en multigamer server nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Huff. folk som ikke forstår hva Beta er for noe Blir oppgitt Virker som folk tror at betaen er det ferdige spillet, bare med 1 map (2 nå..) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Har vore litt random i dag kven sine serverar som har rubberbanding - multigamer sine gjekk det bra på, TV2 sine var forferdelege, i3D.net sine var veldig opp og ned ... Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Merker at folk er veldig opptatt av kills og ikke så mye objectives ihvertfall.. (caspian border) Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Folks, kas rank er dere på Betaen? Jeg er selv i lvl 13, og mektig lei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå