Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes ikke det er så stor forskjell på PC og konsoll. http://www.youtube.com/watch?v=vBuJLsfMJxw jeg har spilt på PC og PS3 og forskjellen er veldig stor. Enig! Grafikken, gameplayet, valgene, det meste. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes ikke det er så stor forskjell på PC og konsoll. http://www.youtube.com/watch?v=vBuJLsfMJxw Først og fremst er den videoen ubrukelig til sammenligning når den er av så dårlig kvalitet, utifra videoene Dice selv har utgitt ser jeg ihvertfall store forskjeller, og har hørt mye dårlig fra konsoll folka ang graffikken også, men stortsett aldri noe fra de som har spilt det på PC. 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 At det er dårligere på konsoll er da ikke noe overaskelse ? Er jo gamle maskiner ps3 og xbox360... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Enig der, kvaliteten på den videoen virka ikke helt god, samt har jeg hørt rykter om at ultra settings ikke er slått på i betaen enda, ja selv om du kan velge ultra settings i options, dog om dette stemmer skal jeg ikke si med 100% sikkerhet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Er egentlig en konsollspiller, men har fått låne min lillebrors bærbare PC så jeg kan få prøve Beta. (GT 555M skjermkort, så kjører Beta'en rimelig greit). Er fornøyd med grafikken på Xbox. Men det som får meg til å ville spille det på PC i stedet, er rett og slett kontrollene. På Xbox så blir man så stiv og rar i bevegelsene, samtidig som det går så tregt. Men merker jo at alt ved PC er overlegent ovenfor konsoll. Endret 5. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Baza har skrevet på forumet at de jobber tett med evenbalance (gutta bak PB) for å få nailet alt av cheats og at de driver å samler data på alle hackers som har vert aktive under beta'en. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er egentlig en konsollspiller, men har fått låne min lillebrors bærbare PC så jeg kan få prøve Beta. (GT 555M skjermkort, så kjører Beta'en rimelig greit). Er fornøyd med grafikken på Xbox. Men det som får meg til å ville spille det på PC i stedet, er rett og slett kontrollene. På Xbox så blir man så stiv og rar i bevegelsene, samtidig som det går så tregt. Men merker jo at alt ved PC er overlegent ovenfor konsoll. Synskontrollerne er ganske bra på ps3 hvertfall.. På pc snur man seg unaturlig raskt. Ikkemprøvd 360 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kvaliteten på den videoen er så dårlig at det ikke er så mye forskjell. Se det i full oppløsning, live, eller stillbilder i original oppløsning, så si at xbox ikke ser mye verre ut? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror det er mange som cheater nå, mistenkelig mange som går 40-4 og lignende stats mens andremann på listen har 14-6 osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser fortsatt mange med rankhack og lignende. En rank 4 med UMP? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser fortsatt mange med rankhack og lignende. En rank 4 med UMP? Kan jo ha plukket opp våpenet fra bakken. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror det er mange som cheater nå, mistenkelig mange som går 40-4 og lignende stats mens andremann på listen har 14-6 osv. Lett å få 40 kills da. Får det hver runde men å få kun 4 deaths er hardere Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser fortsatt mange med rankhack og lignende. En rank 4 med UMP? Ta opp våpen fra noen du har drept? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Han hadde det igjennom hele runden, med flere deaths. Han kan i såfall ha vært heldig, og funnet en UMP liggende stadig vekk. Men har sett flere tilfeller på rankhack. 2 timer spilt, også er du oppe i rank 35. Endret 5. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
PunisherNOR Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror det er mange som cheater nå, mistenkelig mange som går 40-4 og lignende stats mens andremann på listen har 14-6 osv.Lett å få 40 kills da. Får det hver runde men å få kun 4 deaths er hardere Hver runde faktisk. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg suger balle i BF3 , men synes det er veldig morro for det.Det beste jeg har klart på en runde er 1/1 K/D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Er en veldig treg spiller på å bli bedre. Brukte lang, lang tid i BF2 før jeg fikk mange flere kills en jeg fikk deaths. Merker at det samme skjer her, selv om jeg ikke er så veldig opptatt av K/D. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje ikke hver men 6-7 av 10 kamper får jeg det når jeg bruker m416 og ump45 . Lett å få kills når du går etter mcom Lenke til kommentar
xTep Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ligger hack lett tilgjengelig på nettet. Tok 10 sekunder å finne. Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser fortsatt mange med rankhack og lignende. En rank 4 med UMP? Mange av de som prøvde å spille Conquest på Metro mens det fortsatt var mulig endte opp på hackede servere. Jeg er en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå