Licht Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hmf, tilbake til å sitte fast på Joining Server... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Håpløst det her. Lagger så mye at det ikke er spillbart. Gleder meg til release! Endret 7. oktober 2011 av dePt Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg er veldig glad de la ut caspian etter å ha sett hvor mange problemer det er med den. Jeg lurer på hvordan man sjekker om punkbuster er aktivert ? Blir kastet ut av spill hele tiden.. Er inne i 40 50 sek åsså disconnecta Jeg tror punkbuster er deaktivert under betaen. Endret 7. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette spillet kommer til å faile stort for meg. Der jeg har nett har jeg ikke god nok PC, og der jeg har ny PC har jeg ikke nett. Wohoo Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Flere som har slik lag, altså ikke spilllag pga HW, men lagg som i at du går fram, stopper opp litt så går du og sånne ting? Lagg generelt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 En liten gjennomgang av PS3 versjonen på IGN http://www.ign.com/videos/2011/10/07/battlefield-3-grand-bazaar-developer-commentary Brettet er Grand Bazaar. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg er veldig glad de la ut caspian etter å ha sett hvor mange problemer det er med den. Jeg lurer på hvordan man sjekker om punkbuster er aktivert ? Blir kastet ut av spill hele tiden.. Er inne i 40 50 sek åsså disconnecta Jeg tror punkbuster er deaktivert under betaen. De har faktisk akvivert det nå trykker mann på punkbuster i server filter kommer det opp en del servere Håper de har klart å monitore hvilke cheats om har blitt brukt Endret 7. oktober 2011 av Belfez Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Leser du ikke det som står i innlegget rett over degfør du poster @Belfez ? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Joining Server............................................ Får ikke en gang starta origin Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser det er Caspain Border servere oppe nå! Pls PM med google chrome add eller bare link her ofc takk Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Leser du ikke det som står i innlegget rett over degfør du poster @Belfez ? haha, hvordan klarte jeg å overse det... Men ikke min type map ivertfall, fått nok infanteri fokus av metro Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Its alive, Caspian Border is ALIVE!!! Noe så rått skal man lete lenge etter. Og se grafikken her ja, helt målløs er jeg! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 PCen klarer Caspian på Ultra lett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Gleder meg til denne banen jeg med rush:) http://www.ign.com/videos/2011/10/07/battlefield-3-grand-bazaar-developer-commentary Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er jo ikke ultra da, følg med. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva skjer med at flyene er så "wobbly"? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 da var BF3 LE kjøpt! gler meg! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Caspain Border serverene er jo laggy som fan jo! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Stress testing. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ord deling, eller mener du at det er stress å teste? Eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå