BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Man bør virkelig ha GTX580 Sli for BF3 på Ultra 1920x1080 for og si det sånn Om man ønsker alt smooth med 60+ fps selvsakt Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Caspian ping lagger ektremt mye... Endret 7. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Flere enn meg som sliter med at BF3 bare fryser helt random? Lurer på om det kan være pga MSI afterburner :S Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som vet når på mandag betaen slutter? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fant en bra Caspian nå, ikke særlig lagg.. Helikopterne trenger en helrenovering... Take off og landing er møkk som i BC2, kontrollen er heller ikke særlig bra. Flyene har spasmer hvert 2. sekund. 1 Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjører selv på ultra 1920x med bare én GTX580 og 60 fps med de nyeste driverne. Men jeg klarer ikke spille caspian border for fem flate øre. Jeg lagger bare fram og tilbake i eininga. Går ti meter, teleporterer fem meter tilbake osv. Helt umulig å gjøre noe som helst :| Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke grafikk kortenene dine. Det er rubberbanding og kommer av at dice stresstester serverene sine. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes flyene var alt for lette å kontrollere Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjører selv på ultra 1920x med bare én GTX580 og 60 fps med de nyeste driverne. Men jeg klarer ikke spille caspian border for fem flate øre. Jeg lagger bare fram og tilbake i eininga. Går ti meter, teleporterer fem meter tilbake osv. Helt umulig å gjøre noe som helst :| Som sakt, så er ikke Ultra eller DX11 med i betaen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 "Som sagt" (måtte bare ). Da er det vel DX 10 betaen kjører på nå... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 PCen klarer Caspian på Ultra lett. Ultra lett? Trodde "low" var det laveste... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjører selv på ultra 1920x med bare én GTX580 og 60 fps med de nyeste driverne. Men jeg klarer ikke spille caspian border for fem flate øre. Jeg lagger bare fram og tilbake i eininga. Går ti meter, teleporterer fem meter tilbake osv. Helt umulig å gjøre noe som helst :| maskinvaren din har kun noe å si for framerate. Det har nok fint lite å gjøre med din oppkobling mot serveren deres. (antageligvis så er ikke oppkoblingen prolbemet, men en tungt belastet server) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som vet når på mandag betaen slutter? Tror 10. oktober er siste dagen? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Operation firestorm 64 player Pc en av de største mapsa Ser ut som capture points er ganske likt som caspian da, i midten Endret 7. oktober 2011 av Belfez 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Så det var ikke bare hos meg det var ubrukelig å spille pga lagg? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som vet når på mandag betaen slutter? Tror 10. oktober er siste dagen? Ja, som jeg sa, mandag Men har det blitt sagt hvilket klokkeslett det slutter? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg for nesten aldri joina Caspain Border server jo! Skjermen er bare helt svart så får aldri deploya Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det mulig å spille Caspian på PS3? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Flere enn meg som sliter med at BF3 bare fryser helt random? Lurer på om det kan være pga MSI afterburner :S Jeg har ikke noen slike problemer, og jeg bruker MSI afterburner... Men jeg har problemer med at det er veldig nett-lagg på Casbain Border serverene, men det tror jeg alle har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå