Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Når 4 man nuke?? Vær så snill, ikke start 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var da baner uten maskiner i bc2? Er jo fortsatt krig selv uten maskiner Joda, men rein infantry combat gjer ca. alle andre, combined arms er Battlefield-greia. BC2 er ikkje den beste samanlikningen - dette skal jo i teorien vere BF3, ikkje BC3. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Så hvem er de som ser ut som de er i prestige? Klovner. Har du lyst å utdype? De har et ørnesymbol eller noe i gull og gjerne lvl 1 eller 2. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Etter hver runde på betaen så detter jeg ut, og må joine serveren på nytt. Dette skjedde ikke mandag og tirsdag, men nå plutselig har jeg hatt det de siste to dagene. Noen som har noen idéer? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Så hvem er de som ser ut som de er i prestige? Klovner. Har du lyst å utdype? De har et ørnesymbol eller noe i gull og gjerne lvl 1 eller 2. You wont like me when i am mad (Hulk) Endret 6. oktober 2011 av Realzi Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Så hvem er de som ser ut som de er i prestige? Klovner. Har du lyst å utdype? De har et ørnesymbol eller noe i gull og gjerne lvl 1 eller 2. Det ørne symbolet er for Oberst (Colonel), for de jeg har sett og numrene er vel forskjellige grader av ranken oberst. f.eks Her er en med ørnesymbol, som du ser er han rank 48 og ikke i en prestige. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 so much troll..... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok BF3 er nsart ute her er en liste over noen nyheter BF4 mest sannsyligvis vil inneholde: - Only 2 classes, Grunt and Commando - As Grunt, you start with an assault rifle but you need 10 kills before you unlock a trigger for it. - As Commando, you start with a BB gun, after 10 kills you can attach a silencer to it. - The Beta map is MP_Hallway. - Environment destruction is so advanced that players dig underground passageways with RPG's like moles. - Instead of a visual minimap, you get audio guidance like from your car GPS: "Turn tank now" - Helicopters are replaced by hot air balloons. Pressing W blows hot air and makes em go higher. - Planes no longer have bombs or missiles, Instead they drop propaganda leaflets - You need an iPad 5 to join a server - To throw grenades you need to pull them back like the angry birds catapult. - A new game mode is introduced, Hide N Seek. - You get a ribbon for firing your gun. It's worth 200 points. - Squad management is finally re-introduced, but squad size is reduced to 1. - VOIP is possible, if you're an AT&T customer - Knifing someone induces a cinematic, pre-rendered cutscene that lasts for 15 seconds and is directed by Michael Bay. - Anyone with a sniper rifle has three giant red arrows above him for all to see. - Pre-ordering the game lets you play the pre-alpha build of the game before the EA testers do. - To appear more next-gen, the game uses a 2 color palette of blue and grey. - There is no options menu, to change your settings you must submit a web form and then reinstall the game. - There is a comma rose, but it only includes insults. - The new generation of gamers accuse the old generation of QQing, saying they should just get with the times. 7 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 ^ Jeg lo! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 60 kills med rpg? Respect! er ikke respekt å bruke rpg på infanteri Hva man dreper med spiller ingen rolle. Blir så sliten av all whiningen. Jeg var til og med på en BF2BC-server, hvor man ikke fikk drepe med kniv... BF er krig og da bruker man de mest effektive midlene. Det er tross alt ingen Genevekonvensjon i dataspill ^'^ 4 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Så hvem er de som ser ut som de er i prestige? Klovner. Har du lyst å utdype? De har et ørnesymbol eller noe i gull og gjerne lvl 1 eller 2. Det ørne symbolet er for Oberst (Colonel), for de jeg har sett og numrene er vel forskjellige grader av ranken oberst. f.eks Her er en med ørnesymbol, som du ser er han rank 48 og ikke i en prestige. aaa. Litt merkelig ranking system spør du meg. Trodde virkelig ikke de hadde lagt til prestige, men det var den beste forklaringen på det. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Syns ikke BF3 var spesielt imponerende. Det morsomte var å velte å trær! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 - A new game mode is introduced, Hide N Seek. Er ikke del 2 av metro mappet allerede denne game-moden? - Knifing someone induces a cinematic, pre-rendered cutscene that lasts for 15 seconds and is directed by Michael Bay. Dette er også i BF3, jeg snek med opp bak 2 snipere, epic cutscene som desverre varte så lang tid at han andre merka det og plassere et par kuler i panna på meg. - There is no options menu, to change your settings you must submit a web form and then reinstall the game. Rage har satt en ny standard der, desverre.- The new generation of gamers accuse the old generation of QQing, saying they should just get with the times. Hva annet er nytt? 2 Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok BF3 er nsart ute her er en liste over noen nyheter BF4 mest sannsyligvis vil inneholde: *snip* Hahahaha så jævlig bra. Lo spesielt av denne: "- Knifing someone induces a cinematic, pre-rendered cutscene that lasts for 15 seconds and is directed by Michael Bay." Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Dice lurer COD players til Battlefield serien med Metro mappe. One time BF, always BF. 2 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 - A new game mode is introduced, Hide N Seek. Er ikke del 2 av metro mappet allerede denne game-moden? - Knifing someone induces a cinematic, pre-rendered cutscene that lasts for 15 seconds and is directed by Michael Bay. Dette er også i BF3, jeg snek med opp bak 2 snipere, epic cutscene som desverre varte så lang tid at han andre merka det og plassere et par kuler i panna på meg. - There is no options menu, to change your settings you must submit a web form and then reinstall the game. Rage har satt en ny standard der, desverre.- The new generation of gamers accuse the old generation of QQing, saying they should just get with the times. Hva annet er nytt? vel. Fra et realistisk synspunkt skal det være svært vanskelig å drepe en kar med kniv, mens det står en annen kar ved siden av, uten at vedkommende merker det. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jøss, en idiot som det ikke gikk an å skyte samme hvor mange ganger jeg dro av med hagla i flere tilfeller Må være cheat.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jøss, en idiot som det ikke gikk an å skyte samme hvor mange ganger jeg dro av med hagla i flere tilfeller Må være cheat.. hit detection er veldig dårlig i betaen, har opplevd det samme noen ganger, må da flytte meg fjør jeg kan treffer noe som helst. vel. Fra et realistisk synspunkt skal det være svært vanskelig å drepe en kar med kniv, mens det står en annen kar ved siden av, uten at vedkommende merker det. Ja, tenker man realisme er det greit, i spillsammenheng er det litt rart hver gang man blir låst inn i en animasjon. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 hit detection er veldig dårlig i betaen, har opplevd det samme noen ganger, må da flytte meg fjør jeg kan treffer noe som helst. Er nok cheat, løp etter han og møtte han flere ganger, var det samme hver gang. Han bare gikk bak meg å skøyt meg hver gang.. :S Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Skjønner ikke hvorfor folk missliker metro så mye, syns den mappet er sykt bra laget Helt enig! Som infantry only fungererer det veldig bra. Helt utvilsomt. Har ikke sakt at metro suger eller lignende jeg bare syntes det var litt merkelig at Dice (Eller EA) valgte å velge metro som BETA kart. Battlefield 1942 / 2 / vietnam trademarks er store åpne mapps med landbased vehicles, båter, fly / helicopters i conquest. Metro er jo alt annet en battlefield standard. Det virker nesten som om Dice (eller EA) ville bevise at de kan gjøre en like god jobb (eller bedre) en MW franchisen. That in mind det ER jo en beta. Men det er jo også utvilsomt en smakebit av spillet i tilleg, veldig få kan påstå at de spiller betan KUN fordi de vil gi feedback til Dice (EA). Det viser modighet men det ville nok ha vært tryggere og hatt caspian borders i betaen. Men kanskje det er med tanke på å få flest mulige fra Modern Warfare til å skjønne at BF ikke kun handler om store maps med tanks osv. At de også KAN infantry combat. ahh...dere forstår ikke! Selvfølgelig vill ikke dice vise det beste de har på en beta, derfor slapp de ut metro kartet, som absolutt ikke representerer det beste innen battlefield serien;) De vill jo spare det beste til release! Hovedoppgaven til beta er jo nettopp å finne bugs, ikke at folk skal spille seg "lei" av det beste de har å tilby, hvis dere skjønner? Men caspian boarder dermimot, da snakker man:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå