SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Den firestorm videoen!!! OMG WANT TO PLAY IT! Bomber jets er også no jeg har veldig lyst til og prøve meg på. Blant annet A10 Thunderbolt monster av et fly Endret 7. oktober 2011 av Benobi Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Woho fant en server uten lag Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kommer nok bedre servere utover kvelden, når server providerne skjønner at 64 conquest krever litt mer hw enn det 32 rush gjør Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Vil døde teammates bli markert på kartet med en hodeskalle? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ehrm, er det flere enn meg som sliter med at Origin blir installert feil/ikke installert i det hele tatt? Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan recon få C4? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Irriterende at man må unlocke flares, smoke, etc. på hardware... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan recon få C4? Nei. Skjønner ikke hvorfor support har fått C4, er uten tvil Recon som burde hatt det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 YES! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Herrejesus, Caspian Border er jo ikke noe vits å spille på da det er laggspikes hver 2. sekund! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det lille jeg klarte å spille CB fant jeg aldri lagg. Har dere filtrert til kun europeiske servere? [frustrasjonsventilering] Men uansett, slutt å syt. Det blir bedre med tiden For meg valgte Canal Digital selvsagt å kutte internetten i dag, fordi de sendte meg en inkompetent montør på tirsdag som gjorde noe feil. Så da må jeg bli straffet med miste internett. Grunn? Joda, fordi signalet kan variere og ikke være stabilt. Selv om jeg har testet farten på speedtest.net som har vært dønn stabilt. Det etter å ha ventet 5 lange uker på å få internett fra dem... BRENN! [/frustasjonsventilerign] Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det lille jeg klarte å spille CB fant jeg aldri lagg. Har dere filtrert til kun europeiske servere? [frustrasjonsventilering] Men uansett, slutt å syt. Det blir bedre med tiden For meg valgte Canal Digital selvsagt å kutte internetten i dag, fordi de sendte meg en inkompetent montør på tirsdag som gjorde noe feil. Så da må jeg bli straffet med miste internett. Grunn? Joda, fordi signalet kan variere og ikke være stabilt. Selv om jeg har testet farten på speedtest.net som har vært dønn stabilt. Det etter å ha ventet 5 lange uker på å få internett fra dem... BRENN! [/frustasjonsventilerign] Ja det er jo klart at det er bedre å være uten nett enn at det kan være litt ustabilt.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, så absolutt Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvis du skriver in NO i filter by server name så finner dere utelukkende norske servere. 0 rubberbanding Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Haha. Fast vehicle på meg i release blir Vehicle AA 9K22 Tunguska Canon AA. Fy flate og kraft det er i den. Plaffa ned soldat på soldat på helikopter på fly med den. Dro 11 kills og toppa hele teamet fordi jeg fikk så mye assist på alt mulig drit. Litt synd det lagga som et helvette så jeg ikke fikk gjort noe mer med den. Gikk best når man sto stille i noen sec så laggen for deg roa seg ned. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Spilte en god del for å unlocke Mortar, men skuffelsen var stor når jeg fikk opp meldingen at den ikke var tilgjengelig i Beta........... Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 MEH! Servern crasher kun når matchen er ferdig Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvde nettopp caspian. Nå føler jeg meg veldig liten. 1 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Tar tilbake alt jeg har sagt om UMP, SKS, F2000 og alt annet tjasfs. Mk 11 med Acog og vertikalgrep er noe av det latterligste jeg har vært vitne til i et FPS. Føler meg ganske ubetydelig på caspian border selv. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 To min så var jeg inne på en server, halvt minutt så var jeg ute att.. Fant en rett etterpå som funka så fikk da spilt litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå