Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

Nå er det bare 32 spillere på konsoll, det vet du vel? Var vel 24 på BC2 med MYE bedre grafikk. Det vil si 8 spillere mindre enn det kommer på BF3 og det er lik nesten 50% dårligere grafikk? Om det finnes spill som ser bedre ut med 32 spillere vet eg fint lite om. Men at de skal behøve å sette ned grafikk så mye det er tull synes eg.

 

Eh, er ikke bare grafikk som trekker. BF3 har jo syk physics motor mye kan total ødlegges, og dette trekker mye krefter.

For å bevare dette må de ofre det visuele.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har testet A-91 ?

 

A91

An unusual weapon, even by Russian standards, the A-91 is a bullpup Carbine chambered in the 5.56mm NATO round, instead of a Russian caliber. Made from polymers it features a forward shell ejection system that keeps shells well clear of the shooter's face upon ejection. The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

Nå er det vel strengt tatt slik at kuler kan penetrere enkelte typer cover også da. Jeg er enig i at det blir for dumt hvis du gjemmer deg bak tre meter tykk stein (ol.), men hvis coveret ditt er tynne sponplater eller noen tynne vegger er det jo bare naturlig at kulene greier å nå igjennom.

 

Har ikke selv opplevd at jeg har blitt skutt gjennom solide cover-steder. Men det kan jo godt hende jeg har vært heldig. :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

 

Spillet er ikke ute ennå. Vi får se når det kommer.

 

Akkurat den biten der har irritert meg mye. Føler det blir nytteløst å finne gode posisjoner med hurtig tilbaketrekningsmuligheter til cover når man blir truffet 3-4 ganger

etter man er ute av skytevinkeln.

 

Det blir vel / er vel rettet på til release.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

Utrolig at noen på den andre siden av fjellknausen klarer å treffe deg, har hørt om panserbrytende ammunisjon, men skudd som går gjennom fjell virker bare litt for drøyt.

 

Narvik%2012%20Polske%20soldater%20p%C3%A5%20fjellknaus.JPG

 

Det har flere ganger hent at jeg har stått oppe på en fjellknausen og vært rambo. Før jeg legger med ned bak fjellet har en eller annen nisse 3Dspotta meg. Hele 3-5 sek. senere blir jeg drept av magic bullets. Håper de fikser det da det plager meg mest, samt kadaver som ligger på bakken som skyter deg ned og usynlige folk med lommelykt... Den hender også at jeg dropper fra 100% HP til null, og får en brå død. Hit-reg og netcode må fikses ASAP :)

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

What Heradon said.

Helt klart det største problemet på Xbox iværtfall. Er det også slik på PC eller er det et konsollproblem?

Forhåpentligvis har de fått en haug med info fra open beta og kan tweake litt på bakrommet frem mot launch.

Min erfaring er fra PC, trist at dere på konsoll har det samme problemet.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

Nå er det vel strengt tatt slik at kuler kan penetrere enkelte typer cover også da. Jeg er enig i at det blir for dumt hvis du gjemmer deg bak tre meter tykk stein (ol.), men hvis coveret ditt er tynne sponplater eller noen tynne vegger er det jo bare naturlig at kulene greier å nå igjennom.

 

Har ikke selv opplevd at jeg har blitt skutt gjennom solide cover-steder. Men det kan jo godt hende jeg har vært heldig. :)

 

Mener selvfølgelig stener og vegger. + Man sidestepper inn i dekning og dør. Er vel fordi de har flyttet hitdetection client side og da er det mer sensetivt til lagg.

Lenke til kommentar

Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt.

Den delen har jeg ikke noe imot, men det å bli skutt av en shotgun 200 m fra, og likevel dø.

Det liær e ikke.

Du sier noe der, men det er jævlig artig når man sniker seg opp på de :D

 

Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt.

 

Sist jeg sjekket het det hagle på norsk :O

 

Pumpehagle* ^^

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

Vær mann og slutt med å gjemme deg, så slipper du det problemet :thumbup:

 

 

Slapp av, jeg reviver deg :cool:

 

Hilsen medichore

 

 

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

 

Det problemet var stort i BC2 også, så det er ikke noe som kan bortfoklares med "BETA!!!" desverre.

 

BC2 var tidvis helt uspillbart for min del pga dette. Det hjelper ikke at jeg har NGT- linje heller (VM i dårlig ping)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...