Skrujernet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=O4Ha_ZDf-fI FAEN TA EA DE FJERNET VIDEON Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_LIKZadMwjc&feature=player_embedded Jordskjelv-effekten ser jo awzum ut : D 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 æsj, et par minutter for sen! :S Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det gikk fort, videoen er borte pga EA Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvert eneste innlegg jeg har sett av deg har handlet om din kommende "super PC", begynner å bli litt lei, you know. (iToMaN) Endret 4. mars 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Neida, her er videoen: http://www.youtube.com/watch?v=_LIKZadMwjc&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 så videon nå! FY FAEN!!!! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vanvittig ja. Lastet ned, så nå skal den nytes skikkelig Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det der så mer ut som en film-trailer enn et spill. I approve. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gleder meg =) Digg å se at man ikke tar ladegrep under magasinskifte med skudd i kammeret ^^ Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gleder meg så syyyykt, venta på et spill nå. har lizm "spilt opp" de jeg har! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er bare å si hade til sitt sosiale liv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 sosiale liv. What this, what this? 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvert eneste innlegg jeg har sett av deg har handlet om din kommende "super PC", begynner å bli litt lei, you know. (iToMaN) Bedre og vente med og skryte til man har pcen:) JEg gleder meg som en unge til Bf3, ser ufattelig lekkert ut:D Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det noen måte å komme inn i betaen uten å ha MoH limited edition? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sikkert noen sider som gir ut gratis beta etter hvert Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde også bestilt spillet på Steam hadde det ikke vært for at patchene var så "langt bak".. (fordi jeg vil også ha alt på ett sted, men det er ikke noe problem å finne igjen koder og informasjon fra EA store om man har en skikkelig mailordning) Hvor er det du har ifra at Steam får patcher lenge etterpå 'andre'? Man får da patch samtidig som alle andre via Steam. Aldri hatt problemet med det iallefall. Uansett, lastet ned den BF3 filmen fra GDC.. den blir vel sikkert fjernet derfra snart også Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde også bestilt spillet på Steam hadde det ikke vært for at patchene var så "langt bak".. (fordi jeg vil også ha alt på ett sted, men det er ikke noe problem å finne igjen koder og informasjon fra EA store om man har en skikkelig mailordning) Hvor er det du har ifra at Steam får patcher lenge etterpå 'andre'? Man får da patch samtidig som alle andre via Steam. Aldri hatt problemet med det iallefall. Uansett, lastet ned den BF3 filmen fra GDC.. den blir vel sikkert fjernet derfra snart også Det var mye whine om det i BC2.. det var snakk om timer, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå