dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe; -skuffende at man ikke kan holde granaten lengere -granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2 -også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem -refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader -samme gjelder "tactical light" -dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Grunnen for at det ble refleksjon fra snipersikte var jo slik at de ikke skulle sitte i en busk hele runda eller noe Her er forresten et par screenshot i 5760x1080 http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity1.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity2.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity3.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity4.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity5.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity6.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity7.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity8.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity9.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity10.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity11.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity12.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity13.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity14.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity15.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity16.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity17.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity18.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity19.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity20.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity21.jpg http://tullebukk.net/img/bf3eyefinity22.jpg 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Digger denne refleksjonen. Gjør så jeg kan komme meg i cover før jeg blir skutt på. Samtidig som jeg lett kan hoppe opp, og spotte han, så noen andre tar camperen. Tactical flashlight er overdrevet, den er er jeg enig i. Er som å få et flomlys i ansiktet. Endret 5. oktober 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Digger denne refleksjonen. Gjør så jeg kan komme meg i cover før jeg blir skutt på. Samtidig som jeg lett kan hoppe opp, og spotte han, så noen andre tar camperen. Tactical flashlight er overdrevet, den er er jeg enig i. Er som å få et flomlys i ansiktet. Samtidig er det lett å spotte vedkommende på avstand - både frontalt og fra alt lyset som kastes rundt når det løpes. På sett og vis balansert, selv om jeg isolert sett hater det lyset i trynet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Og er det nesten ikke som at recon springer rundt med flomlys, de også? Hvor lang tid tar det egentlig før det begynner å lyse, egentlig? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er sjeleglad de har lagt til "glaren" på sniperklassen. BC2 ble jo ødelagt av snipere som kun campet bak i basen istede for å angripe. "Gotta getz my KPD man!" Selv om jeg kun spiller på hardcore servere håper jeg at denne "glaren" er å finne der også. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Syntes også at refleksjonen fra sniper er litt vel kraftig, men vet ikke hvor kraftige det kan være i virkeligheten, så hvor realistisk det er har jeg ikke noe grunnlag for å vite noe om. Tactical flashlight har jeg fått mot meg en gang, og jeg er enig i at det så ut som ett flom lys. Alt dette handler om balanse, og er det ikke helt bra ved lansering så vil jeg tro vi ser justeringer i kommende patcher. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML edit : back on track:) Endret 5. oktober 2011 av RoXx Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) En kul detalj jeg har lagt merke til er at klokka spilleren din har på venstrearmen også reflekterer sollys. Noen som vet om dette kan gi fra seg posisjonen din? EDIT: Men er det ikke sollyset som skal gi denne refleksjonen på siktet ditt? Hvordan kan dette skje nede i Metroen da? Endret 5. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML edit : back on track:) HVorfor bruke quick game? Vil du spille på en norsk server hvor 99% av oss her inne gjør, så bør du velge en av disse: #1 TV2 - Battle #2 Multigamer Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmm, finner inger servere gjennom quick game:S Og jeg som griseklokka prosessoren så vannet koker her .. FML edit : back on track:) HVorfor bruke quick game? Vil du spille på en norsk server hvor 99% av oss her inne gjør, så bør du velge en av disse: #1 TV2 - Battle #2 Multigamer Det blir i 90% av tilfellene multigamer server uansett:) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe; -skuffende at man ikke kan holde granaten lengere -granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2 -også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem -refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader -samme gjelder "tactical light" -dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere? Trykk 5, da kan du holde den lengre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Flashlight-greia er ei plage ... Men ikkje når det er fiendane som har den, då er den er jo som eit signallys som seier "spot/skyt meg!" Folka på MITT lag, derimot, dei har ein heilt unik evne til å blende meg på dei minst praktiske tidspunkta. 2 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, den refleksjonen er fin den, men skulle vært tonet ned litt, det som er poenget mitt;) Men er dere virkelig ikke skuffet over det med granatene og kulene? DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!! En annen ting jeg har reagert på, er hvordan fienden ofte detter ned etter man har skutt han, men det er godt mulig dette bare er bugs som kun vill eksistere i beta(håper jeg) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Man kan forresten slå av flashlight\lasersiktet med knappen "T". Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, må ærlig innrømme at det er en del ting i beta som skuffer meg en del og jeg tviler på at de kommer til å forandre på det, men er jo lov å håpe; -skuffende at man ikke kan holde granaten lengere -granater gir for liten skade, spesielt i forhold til bf2 -også dårlig at granater lyser gult, slik at alle kan se dem -refleksjonen fra snipere er OVERDREVET til det grader -samme gjelder "tactical light" -dårlig at man kan se "røyk spor" etter kulene, fra alle klasser Men det kommer vell en hardcore mode som forhåpentligivs vill utelukke noe av dette jeg har nevnt ovenfor! Eller hva mener dere? Trykk 5, da kan du holde den lengre spiller på ps3, så håper det er en funksjon der også som gjør at man kan holde den lengere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Det visste jeg faktisk ikke. Slipper jeg å gi bort posisjonen min hvis jeg bruker en av delene Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill Trykk 5, da kan du holde den lengre Edit: fikk ikke med meg at du spiller på konsoll Endret 5. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Så lykta må ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det. DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!! - DICE går ikkje for realisme, men... - Tracer rounds både finnest og er i bruk Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Så lykta må ikkje vere på heile tida? Det er jo bra. Synes framleis ikkje den er supernyttig, men då kan eg jo iallefall vurdere å prøve det. DICE har jo sagt at de prioiterer relisme veldig høyt, så da er det jo veldig merkelig at man ikke kan holde granaten så lenge man vill og at de ikke gjør mere skade? Også tåpelig at man kan se "spor" etter kulene i lufa!! - DICE går ikkje for realisme, men... - Tracer rounds både finnest og er i bruk Snakker ikke om tracer rounds, snakker om "røyk sporene" som kulene etterlater seg når de suser over hodet ditt! Tracer rounds er vell de kulene som lager en gul stripe eller lyser opp, ville jeg tro? Vet at de brukes mye ja!Men har ikke prøvd pc versjonen, så mulig ting er annderledes der? Og jo, dice har sagt at de setter realisme høyt, til en viss grad selvfølgelig(ikke arma lissom) og da blir det feil å gå et steg tilbake i forhold til bf2 når det kommer til hvor mye skade granater gjør og at man ikke kan holde granaten så lenge man ønsker( på konsoll i hvertfall) Endret 5. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå