Nizzen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil at de skal utvikle motoren videre. Slik at alt kan påvirkes, slik som innervegger, gulv og slikt. En anen tinger at de må få begrenset bruken av explosives fra BC2. Begrense bruken av explosiver? Nei ! MERE De som klager på at folk bruker eksplosiver, får spille et annet spill Jeg er ikkje xplosiv da jeg spiller mest medic Derfor er det bare flott at folk dauer som fluer av "xplosiver" rund meg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ikke 1-hit, greit, men da må de gjøre siktet bedre. Hadde store problemer med å vite om jeg sikta riktig før, pga tykke streker i siktet. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dette med eksplosiver løser seg jo når man har 5-10x større map hvor man slipper at samtlige spillere møtes på samme punkt for å spamme granater og andre ting som sier boom. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Mener mest at spesielt ammo box burde bare kunne bæres en av om gangen, men plukkes opp og bæres videre. Også at den ikke har uendelig kapasitet. Forbanna irriterende at det blir mer eksplosiver enn skudd som fyker rundt. I ekte krig flyr man ikke rundt med 40mm og granater som man hiver vilt rundt seg i håp om og treffe noe. Ei heller AT eller AP bæsjookas Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det burde bli mer optimalisert, får bedre fps på CoD4 enn BF2 her. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *facepalm* Det har ikke noe med spillet og gjøre. CoD4 har myyyye dårligere grafikk enn BC2. BC2 har også en mer avansert spill og fysikkmotor. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Cod og bc2 kan ikke sammenlignes heller, begge spillene er så forskjellige at jeg har lyst og klaske hodet i bordet når folk drar frem Cod. Hadde Cod hatt tilnærmet fysikken som er i Bc2 så hadde du ikke hatt den fpsen du har nå og for det andre det er et litt eldre spill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dere ser jeg skrev BF2 og ikke BC2 eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sorry det var ikke meninga. Uansett så er det forskjell på CoD4 og BF2. CoD er små baner med lite folk og fysikk. BF2 er store baner og mange folk med noe fysikk. Så klart vil det kreve mer av BF2. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nå klasket jeg nettopp huet mitt i bordet pga. meg selv Jevrio....beklager Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Veeel. Jeg gleder meg ihvertfall!! Battlefield 3 blir bra, men release blir sikkert ikke før sent Q3/Q4 i 2011. Hadde jeg vært sjef, hadde jeg lansert det da. Teoretisk that is. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hm, om det blir da, har jeg god tid til å kjøpe ny hardware så jeg får nytet det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Du vil nok fint dra det med 5850 og en i5 quad eller amd x4-x6 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Du vil nok fint dra det med 5850 og en i5 quad eller amd x4-x6 Er det jeg planlegger å kjøpe, så det passer bra:D Endret 5. august 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 du glemte quad i 'en din Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 du glemte quad i 'en din Du glemte stod "D" i "du". Fikk bare lyst, hater å gjøre feil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 980X med 2 eller 3x5870 så blir BF3 kos grafisk ja Men nå er gameplayet mye viktigere syns jeg da, koser meg som fa.. med Quake Live foreks. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tror jeg skal klare meg fint med 1055T og et nytt skjermkort til neste sommer. Blir sikkert digg grafikk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Refsa...2 nye skjermkort til neste sommer Sli\Crossfire er tingen syns jeg, trippel og quad er bare for ekstreme oppsett med skjermer. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva med nye game-modes? Rush på BC2 er greit synes jeg, litt artig. Sniping på BC2 er alt for lett, tok meg tre dager å få tak i M95, selv om jeg liker GOA bedre. Jeg liker hvordan de har laget kniv funksjonen i BC2, at den er litt treig, mye mer troverdig en CoD det det tar millisekunder så har den allerede drept fienden og er tilbake i hylsteret. Jeg håper på gøyere multispiller brett, spessielt tenker jeg på nattbrett og kanskje tilogmed et brett med regn og storm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå