Hyd Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Veldig bra, ville vært for dumt om man ikke kan ordne det in-game. Bra igjen Dice! Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Er det noen cheats/trainers ute å går i beataen? Har opplevd enkelte ganger at noen kan få helt absurde mengder påeng og dør svært få ganger. Eks.: I går var det en som var i level 3, som spilte Recon med en eller annen sniperrifle. Han spilte aggresivt. Angrep på nært hold og var helt oppe mot målene hele tiden. I tunellene var han helt fremst og angrep. Han K/D Var 22 - 3.Han hadde opp mot 5000 i score. Da byttet jeg server. Er dette normalt? Eller cheat? Endret 5. oktober 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Brillefint. Noe annet hadde jo vært tåpelig... Når det er sagt. de burde virkelig ha planlagt beta'en litt bedre med en nyere versjon. For mange features som mangler i beta som bare skaper shitstorm for dem når folk lager bråk ut av hva som mangler... Om det er cheat eller ei vet jeg ikke. Vet det forekommer ja. Punkbuster er jo heller ikke aktivt i betaen. Når det er sagt, jeg springer ofte rundt med f.eks. Mk11 mod0 som recon og angriper. Riktignok da bare med iron sights, men den er overraskende effektiv brukt slik. Hvis det er mange newbies på serveren er det ikke en helt usannsynlig score heller. Endret 5. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fra FAQ'en på de nylig resatte forumene: "HOW WILL SQUADS WORK IN THE RETAIL VERSION OF BATTLEFIELD 3 ON PC/XBOX 360/PLAYSTATION 3? Since the Open BETA we’ve added more advanced functionality to manage your squad. You will be able to browse and join specific squads through the squad screen. You can see all players that are in a specific squad as well as who’s playing as lone wolf. As a squad leader you can set your squad to private as well as kick players from the squad. On console you will also be able to choose if you want the active VoIP channel to be team or squad and invite friends to your squad. You will also be able to mute any player on your team through the scoreboard." 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det noen cheats/trainers ute å går i beataen? Har opplevd enkelte ganger at noen kan få helt absurde mengder påeng og dør svært få ganger. Eks.: I går var det en som var i level 3, som spilte Recon med en eller annen sniperrifle. Han spilte aggresivt. Angrep på nært hold og var helt oppe mot målene hele tiden. I tunellene var han helt fremst og angrep. Han K/D Var 22 - 3.Han hadde opp mot 5000 i score. Da byttet jeg server. Er dette normalt? Eller cheat? Jeg aner ikke om styggvare er i bruk, men jeg kan ofte få sånn score selv. Flanke med SKS eller SV98/reddot er null problem, dritlett. Om man bruker radio-spawn-ting riktig, så er det null problem å få 10ish kills for hver spawn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Styggvare er blitt tatt i bruk ja. Kom inn en recon i går. Planta c4 i et hjørne i undergrunnen. Plutselig ble hele teamet mitt "teleportert" bort til C4, fyren sprengte den og fikk jevli masse kills. Dette gjenntok han. Han hadde vel 40-0 etter 3 minutter. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Styggvare er blitt tatt i bruk ja. Kom inn en recon i går. Planta c4 i et hjørne i undergrunnen. Plutselig ble hele teamet mitt "teleportert" bort til C4, fyren sprengte den og fikk jevli masse kills. Dette gjenntok han. Han hadde vel 40-0 etter 3 minutter. Ahahah, det vi kaller "epic" (cheat) win? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Håper det hjelper når retail kommer og punkbuster blir aktivert. Slike cheats er vel også noe de kartlegger under betaen, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Brillefint. Noe annet hadde jo vært tåpelig... Når det er sagt. de burde virkelig ha planlagt beta'en litt bedre med en nyere versjon. For mange features som mangler i beta som bare skaper shitstorm for dem når folk lager bråk ut av hva som mangler... Nju-ja-jo. Antagelig har Dice måtte sette en strek for beta-versjonen slik at den ikke kom for nært release. I tillegg så var kravet at den kom iløpet av september. Da den da kom den siste uka, tyder på at de kanskje har måttet ta en tidligere build de kunne gå god for. Men dette er bare spekulasjoner fra min side. En shitstorm i ny og ne gjør ingenting, når du kommer ren og nyvasket ut på den andre siden. Hovedhensikten med betaen var å få testet back-end/server-siden, og ikke klienten. Det at mange "beta-testerne" ikke har satt seg inn i hva betaen innebærer, blir deres problem. Bra blir det uansett til slutt Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Håper det hjelper når retail kommer og punkbuster blir aktivert. Slike cheats er vel også noe de kartlegger under betaen, skulle jeg tro. Tviler på det. Er enkelte hacks som bare skrur av hele spillet dersom koden i hacken er blitt detectet av punkbuster. Punkbuster er egentlig ikke så jævli bra at det gjør noe, men det er bedre enn VAC i hvertfall. Det eneste Punkbuster hjelper mot er folk som laster ned public hacks og en gang i blandt dårlige private hacks. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Urelatert spørsmål: Nokon som veit om det er våpenspesifikke unlocks for sidearms? Ser låsikonet i hjørnet, men har aldri sett progress-streken røre seg. Eller er dei med, men slått av i betaen? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har også lurt på det der, men det ser ut som om at det er slått av i betaen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Har ikke hørt noe om sidearm unlocks, men m.t.p. at man unlocker sidearms emed supressor, laser og/eller tactical lights, så tviler jeg på at det blir noen. Heavy barrel, bipod, v. grip og siktemiddel er jo ikke så aktuelle på pistoler akkurat. Endret 5. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Man får faktisk en magnum med sikte. Endret 5. oktober 2011 av HelloWorld Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes lyddemper, lykt, laser, større magasiner og forskjellige ammotyper kunne egnet seg godt som unlocks til pistolene. Det er litt kjedelig å unlocke samme pistolen igjen, bare med lyddemper. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes lyddemper, lykt, laser, større magasiner og forskjellige ammotyper kunne egnet seg godt som unlocks til pistolene. Det er litt kjedelig å unlocke samme pistolen igjen, bare med lyddemper. Ikkje sant. Har jo fått Glocken eller kva det er med laserpeker, og M9 med lykt (tactical?) er neste.. Men det er jo litt kontraintuitivt med høve til korleis dei gjer det med hovudvåpna. Også er jo det unlock-ikonet i hjørnet... Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes ikke det er så stor forskjell på PC og konsoll. http://www.youtube.com/watch?v=vBuJLsfMJxw Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg så VELDIG mange forskjeller. Bare se på skygger, gjerdene, kanter som ikke har AA, FPS forskjellen, hvor delayed ting er på X360 på diverse ting, osv. Dette er bare noen av forskjellene jeg fikk med meg etter å ha sett litt inn i filmen. 3 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Xbox = en 5-6 år gammel pc.. Gleder meg til og kjøpe nytt skjermkort til pc-en min, men vet ikke helt hvilket ... Har nå 5570 og kjører på low på 2560x1600 Hvilket skjermkort burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes ikke det er så stor forskjell på PC og konsoll. http://www.youtube.com/watch?v=vBuJLsfMJxw jeg har spilt på PC og PS3 og forskjellen er veldig stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå