aleksanderro Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ah, er det noe info om det er High eller Ultra i betaen? Eller om det er kun DX11 som er deaktivert? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ah, er det noe info om det er High eller Ultra i betaen? Eller om det er kun DX11 som er deaktivert? Bruke søke funksjonen, er besvart ørten ganger i denne tråden allerede! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det vet jeg godt, men er det bekreftet eller bare rykter? Det jeg lurer på! Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Det vet jeg godt, men er det bekreftet eller bare rykter? Det jeg lurer på! Ultra er ikke aktiv i betaen. betaen skal bruke dx11 i de tilfeller spilleren har et dx11 kompatibelt kort. du kan sjekke hva som er tilfellet hos deg ved å holde inne ctrl-alt-s. Da kommer det opp litt infotekst i øvre venstre hjørne. men om betaen faktisk utnytter dx11 i beaten kan jeg ikke svare på Endret 6. oktober 2011 av Surreality Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Byrjar forstå bipod litt meir no - berre å sjå opp i lufta, så kan den plonkast ned kor som helst. Lenke til kommentar
Foofight Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke har unlocka nok, eller mangler BF3 røykgranater ? Det ville gjort hverdagen 50 ganger lettere på metro mappet hvertfall. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Mener det var der i Alpha, bare helt absurd langt bak i unlock rekka... Tviler på at folk flest har unlocka det, og de som har bruker ikke det fremfor kits. Men har ingen anelse om det faktisk er med for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke har unlocka nok, eller mangler BF3 røykgranater ? Det ville gjort hverdagen 50 ganger lettere på metro mappet hvertfall. Har vært med på at det var en som skjøt røykgranater, var veldig forvirrende med det første... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hm... ser ikke ut som smoke er med i unlock-lista... Det er veldig retarded om det ikke er med i skytespill, hvor taktikk har alt å si. Hadde smoke vært med, så hadde metro vært en "lek" for attackers. Kastet ett par på lekeplassen ved B og stormet Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Og hva er greia med at folk bruker lasersiktet og flashlight? Greit skjønner det at folk blir blendet av flashlight, men lasersiktet ser jeg ingen god grunn til og bruke bortsett fra og vise finden hvor du er... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Laseren blender folk også, men er mer subtil enn flashlight. Men som siktemiddel er den ubrukelig. Endret 6. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Man får M320 smoke launcher på assault. Jeg fikk unlocka det ganske raskt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) "problemet" (eller heldigvis er det mange som vil si?) så blir ikke noobtube brukt så mye at folk har fått øynene opp for det... Men når det er sagt, så forstod jeg at vi skulle få håndhevne smokes i retail? Endret 6. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Foofight Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hm... ser ikke ut som smoke er med i unlock-lista... Det er veldig retarded om det ikke er med i skytespill, hvor taktikk har alt å si. Hadde smoke vært med, så hadde metro vært en "lek" for attackers. Kastet ett par på lekeplassen ved B og stormet Ja, tenkte forsåvidt det samma. Vinner jo 1 av 10 kamper som attacker... Og det stopper somregel nede i den helvettes tunnelen. Der hadde det vært en massiv fordel med smoke. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hm... ser ikke ut som smoke er med i unlock-lista... Det er veldig retarded om det ikke er med i skytespill, hvor taktikk har alt å si. Mener det er 20 kills med vanlige granater på M320. Har ikke fått det enda, da jeg sliter med å få kills på M320, veldig liten splash i forhold til bc2 virker det som :o Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Smoke er 20 kills med M320 ja, den er genial når det låser seg for attackers. Men det burde vert smoke og flash granater til å kaste også. Endret 6. oktober 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hm... ser ikke ut som smoke er med i unlock-lista... Det er veldig retarded om det ikke er med i skytespill, hvor taktikk har alt å si. Hadde smoke vært med, så hadde metro vært en "lek" for attackers. Kastet ett par på lekeplassen ved B og stormet Ja, tenkte forsåvidt det samma. Vinner jo 1 av 10 kamper som attacker... Og det stopper somregel nede i den helvettes tunnelen. Der hadde det vært en massiv fordel med smoke. Er du så dårlig? Jeg vinner de fleste rundene der Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Er du så dårlig? Jeg vinner de fleste rundene der Er du så dum at du ikke forstår at gjerne resten av teamene han har vært på lag med og kan suge? 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Ah, stemmer. JEg har ikke spilt assault enda, bare kjørt på med Support Men jeg har spilt over 10 timer, og ikke sett en eneste smoke. Endret 6. oktober 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Foofight Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Er du så dårlig? Jeg vinner de fleste rundene der Er du så dum at du ikke forstår at gjerne resten av teamene han har vært på lag med og kan suge? Bra svart, noen som tenker med hue. Jeg bruker ikke energi på å svare drittunger som kommer med sånne innlegg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå