pxK Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet hva MAV'en egenlig skal gjøre? Akkurat nå så kan den bare spotte folk. Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet hva MAV'en egenlig skal gjøre? Akkurat nå så kan den bare spotte folk. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Huff. Hva skjer med at jeg alltid kommer på lag med tullinger. Gikk fra ca 1.5 i w/l til 0.9. No kiddin, jeg har og vært på lag med tullinger flere ganger. Jeg ressa til og med en fyr får at han skulle gi meg ammo, men neida, ammo er alt for mye og be om Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som vet hva MAV'en egenlig skal gjøre? Akkurat nå så kan den bare spotte folk. i loled! :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Flere som har lagt merke til at skjermen begynner å blinke grønt i ny og ned? Har begynt å skje her etter jeg oppdaterte til 285.38 driverne fra Nvidia. Endret 5. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Flere som har lagt merke til at skjermen begynner å blinke grønt i ny og ned? Har begynt å skje her etter jeg oppdaterte til 280.38 driverne fra Nvidia. Samme problem som deg med de driverne. Fik dog fikset problemet mitt med at lyder spilles av flere ganger... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Flere som har lagt merke til at skjermen begynner å blinke grønt i ny og ned? Har begynt å skje her etter jeg oppdaterte til 280.38 driverne fra Nvidia. Enkelte steder blinker det grønt og andre oransje. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hmm så er driver/spill releatert da altså, får håpe det blir fikset i release versjonen av spillet, evt. ny driver. Edit: Mente 285.38* Endret 5. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg fikk meg et lite sjokk når eg det hvor dårlig grafikken var på konsoll kontra PC. VIrkelig ikke håpe det faktisk blir denne grafikken på konsoll når spillet kommer ut i butikkene. Er flere år gamle Xbox spill som har bedre grafikk enn dette. PC derimot er grafikken meget bra, merket at FPS endrer seg fra dag til dag. I dag hadde eg 60 FPS alt på Fullt, i går 30 FPS, så her er det mye som skjer Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg fikk meg et lite sjokk når eg det hvor dårlig grafikken var på konsoll kontra PC. VIrkelig ikke håpe det faktisk blir denne grafikken på konsoll når spillet kommer ut i butikkene. Er flere år gamle Xbox spill som har bedre grafikk enn dette. PC derimot er grafikken meget bra, merket at FPS endrer seg fra dag til dag. I dag hadde eg 60 FPS alt på Fullt, i går 30 FPS, så her er det mye som skjer Enig, men BF3 er en port fra PC til konsoller. så er vell skylden for det regner jeg med. Skjeldent at Beta grafikk endrer seg til release.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg fikk meg et lite sjokk når eg det hvor dårlig grafikken var på konsoll kontra PC. VIrkelig ikke håpe det faktisk blir denne grafikken på konsoll når spillet kommer ut i butikkene. Er flere år gamle Xbox spill som har bedre grafikk enn dette. PC derimot er grafikken meget bra, merket at FPS endrer seg fra dag til dag. I dag hadde eg 60 FPS alt på Fullt, i går 30 FPS, så her er det mye som skjer Enig, men BF3 er en port fra PC til konsoller. så er vell skylden for det regner jeg med. Skjeldent at Beta grafikk endrer seg til release.. Grafikken på Xbox var forferdelig, spesielt ute i starten på banen. Alt bare virker helt middelmådig... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg fikk meg et lite sjokk når eg det hvor dårlig grafikken var på konsoll kontra PC. VIrkelig ikke håpe det faktisk blir denne grafikken på konsoll når spillet kommer ut i butikkene. Er flere år gamle Xbox spill som har bedre grafikk enn dette. PC derimot er grafikken meget bra, merket at FPS endrer seg fra dag til dag. I dag hadde eg 60 FPS alt på Fullt, i går 30 FPS, så her er det mye som skjer Enig, men BF3 er en port fra PC til konsoller. så er vell skylden for det regner jeg med. Skjeldent at Beta grafikk endrer seg til release.. I dette tilfellet blir grafikken å endre seg til release. Først og fremst, vi spiller en GAMMEL build, over en mnd gammel sier DICE. I tillegg er ikke grafikknivå Ultra med i PC-releasen engang. Det blir bedre! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå har jeg forhåndsbestilt Battlefield 3 limited edition fra Elkjøp 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Mener og jeg leste at det er begrensninger på hvor store filene som lastes ned fra live og psn er og at det derfor er lav oppløsning Elns Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har akkurat bestilt meg ny gaming rig, gleder meg som en unge til BF3 og Skyrim nå 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan dere slutte med denne elitistiske holdningen om at dere er så jævla gode på "typisk Battlefield"? For min del, så er det meste nytt i dette spillet, og at du da forventer at jeg vet at assault plutselig kan slenge ut medkit, eller automatisk vet nøyaktig hvor de andre kan spawne, den mest optimale veien til objective, nøyaktig hva jeg skal trykke på osv osv osv kan du ta med deg langt bort. Det er en beta, jeg må venne meg til et nytt (og stygt) GUI iforhold til Battlefield 2 og får kun prøvd det kjipe rush-kartet, da er ikke lagspill det som stiller høyest i mitt hode. Det kommer til å ordne seg ved release.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har også en følelse av at de som messer om lagspill er de samme folka som ikke kan treffe en låvedør på kloss hold. It's just a game. Synes folk skal få lov til å spille det slik de synes er gøy, jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Andre som ikke kommer inn på battlelog? Får bare "Internal Server Error" Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Andre som ikke kommer inn på battlelog? Får bare "Internal Server Error" Funker hos meg. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 En ting mindre å klage over: http://twitter.com/#!/BattlefieldNews/status/121341608254898176 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå