Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En shitstorm i ny og ne gjør ingenting, når du kommer ren og nyvasket ut på den andre siden.

 

Hovedhensikten med betaen var å få testet back-end/server-siden, og ikke klienten. Det at mange "beta-testerne" ikke har satt seg inn i hva betaen innebærer, blir deres problem.

 

Bra blir det uansett til slutt :)

 

Her tror jeg både du og EA/Dice bæsjer på leggen. Det er så overveldende negativ kritkk fra konsoll brukere at jeg tror de heller burde latt være å release en beta. Uten å overdrive tror jeg at 9/10 sier de kommer til å kansellere sin pre-order og heller vente på brukerfeedback og anmeldelser. Hvis du skal komme med argumentet om at folk børe "sette seg inn" i hva betaen er så overvurderer du noe grasalt. Fakta er at sikkert 99% av alle beta testere tror at det skal være en tilnærmet demo av et fullverdig ferdig spill, og om EA/Dice ikke driver MASSIV folkeopplysning for å informere om annet så kan man ikke forvente at folk skal være fornøyd med denne betaen, for den suger ærlig talt balle på konsoll.

 

Frykter release av denne betaen er en real strategisk blunder.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ligger hack lett tilgjengelig på nettet. Tok 10 sekunder å finne.

 

Også 10 sekunder etter du hacker så blir EA acc. banna

 

Hvor har jeg sagt at jeg hacker?

 

Har du problemer med leseforståelsen din eller?

 

Og nei, du blir ikke bannet etter 10 sekunder. Punkbuster er ikke aktivt i betaen.

Lenke til kommentar

Sikkert old news for noen, men vi får squad management ingame :D

 

Ligger hack lett tilgjengelig på nettet. Tok 10 sekunder å finne.

 

Også 10 sekunder etter du hacker så blir EA acc. banna

 

Hvor har jeg sagt at jeg hacker?

 

Har du problemer med leseforståelsen din eller?

 

Og nei, du blir ikke bannet etter 10 sekunder. Punkbuster er ikke aktivt i betaen.

 

Rett på defensiven. Han bare påpekte at du ville blitt bannet ganske kjapt rett etter :)

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Nei, men BF3 er utvilsomt den desidert største satsningen de har hatt gjennom tidene. At et spill som BF3 blir gjennomsyret med juks tror jeg ikke de ser mellom fingrene på...

 

Edit: *Clap* for å lese akkurat det man vil, men vet ikke var meningen med innlegget.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Nei, men BF3 er utvilsomt den desidert største satsningen de har hatt gjennom tidene. At et spill som BF3 blir gjennomsyret med juks tror jeg ikke de ser mellom fingrene på...

 

Edit: *Clap* for å lese akkurat det man vil, men vet ikke var meningen med innlegget.

Utrolig vanskelig for DICE å holde seg frempå når det gjelder juks hele tiden, det er minst like mye en problemstilling for serveransvarlige. CS er da fortsatt gjennomsyret med juks, selv om det er gjort X-antall tiltak. Det eneste som funker er steam_id ban, evt Battlelog-id, og dette er mye enklere på servernivå enn globalt.

Lenke til kommentar

Testet nettopp spillet i 5760x1080. Fungerte ikke helt ok. Manglet det meste av hud'et, + FPSen var for lav utendørs. Nede med togbanen hadde jeg rundt 40~ med følgende instillinger:

05Oct_Wednesday_jnrKGo-thumbnail.jpg (Trykk for større)

 

Fikk litt FPS drop av og til som ødela litt :ph34r:

 

Edit:

Bazajaytee wrote a post in the forum thread Will there be a Battlefield 3 in Steam?

The Battlefield 3 on Steam is rumour only.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Har sjekket hver dag for oppdateringer på BF-beta (spillet, ikke battlelog'n). Vet at de ikke prioritere å begynne å patche over en måned gammel build når det bare er dager igjen av Betaen. MEN akkurat nå var det en update tilgjengelig. Noen som vet hva den gjør?

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...