Bendorama Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Godt mulig dette har blitt nevnt før, eller så er det muligens bare jeg som liker slikt, men jeg syntes det er virkelig synd at de har gått over til hundre tusen magasiner, i stedenfor 4-5 (eller hva man hadde i bf2) Hvor man sparte på magasinene sine, og reloadet ikke etter 1-5 avfyrte skudd, da man mistet hele clippet på denne måten. Nå er det bare å "kose" seg med nærmest evig magasiner ved avfyring av 1 skudd reloade, 1 skudd reloade osv. Endret 7. oktober 2011 av Høybusk Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Godt mulig dette har blitt nevnt før, eller så er det muligens bare jeg som liker slikt, men jeg syntes det er virkelig synd at de har gått over til hundre tusen magasiner, i stedenfor 4-5 (eller hva man hadde i bf2) Hvor man sparte på magasinene sine, og reloadet ikke etter 1-5 avfyrte skudd, da man mistet hele clippet på denne måten. Nå er det bare å "kose" seg med nærmest evig magasiner ved avfyring av 1 skudd reloade, 1 skudd reloade osv. Enig, det gir en litt mer "Cod" feel til BF har faktisk ikke tenkt på det før nå... De burde gjøre som blizzard TBH. Lag for all del nye spill men ikke gjør dem altfor anderledes, behold essensen. Om Dice har klart det, gjenstår å se. Endret 7. oktober 2011 av Benobi Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Battlefield 3 blir aldri noen fullverdig arvtaker fra bf2 for min del, men jeg har alt for mye bra minner fra bf2 sikkert, men det plager meg også med alle weapon unlocks(tilbehøret da altså), er vell for å ta over cod fansen, og rank systemet på bf2 var også kjekt. hvor det tok LAAAAAAAAAAAAANG tid å ranke. var nesten som julaften når man ranka på etterhvert . Men det blir kjempe kjekt spill! men ikke noe verdig "ta over for bf2" kandidat for min del. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Nå kan du jo ikke dømme spillet før det har kommet ut da Høybusk. Det er så klart ikke sikkert at det tar over tronen heller, men du blir vel til å kjøre og spille det i noen hundre timer allikevel? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Som jeg sa, det blir veldig kjekt spill, noe som bc2 også er! Battlefield serien er bra, men allerede nå er det flere ting som skuffer til å være en direkte etterfølger. Men mange timer blir det garantert og antagligvis særlig på de 4 back to karakand bretene, som jeg virkelig ser frem til. Lenke til kommentar
nems Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 For meg har det ikke SÅ mye og si om det er vehicles med eller ikke, det som har mest og si er størelsen på mapsa for meg. Det åpner for en helt ny form for realisme i forhold til COD eller MoH. Vet ikke hvor mange av dere som har spilt Just Cause 2. Men verden i det spillet er ganske stort. Nå, jeg vet at dagens technologi ikke kan oppfylle det jeg drømmer om. Men tenk deg et SÅ stort brett med X antall spiller si fks 1000 spillere 500 på hvert lag, nå er faktisk just cause brettet så stort at du ville trengt fler for og fylle det med action på de fleste steder. Men det er ikke poenget. Poenget er at jo større brettet er jo bedre er følelsen av at du deltar i noe stort. Om man kunne klart og fått til et system som tilrettela for interaktivt eller co-operativt spilling så tror jeg det hadde vært sinnsykt kult. Tanks, naval warfare, air-combat. Bombing runs you name it. Skulle ønske jeg var født om 20 år =D kanskje da er det mulig http://en.wikipedia.org/wiki/MAG_(video_game) Dette er noe av det du drømmer om, 256 spillere. Men det er til konsoll, og det er sikkert relativt dødt nå. Var jævlig morro iaf. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 For meg har det ikke SÅ mye og si om det er vehicles med eller ikke, det som har mest og si er størelsen på mapsa for meg. Det åpner for en helt ny form for realisme i forhold til COD eller MoH. Vet ikke hvor mange av dere som har spilt Just Cause 2. Men verden i det spillet er ganske stort. Nå, jeg vet at dagens technologi ikke kan oppfylle det jeg drømmer om. Men tenk deg et SÅ stort brett med X antall spiller si fks 1000 spillere 500 på hvert lag, nå er faktisk just cause brettet så stort at du ville trengt fler for og fylle det med action på de fleste steder. Men det er ikke poenget. Poenget er at jo større brettet er jo bedre er følelsen av at du deltar i noe stort. Om man kunne klart og fått til et system som tilrettela for interaktivt eller co-operativt spilling så tror jeg det hadde vært sinnsykt kult. Tanks, naval warfare, air-combat. Bombing runs you name it. Skulle ønske jeg var født om 20 år =D kanskje da er det mulig http://en.wikipedia.org/wiki/MAG_(video_game) Dette er noe av det du drømmer om, 256 spillere. Men det er til konsoll, og det er sikkert relativt dødt nå. Var jævlig morro iaf. Fulgte litt av development til det spillet. Virket veldig interesangt faktisk. Unfortunatly så er jeg en hardbarka PC spiller. Har både Xbox og ps3 men syntes rett og slett at det ikke er like underholdene. Har vokst opp med pc'n og har vanskligheter med avenne meg. Men ville nå tro at PC egentlig er en bedre platform for store spill uansett? Grunnen til det ble lagd på PS3 (tror jeg) er vel på grunn av det store markedet, å mindre pirater Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 5 caspian border kart oppe nå. Alle hadde ledig plass akkurat. Maks 48 spillere !!!! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Ikke passord heller Edit: Der ble jeg frakoblet serveren og kan ikke finne de lengre Edit: Nå er de oppe igjen, men fulle Endret 7. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Gud så mye klaging det er her pga kartene! Vær glad du i det hele tatt får spille noe før det er lansert, hvis ikke så gir du faen og spille. OG ikke kom her og skriv om det, vi får tidsnok spille det! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Haha, skjønne ka du mene Aleks, men det er fint at de informerer om at mapet er åpnet igjen da :-) Lenke til kommentar
smelx Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Ser ut til at Caspian Border blir åpnet senere i dag og vil være åpen resten av beta'en.. http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826564925967583255/ Endret 7. oktober 2011 av smelx Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Daim, naise! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Skal ikke dømme et helt spill ut av en beta, men jo, gjør jeg det, er sålangt BF3=COD wanna be. Endret 7. oktober 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan da? Med den syke lyden, grafikken, ødeleggelsene, flyene, helikopterne, "stridsvognene", bilene, de store banene, qonquest osv osv? Vet ikke helt om jeg sier meg enig... De sa de har noen mindre infy baner osv, klart det er for å stjele fra CoD basen, men at det ligner CoD synes jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Nå spiller jeg ikke cod, men ser ikke helt sammenhegn mellom BF3 og CoD? Synes det er heller en blanding av BC2 og MoH - Ikke at det er noe dårlig 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Caspian Border ut demoperioden?! KONGE! Beste nyheten på lenge jo Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Blir vel konstant fulle servere.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Caspian Border ut betaperioden?! KONGE! Beste nyheten på lenge jo Fixed Ang. BF3=COD. Hvor er COD betaen/demoen sånn at jeg for testet og sammenlignet? Endret 7. oktober 2011 av hightow Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Blir dette for alle konsoller, og eller kun pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå