aleksanderro Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Tipper ingen av dere 2 har rappotert "feilen" på battlelog forumet :!: Har ikke giddet det nei, går utifra jeg ikke er aleine med den feilen og noen andre har gjort det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Avast og Avg spesielt kan ha litt av skylden, prøv å slå av webskjold i Avast og tilsvarende i AVG, det fjernet alle mine problemer med selve battlelog. Bugsa ingame er en annen sak Endret 4. oktober 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Bare jeg som har 0 problemer med beta og er storfornøyd sålangt? Merker endel småbugs, men det spiller ingen rolle siden det er beta.. 7 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Herregud for en dritt Beta. Jeg blir disconnecta 2-3 ganger per game, umulig å lvle opp noe som helst. Virker også som meg er den eneste det skjer med... Skjer også for meg, disconnect hver 15 minutt Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Bare jeg som har 0 problemer med beta og er storfornøyd sålangt? Merker endel småbugs, men det spiller ingen rolle siden det er beta.. neida, du er en av mange - men det er de det ikke virker for som skriker vet du Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Herregud for en dritt Beta. Jeg blir disconnecta 2-3 ganger per game, umulig å lvle opp noe som helst. Virker også som meg er den eneste det skjer med... Skjer også for meg, disconnect hver 15 minutt Hvilket skjermkort har du ^^? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Herregud for en dritt Beta. Jeg blir disconnecta 2-3 ganger per game, umulig å lvle opp noe som helst. Virker også som meg er den eneste det skjer med... Skjer også for meg, disconnect hver 15 minutt Høres litt ut som et problem jeg hadde før jeg skifta leverandør av internett i BFBC2, ble disconnecta etter en time eller to med gaming, og måtte connecte på nytt. Har dere begge NTG? det kan være trøbbel med spillet og den routern dere bruker som gjør det. vært å sjekke om dere har samme leverandør og router i hvertfall. prøv også å disable QOS i routern, da dette messer med BFBC2 i blant for enkelte. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Da har dere ikke skjønt hva Beta er. Og de driter Da ikke i feedback. Slutt å drit deg selv ut Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Da har dere ikke skjønt hva Beta er. Og de driter Da ikke i feedback. Slutt å drit deg selv ut Vel både ja og nei Jeg er enig i at man skal rapportere bugs. Men ganske mange av trådene på forumet til betaen er rein og skjer sutring og usmakelig språkbruk fra folk som ikke skjønner at en beta er ventet å ha bugs... Og samtidig er det slik at den beta'en vi nå tester i hovedsak er en veldig gammel build og hovedformålet med denne betaen var å load-teste server backend og dedicated server systemet, så mye av det vi opplever er nok allerede fikset. Backend og ded. systmemet er visstnok skrevet på nytt for alle platformer fra bunnen opp (mest sansynlig for å unngå at hele systemet kneler ved for mange som connecter til master server på en gang, og stats servere som ikke klarer å holde opp med demand, som man var tidvis plaget med i BC2) Edit: er usikker om det var dette du siktet til eller ikke, da du ikke siterte og oppgav hvem du svarte til. Mulig jeg bare svarer svada her... jaja lar det stå lel. Endret 4. oktober 2011 av Dipso Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Siden ikke alle har dette problemet er det ikke betaens feil at vi disconnecter. Men på grunn av ruter, isp, instillinger i betaen osv.. Og jeg kjører nesten alt på ultra med 5850 med ca 50FPS, fant ikke QOS instillingene. Har en beWAN ruter, men er ikke hos NGT. Endret 4. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Siden ikke alle har dette problemet er det ikke betaens feil at vi disconnecter. Men på grunn av ruter, isp, instillinger i betaen osv.. Og jeg kjører nesten alt på ultra med 5850 med ca 50FPS, fant ikke QOS instillingene. Har en beWAN ruter, men er ikke hos NGT. Selvom det er feil i betaen betyr det ikke at absolutt alle opplever det samme. Det er utrolig mye forskjellig hardware som tester betaen. Noen får problemer, andre får mindre problemer. Om du blir disconnected fra BF3 Betaen ofte, men ikke i andre onlinespill, så sier det seg nesten selv at det er noe i betaen som er galen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Rykter om at Valve er i forhandlinger med EA om Battlefield 3 på Steam nå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Er det mulig å få sett FPS in-game? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Er det mulig å få sett FPS in-game? Ctrl+Alt+S Endret 4. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Bruk Fraps. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lang tid tar det å unlocke noen bedre sikter? Har spilt en del runder med Engineer, men har ikke unlocka noe utstyr eller våpen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lang tid tar det å unlocke noen bedre sikter? Har spilt en del runder med Engineer, men har ikke unlocka noe utstyr eller våpen... Kills med det våpenet du vil ha sikte til 10-20-30-40... osv. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor lang tid tar det å unlocke noen bedre sikter? Har spilt en del runder med Engineer, men har ikke unlocka noe utstyr eller våpen... Det går på antall kills. Etter XX kills, låser du opp nytt utstyr til våpnet. Når du er på battlelog, så kan du gå på "Stats" oppe i midten ca. så "Weapon & Equipment", Der kan du trykke på et av våpnene, så ser du helt i bunnen hva som kreves om du tar musen over de bildene under Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ah! Takk for infoen Ser ut til at jeg kan vente meg lasersikte og 2 nye RPGer.. Er jo ikke mer en Rank 2 med 25 kills etter snart 2 timer spilt... Så ja.. Jeg er totalt noob på denne type FPS... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Huff. Hva skjer med at jeg alltid kommer på lag med tullinger. Gikk fra ca 1.5 i w/l til 0.9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå