FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hehe men det er bra de viser frem Caspian, det er det som virkelig er BF, med kjøretøy og store åpne områder. Ikke Metro, da kan man like godt spille CS. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser man det, var på vei til å avinstallere betaen og vente på release så kommer Caspian gitt. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilke servere spiller dere på for best ping? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilke servere spiller dere på for best ping? Norske Multigamer og TV2 har Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Shit, lyden var bare helt konge på Caspian! Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvilke servere spiller dere på for best ping? Norske Multigamer og TV2 har Med caspian? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Damn, for ett map CB var! Men haha, var jo lagmatron deluxe på den serveren jeg spillte. Flygende tankser, og jokkende biler all over! Så forbannet at jeg skal jobbe 12 timers skift i helgen vettu Endret 7. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette er jo forbanna rått! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Veldig gøy å få prøve Caspian igjen. Lar andre ta seg av flygande ting, så kan eg heller skyte dei ned. Har vore litt lei av Metro, så det var godt med litt variasjon. Gledar meg veldig mykje til full launch. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fantastiske skyggeeffekter på trærne. Virker nesten som om grafikken er bedre på Caspian enn på Metro haha. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg lurer på hvordan man sjekker om punkbuster er aktivert ? Blir kastet ut av spill hele tiden.. Er inne i 40 50 sek åsså disconnecta Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Den går ikke videre fra "connecting" på tv2 serverene.. Noen andre som sliter med dette? Endret 7. oktober 2011 av Skroll Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) @kentyboy - Ja jeg også. Enten bare disconnects, eller kick by admin. Men det fikser seg sikkert snart. Endret 7. oktober 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Men er det no kø system på fly? Eller må alle stå ved rullebanen og trykke på knappen for å komme inn konstant og håpe man får flyet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 I kjent bf stil. Alle står på rullebanen og får du flyet først så skyter dem raketter på flyet, evt parkerer en bil foran flyet så du ikke skal lette. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Endelig Caspian! Blir så opptatt av å kjøre fly og helikopter at jeg glemmer å drepe folk Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 I kjent bf stil. Alle står på rullebanen og får du flyet først så skyter dem raketter på flyet, evt parkerer en bil foran flyet så du ikke skal lette. Minner meg om den velkjente norske janteloven 2 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Var helt umulig å spille på serveren jeg var inne på, men fikk da sett litt.. Utrolig bra map og tøft med kjøretøy og alt det der. Gleder meg til release og ting begynner å komme på stell! Ser unektelig bra ut, nydelig både visuelt og lydmessig. Jeg kommer til å nyte dette spillet i noen timer ja! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 I kjent bf stil. Alle står på rullebanen og får du flyet først så skyter dem raketter på flyet, evt parkerer en bil foran flyet så du ikke skal lette. Irriterende:(. Når spillet kommer blir det kaos i starten på disse banene da halve laget vil fly:( Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Gah, blir jo kicka ut av admin etter 1 minutt på hver server med normal ping.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå