Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg vil at de skal utvikle motoren videre. Slik at alt kan påvirkes, slik som innervegger, gulv og slikt. En anen tinger at de må få begrenset bruken av explosives fra BC2.

Begrense bruken av explosiver? Nei ! MERE  :w00t:

De som klager på at folk bruker eksplosiver, får spille et annet spill :) Jeg er ikkje xplosiv da jeg spiller mest medic :D Derfor er det bare flott at folk dauer som fluer av "xplosiver" rund meg  :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener mest at spesielt ammo box burde bare kunne bæres en av om gangen, men plukkes opp og bæres videre. Også at den ikke har uendelig kapasitet. Forbanna irriterende at det blir mer eksplosiver enn skudd som fyker rundt.

I ekte krig flyr man ikke rundt med 40mm og granater som man hiver vilt rundt seg i håp om og treffe noe. Ei heller AT eller AP bæsjookas

Lenke til kommentar

Hva med nye game-modes? Rush på BC2 er greit synes jeg, litt artig.

Sniping på BC2 er alt for lett, tok meg tre dager å få tak i M95, selv om jeg liker GOA bedre. Jeg liker hvordan de har laget kniv funksjonen i BC2, at den er litt treig, mye mer troverdig en CoD det det tar millisekunder så har den allerede drept fienden og er tilbake i hylsteret.

Jeg håper på gøyere multispiller brett, spessielt tenker jeg på nattbrett og kanskje tilogmed et brett med regn og storm :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...