Licht Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er vel ikkje alle våpen som legg igjen røykstrime? Har ikkje lagt merke til det, iallefall. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe; -skuffende at man ikke kan holde granaten lengere -granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2 -også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem -refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader -samme gjelder "tactical light" -dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere? Trykk 5, da kan du holde den lengre spiller på ps3, så håper det er en funksjon der også som gjør at man kan holde den lengere? Når jeg trykker 5 så holder personen granaten i hånde, trykker jeg kast, så holder den granat helt til jeg kaster :o Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Virker som granaten er litt svak når det kommer til effektiviteten. Tar jeg ikke feil, skal en granat være effektiv i en radius på 5 meter. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Og er det nesten ikke som at recon springer rundt med flomlys, de også? Hvor lang tid tar det egentlig før det begynner å lyse, egentlig? Refleksjonen fra 7x/12x scopes osv skjer med engang han som bruker det sikter mot deg. Han trenger ikke nødvendigvis å se deg men så lenge han har deg innafor scopen. Nesten litt glad for at granaten ikke er så effektiv jeg. Vet ikke om dere har lagt merke til det men om du har en ammo pack under deg kan du kaste granater nesten kontinuerlig uten avbrytelse. Om granaten hadde hatt 5m kill zone kunne du ha bringet MYE havoc. Syntes de skulle hatt reload timen til BC:2 den er grei, da tar det litt tid før du får tak i granat igjen. Jeg har faktisk vært så heldig og fått dobbelkill med granat da, nøkkelen er tror jeg å vite hvor du skal kaste, har mange ganger selv ikke lagt merke til granat "merket" før det er for sent. Endret 5. oktober 2011 av Benobi Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er vel ikkje alle våpen som legg igjen røykstrime? Har ikkje lagt merke til det, iallefall. Men det har jeg! Først trodde jeg det kun var sniper skudd, men etterhvert så har jeg forstått at skudd fra alle klasser kan ha denne tåpelige og meget urealistiske effekten! Vet at bf3 ikke er en simulator, som arma, men de kan jo i det minste få ting til å SE så realistisk ut som mulig,det kan jo ikke gjøre noe skade det!=) Uansett, så syntes jeg det er for mye funksjoner fra bc2 og for lite fra bf2! Ser ikke helt logikken i det, siden bf2 var mere populært en bc2 Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ammo pack gir da ikke tilbake granater gjør den? Kan ikke huske at jeg noen gang har fått en granat fra ammo pack hvertfall. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ammo pack gir da ikke tilbake granater gjør den? Kan ikke huske at jeg noen gang har fått en granat fra ammo pack hvertfall. Du må bare vente lenge nok Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 dette må testes, skal joine ett game og prøve å se hvor lang tid det tar å få tilbake en granat fra ammo pack, hvis det er over 30 sec så kommer jeg ikke til å bry meg så mye om det. Med mindre en full squad samarbeider med å regne granater så kommer det ikke til å bli noe problem. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har forhåndsbestilt Limited Edition fra elkjop. Følger Specact Kitet med? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har fått tilbake granat fra ammo pack. Bare vente litt. Tar jo litt tid å rote i ammo posen Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Litt spent på hvor stor grafikk forskjellen vill være hos ps3 mellom beta og ogrinal spillet? Grafikken i beta er absolutt ikke så elendig som mange skal ha det til, den trenger egentlig bare litt fin justering;) 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Litt spent på hvor stor grafikk forskjellen vill være hos ps3 mellom beta og ogrinal spillet? Grafikken i beta er absolutt ikke så elendig som mange skal ha det til, den trenger egentlig bare litt fin justering;) Syns det ser bra ut jeg Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har problemer med at det står "Matchmaking..." i en evighet... Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg har det problemet når jeg trykker på Quick match, og ingen ting skjer bare står Matchmaking, og jeg finner ikke noen svar på det på google :S Men når jeg finner server selv så går alt som smurt smør Endret 5. oktober 2011 av noxside Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er nok mange ting som vil bli justert. - Poeng for planting/defuse og kapre flagg vil nok gå opp, slik er det med tidligere BF spill. - Balansering av våpen vil bli gjort, såvel eksplosiver. - Det er en Beta som sagt og masse rare ting skjer her, det er også en eldre build. Angående det med reload time på granat fra ammo pack, tror det går fortere om du allerede har fullt med kuler og kun mangler granaten. Slik var det med BC2. I BC2 fikk du granaet nesten instant om du hadde fullt med kuler, men tok lenger tid om du først måtte fylle opp kulene. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Litt spent på hvor stor grafikk forskjellen vill være hos ps3 mellom beta og ogrinal spillet? Grafikken i beta er absolutt ikke så elendig som mange skal ha det til, den trenger egentlig bare litt fin justering;) Syns det ser bra ut jeg joda, men det er en del små ting de må justere på,som "texture pop ups", linjer på skyggene og detlajer på trær, blant annet! Syntes også at kontraster og farger ser bedre ut på bc2? Men kan jo hende at metro brettet ser litt blast ut pgr av atmosfæren de har prøvd å gjennskape(tidlig morgen etter nedbør) Kan også godt hende at de måtte ha ofret litt grafikk på konsoll, for at man skal kunne spille med stabil fps på store brett! Caspian border er jo enormt stort og hvis det i det hele tatt er i nærheten av så stort på ps3 og xbox, så er det jo ikke merkelig at de må ha ofret litt på det visuelle for at spillet skal bli spillbart!=) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg testet en ting med granat i stad. Hadde fult magasin, og ikke fyrt av en eneste kule. Kastet en granat, og kastet så ut en ammoboks. La meg ved den, og ventet på granat. Ventet vel 25-30 sek før det skjedde noe. Tok så og fyrte av en heftig salve, ladet om, og kastet en granat. Kastet ut en ammoboks. 5 sekunder, og jeg hadde en granat, og fult med ammunisjon. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har forhåndsbestilt Limited Edition fra elkjop. Følger Specact Kitet med? Nei. Menndu bør sjekke ordredin. Elkjøp og lefdal forandret alle som bestilte i sommer til vanlig versjon. Jeg måtte ringe lefdal for å få ordnet til limited som jeg kjøpte. Sjekk at det står LE på varenr på din ordre Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Litt spent på hvor stor grafikk forskjellen vill være hos ps3 mellom beta og ogrinal spillet? Grafikken i beta er absolutt ikke så elendig som mange skal ha det til, den trenger egentlig bare litt fin justering;) Syns det ser bra ut jeg joda, men det er en del små ting de må justere på,som "texture pop ups", linjer på skyggene og detlajer på trær, blant annet! Syntes også at kontraster og farger ser bedre ut på bc2? Men kan jo hende at metro brettet ser litt blast ut pgr av atmosfæren de har prøvd å gjennskape(tidlig morgen etter nedbør) Kan også godt hende at de måtte ha ofret litt grafikk på konsoll, for at man skal kunne spille med stabil fps på store brett! Caspian border er jo enormt stort og hvis det i det hele tatt er i nærheten av så stort på ps3 og xbox, så er det jo ikke merkelig at de må ha ofret litt på det visuelle for at spillet skal bli spillbart!=) Enig, mhåper virklig caspian border blir spillbart med nokk fps! Lenke til kommentar
SAved Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kult! Så var nok det at jeg også hadde brukt kuler når jeg opplevde at jeg kunne kaste granater så ofte. En annen ting jeg har lagt merke til men som jeg tror vil bli fikset. Med SV-98 sniperen så kan du reloade på god gammaldags 1.6 vis. Skyt ett skudd, trykk på R skift våpen til pistol, skift tilbake voila. Reduced reload timer Edit: Det er antageligvis bare en bug siden koden er gammel. Det kan også hende at det kun fungerer når du dytter ut restene av skuddet (Jeg er ikke kjent med det tekniske navnet ). Å ikke det faktiske utskiftning av magasin Endret 5. oktober 2011 av Benobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå