Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe;

-skuffende at man ikke kan holde granaten lengere

-granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2

-også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem

-refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader

-samme gjelder "tactical light"

-dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser

Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger denne refleksjonen. Gjør så jeg kan komme meg i cover før jeg blir skutt på. Samtidig som jeg lett kan hoppe opp, og spotte han, så noen andre tar camperen.

Tactical flashlight er overdrevet, den er er jeg enig i. Er som å få et flomlys i ansiktet.

Samtidig er det lett å spotte vedkommende på avstand - både frontalt og fra alt lyset som kastes rundt når det løpes. På sett og vis balansert, selv om jeg isolert sett hater det lyset i trynet.

Lenke til kommentar

Syntes også at refleksjonen fra sniper er litt vel kraftig, men vet ikke hvor kraftige det kan være i virkeligheten, så hvor realistisk det er har jeg ikke noe grunnlag for å vite noe om. Tactical flashlight har jeg fått mot meg en gang, og jeg er enig i at det så ut som ett flom lys. Alt dette handler om balanse, og er det ikke helt bra ved lansering så vil jeg tro vi ser justeringer i kommende patcher.

Lenke til kommentar

En kul detalj jeg har lagt merke til er at klokka spilleren din har på venstrearmen også reflekterer sollys. Noen som vet om dette kan gi fra seg posisjonen din?

EDIT:

Men er det ikke sollyset som skal gi denne refleksjonen på siktet ditt? Hvordan kan dette skje nede i Metroen da?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe;

Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere?

Trykk 5, da kan du holde den lengre

Lenke til kommentar

ok, den refleksjonen er fin den, men skulle vært tonet ned litt, det som er poenget mitt;)

Men er dere virkelig ikke skuffet over det med granatene og kulene? DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

En annen ting jeg har reagert på, er hvordan fienden ofte detter ned etter man har skutt han, men det er godt mulig dette bare er bugs som kun vill eksistere i beta(håper jeg)

Lenke til kommentar

Trykk 5, da kan du holde den lengre

spiller på ps3, så håper det er en funksjon der også som gjør at man kan holde den lengere?

Lenke til kommentar

Så lykta ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det.

DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

- DICE går ikkje for realisme, men...

- Tracer rounds både finnest og er i bruk

Lenke til kommentar

Så lykta ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det.

DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!!

- DICE går ikkje for realisme, men...

- Tracer rounds både finnest og er i bruk

Snakker ikke om tracer rounds, snakker om "røyk sporene" som kulene etterlater seg når de suser over hodet ditt! Tracer rounds er vell de kulene som lager en gul stripe eller lyser opp, ville jeg tro? Vet at de brukes mye ja!Men har ikke prøvd pc versjonen, så mulig ting er annderledes der?

Og jo, dice har sagt at de setter realisme høyt, til en viss grad selvfølgelig(ikke arma lissom) og da blir det feil å gå et steg tilbake i forhold til bf2 når det kommer til hvor mye skade granater gjør og at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker( på konsoll i hvertfall)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...