SvennAndre Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Mange plasser inni tunnelene der hvor jeg bruker å snike meg til Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Håper til retail at frameraten er økt, samtidig som grafikken blir noe bedre. Er like viktig å ha framerate oppegående som grafikk, gameplay osv Grafikken blir bedre Directx 11 er ikke i betaen. Endret 6. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Håper til retail at frameraten er økt, samtidig som grafikken blir noe bedre. Er like viktig å ha framerate oppegående som grafikk, gameplay osv Grafikken blir bedre Directx 11 er ikke i betaen. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Kimsky Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 En eller form for twitter beskjed. Lest det selv, men kan ikke gjengi kilde ettersom jeg ikke husker hvor jeg så det. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var en link tidligere i denne tråden. Så den selv. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Har forhåndsbestilt Limited Edition fra elkjop. Følger Specact Kitet med? Nei. Menndu bør sjekke ordredin. Elkjøp og lefdal forandret alle som bestilte i sommer til vanlig versjon. Jeg måtte ringe lefdal for å få ordnet til limited som jeg kjøpte. Sjekk at det står LE på varenr på din ordre Bestilte det forgie helg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan ihvertfall understreke at hoppet i ytelsen er merkbar fra ett 560TI SOC til ett GTX 580 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er veldig lei av å bli drept av folk som ser ut som de er døde eller at døde folk kryper langs bakken. Dersom det er døde folk som kryper langs bakken er nok dette bare en av feilene i betaen, og blir rettet opp til spillet kommer. Med "folk som der døde ut", mener du da personer som ligger? For det er det ikke veldig mye å gjøre med. BF3 er et mer realistisk spill med tanke på krigføring og taktikk, hvor du må foreta slike observasjoner før du løper inn i gung-ho stil. Anbefaler deg å bytte til COD dersom du er lei av dette. Jeg er fulstendig klar over at dette er en feil i betaen. Det betyr ikke at jeg ikke er lei det. Med "folk som der døde ut" mener jeg folk som ligger på ryggen som om de hadde blitt skutt og drept (ikke crouch), men som egentlig ikke er død og dreper andre. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var en link tidligere i denne tråden. Så den selv. Var en twiter post jeg postet 4 sider tilbake, den er nå død så håper ikke dette var falske rykter. Har 3*6970 på vei så vil ha det beste ut av dette spillet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Har forhåndsbestilt Limited Edition fra elkjop. Følger Specact Kitet med? Nei. Menndu bør sjekke ordredin. Elkjøp og lefdal forandret alle som bestilte i sommer til vanlig versjon. Jeg måtte ringe lefdal for å få ordnet til limited som jeg kjøpte. Sjekk at det står LE på varenr på din ordre Bestilte det forgie helg. Da får du rett:) Vi som bestilte på 333 og 359 tilbudene ble det gjort endringer på med uhell Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Så, kva tenkjer folk om UMP-45? Før eg fekk låst den opp sjølv tenkte eg kanskje at folka som sprang rundt og herja med den var "pro" og stuff. No som eg har prøvd sjølv ein stund, så kan eg stadfeste at det faktisk berre er veldig lett å spele med den. Skade, accuracy (òg på lang avstand) og recoil ser alle ut til å vere betre enn på t.d. M416, som eg har brukt sidan eg låste den opp. Vel, med mindre det er eit slags våpenplacebo som tek effekt. Synest og den fekk relevante attachments mykje raskare. Kan vere UMP har dårlegare rekkjevidde, men det vert jo aldri aktuelt på Metro, så då har den ... Mindre magasin? Kjennest ikkje heilt ut som om det er nok til å balansere den. Lenke til kommentar
devious Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet om det man unlocker nå i betaen er tilgjengelig i det ferdige spillet når man logger inn der?? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Tror nok den er bedre enn de andre på mange vis, men jeg liker den ikke. PKP Pecheneg for min del, evt den som blir unlocka rett etter. m204b eller hva den nå heter. Edit: Devious, nei, alt blir resatt. Endret 6. oktober 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Nei, man beholder ingen ting. Alt blir tilbakestilt til release. edit: ninja'd Endret 6. oktober 2011 av HelloWorld Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Noen som vet om det man unlocker nå i betaen er tilgjengelig i det ferdige spillet når man logger inn der?? Alt av stats og unlocks blir slettet. Så du må starte på nytt ved release. edit: Double ninja'd Endret 6. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet om det man unlocker nå i betaen er tilgjengelig i det ferdige spillet når man logger inn der?? NEI Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet om det man unlocker nå i betaen er tilgjengelig i det ferdige spillet når man logger inn der?? Som det har blitt sagt tidligere, NEI. Blant annet fordi at i det ferdige spillet vil det ta mye lenger tid å unlocke ting, og fordi da ville de som har spilt betaen fått en urettferdig fordel i tillegg til at de allerede kan spillet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet hva som vil skje med platoons? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Så, kva tenkjer folk om UMP-45? Før eg fekk låst den opp sjølv tenkte eg kanskje at folka som sprang rundt og herja med den var "pro" og stuff. No som eg har prøvd sjølv ein stund, så kan eg stadfeste at det faktisk berre er veldig lett å spele med den. Skade, accuracy (òg på lang avstand) og recoil ser alle ut til å vere betre enn på t.d. M416, som eg har brukt sidan eg låste den opp. Vel, med mindre det er eit slags våpenplacebo som tek effekt. Synest og den fekk relevante attachments mykje raskare. Kan vere UMP har dårlegare rekkjevidde, men det vert jo aldri aktuelt på Metro, så då har den ... Mindre magasin? Kjennest ikkje heilt ut som om det er nok til å balansere den. Jeg er helt enig med dine observasjoner. Det virker som om det er for få ulemper med UMP-platformen i spillet. Den har: - God skade pr skudd - helt akseptabel skuddtakt - relativt godt treffbilde(selv på flerskudd på ganske drøye hold (til å være en smg) - rekyl er tilsynelatende fraværende. Når du har alle de egenskapene i samme platform så skal det ikke mye til før KDR'en stiger voldsomt. 25-skuddsmagasinet (noe de sikkert tok i betraktning når de "designet" UMPen i spillet), er en alt for liten draw-back. En av de nevnte egenskapene burde justeres ned, slik at den ikke blir for dominerende. Litt av den samme greia har man også med F2000 også (som jeg synes er enda drøyere enn UMPen). Endret 6. oktober 2011 av Helmrik Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 UMP duger ikke på lang avstand imo. Foretrekker M4A1 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå