Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er så stor forskjell på PC og konsoll.

http://www.youtube.com/watch?v=vBuJLsfMJxw

Først og fremst er den videoen ubrukelig til sammenligning når den er av så dårlig kvalitet, utifra videoene Dice selv har utgitt ser jeg ihvertfall store forskjeller, og har hørt mye dårlig fra konsoll folka ang graffikken også, men stortsett aldri noe fra de som har spilt det på PC.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig en konsollspiller, men har fått låne min lillebrors bærbare PC så jeg kan få prøve Beta. (GT 555M skjermkort, så kjører Beta'en rimelig greit).

Er fornøyd med grafikken på Xbox. Men det som får meg til å ville spille det på PC i stedet, er rett og slett kontrollene.

På Xbox så blir man så stiv og rar i bevegelsene, samtidig som det går så tregt.

Men merker jo at alt ved PC er overlegent ovenfor konsoll.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Er egentlig en konsollspiller, men har fått låne min lillebrors bærbare PC så jeg kan få prøve Beta. (GT 555M skjermkort, så kjører Beta'en rimelig greit).

Er fornøyd med grafikken på Xbox. Men det som får meg til å ville spille det på PC i stedet, er rett og slett kontrollene.

På Xbox så blir man så stiv og rar i bevegelsene, samtidig som det går så tregt.

Men merker jo at alt ved PC er overlegent ovenfor konsoll.

Synskontrollerne er ganske bra på ps3 hvertfall.. På pc snur man seg unaturlig raskt. Ikkemprøvd 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...