Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også godt hende at de måtte ha ofret litt grafikk på konsoll, for at man skal kunne spille med stabil fps på store brett! Caspian border er jo enormt stort og hvis det i det hele tatt er i nærheten av så stort på ps3 og xbox, så er det jo ikke merkelig at de må ha ofret litt på det visuelle for at spillet skal bli spillbart!=)

Enig, mhåper virklig caspian border blir spillbart med nokk fps!

 

Nå er jo brettene på konsollversjonene av spillet mye mindre. Hadde vært jævla kjedelig med like store brett som på PC-versjonen når man er så få spillere i forhold.

Lenke til kommentar

Kan også godt hende at de måtte ha ofret litt grafikk på konsoll, for at man skal kunne spille med stabil fps på store brett! Caspian border er jo enormt stort og hvis det i det hele tatt er i nærheten av så stort på ps3 og xbox, så er det jo ikke merkelig at de må ha ofret litt på det visuelle for at spillet skal bli spillbart!=)

Enig, mhåper virklig caspian border blir spillbart med nokk fps!

 

Nå er jo brettene på konsollversjonene av spillet mye mindre. Hadde vært jævla kjedelig med like store brett som på PC-versjonen når man er så få spillere i forhold.

 

Hva er det limitert til på konsoll? 16/16 ?

Endret av RoXx
Lenke til kommentar

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

Lenke til kommentar

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

 

Herpaderpaderpiderp eller? Høyere oppløsning, bedre skygger og bedre AA er BEDRE GRAFIKK. ERGO er GRAFIKKEN på pc BEDRE enn konsoll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

 

Synes spillet ser bra ut på PS3 jeg, tanken på hvilke hardware som er i disse konsollene gjør at jeg blir stadig imponert hva utviklerne klarer å presse ut av dem. Pc er som du sier klart bedre om du har hardwaren til å kjøre i akseptabelt fps. Men synes spillet er like gøy på konsoll som på pc så da har Dice gjort jobben sin synes jeg.

Lenke til kommentar

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

 

Herpaderpaderpiderp eller? Høyere oppløsning, bedre skygger og bedre AA er BEDRE GRAFIKK. ERGO er GRAFIKKEN på pc BEDRE enn konsoll.

Trenger ikke være ragingelitist hele tiden, han sier jo faktisk det :)

Lenke til kommentar

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

Folk stiller forskjellige krav, og legger merke til forskjellige ting. Det er ikke nødvendigvis alle legger merke til de samme detaljene, men på generelt grunnlag vil alltid en PC kunne produsere mindre hakkete skygger og kjøre langt bedre AA enn konsoller.

Jeg håper dog vi får mer enn bedre skygger og teksturer enn konsoller i BF3, heldigvis reagerer effektene bra på grafikkinnstillingene i BETA. Jeg håper vi får litt tesselering og enda bedre teksturer i retail.

 

Hvis lyden på konsoller er der fortsatt høres det ut som mye av det viktigste er bevart, fortsatt synd for konsollspillere at de ikke kan få 64 spillere per bane, men slik er det dessverre med gammel, utdatert maskinvare.

 

EDIT:

Personlig syns jeg grafikken jeg får på PC er langt, langt bedre enn det jeg har sett av bilder fra 360/PS3. Det er som sagt øyet som ser ;)

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...