Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tippe det kommer på steam ja. EA store er såpass upålitelig at det vil jeg ikke bruke.

Har i alle fall vært.

Nei. EA Store er fantastisk per 2010.. Fikk pre-loada BC2-filene mine leeenge før det kom ut, og fikk i tillegg begynne å spille lenge før de på Steam. Fikk i tillegg patchene mye før de på Steam.. så å kjøpe fra EA Store er gull verdt (spesielt når man finner rabattkoder overalt, fikk LE for 300 kroner)

Lenke til kommentar

EA Store er søppel i mine øyne. De trakk meg 2 ganger når jeg kjøpte 2 kopier av BC2. Ikke ville de sende tilbake pengene.

Blir garantert Steam på meg også. Greit når man har alt av spill på samme sted. :cool:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

EA Store er søppel i mine øyne. De trakk meg 2 ganger når jeg kjøpte 2 kopier av BC2. Ikke ville de sende tilbake pengene.

Blir garantert Steam på meg også. Greit når man har alt av spill på samme sted. :cool:

Jeg har vært i kontakt med EA support på telefon, og de har fiksa refundering av BF1943 for meg, selv om det var komplisert (gamle bankkontoer osv), så de er jeg fornøyde med. selve websupportløsningen deres fungerer ikke like bra da..

Jeg hadde også bestilt spillet på Steam hadde det ikke vært for at patchene var så "langt bak".. (fordi jeg vil også ha alt på ett sted, men det er ikke noe problem å finne igjen koder og informasjon fra EA store om man har en skikkelig mailordning)

Endret av Tecfan
Lenke til kommentar

Vil tippe det kommer på steam ja. EA store er såpass upålitelig at det vil jeg ikke bruke.

Har i alle fall vært.

Åh? Aldri hatt problemer med EA Store. Er kjempebra faktisk. :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...