Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Andre på Ps3 som har problemer med at de faller ned under bakken? Testet det på ps3, og da havnet jeg under bakken et par ganger ja. Men tror faktisk det er en egen tråd for BF3 for playstation. Stemmmer det, lagde en ps3 venne og diskusjonstråd men man kan også bruke denne tråden Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fikk 2 stk roadkill, og 3 kills med "repairtool/flamer" med EOD Bot'en nå forrige ronde.. haha, vet jeg var negativ mot den tideligere. Men nå liker jeg den Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hva er det folk bruker for å kommunisere (altså; program)? Endret 4. oktober 2011 av mortensol Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi bruker mumble, god lyd kvalitet og lite delay. 1 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet om det er raketter på jagerflyene? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet om det er raketter på jagerflyene? Såklart, men det var det ikke på CB flyene da jeg fløy. Alle (fleste) unlocks er på battlelog Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi bruker mumble, god lyd kvalitet og lite delay. Er det bare å registere seg? Hvordan funker det knyttet opp mot Battlefield? Kommunisere med alle/squad/lag? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mumble er ikke knyttet opp mot battlefield på noen måte, er bare det vi i kompisgjengen bruker for å snakke med hverandre. Samme som med VT/TS/etc Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Mumble er ikke knyttet opp mot battlefield på noen måte, er bare det vi i kompisgjengen bruker for å snakke med hverandre. Samme som med VT/TS/etc Hvorfor ikke Skype? edit: "What makes Mumble better? Mumble has very low latency combined with good sound quality; it uses CELT and Speex, not just the voice compression technology, but also the voice preprocessing to remove noise and improve clarity. Mumble also has positional audio for supported games, meaning the other players' voice will come from the direction their character is in game. " Endret 4. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 I tillegg kan man se hvem som snakker! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvordan fungerer dette in-game? Ser på slutten at det står: "Mumble also has positional audio for supported games, meaning the other players' voice will come from the direction their character is in game." Vil Mumble fungere slikt i Battlefield 3? Håper det, for det kan jeg se på som noe veldig nyttig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ett par lydkort har problemer med å behandle Speex-codecen. Hadde ihvertfall store problemer hver gang det var Speex på Ventrilo og det gjorde også til at jeg ikke kunne bruke Mumble. Men ikke noe vanlig problem. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) hmm, kommer de til å selge limited edition utgaver i butikk på lanseringsdagen? virker som alt er utsolgt på nettet nå (har ikke sjekka så mange sider, så kan godt hende der er noen som selger enda) Og er det stor prisforskjell? ser at det ligger på 400 kroner på nettet, noen som vet butikkprisen? blir den og 400 eller? Spaceworld selger fortsatt limited edition for 350 på nettet iallefall. Vet ikke om de kommer til å selge LE i butikk om man ikke forhåndsbestiller, men spurte om man kunne forhåndsbestille LE i butikken for så å hente på release. Dette skulle gå greit for 400kr (50kr depositum). faen, studentlivet er hardt, har bare 1100 kroner å leve på framtil neste stipend den 15, men men! noe må man vel ofre! takker for svar Edit: noe offtopic, men faen! kom på jeg ikke har bank dingsen her hjemme! fuck høstferie! sitter her og får jo ikke spille beta helder! buhuu Endret 4. oktober 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du har er student og har høstferie? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 hmm, kommer de til å selge limited edition utgaver i butikk på lanseringsdagen? virker som alt er utsolgt på nettet nå (har ikke sjekka så mange sider, så kan godt hende der er noen som selger enda) Og er det stor prisforskjell? ser at det ligger på 400 kroner på nettet, noen som vet butikkprisen? blir den og 400 eller? Spaceworld selger fortsatt limited edition for 350 på nettet iallefall. Vet ikke om de kommer til å selge LE i butikk om man ikke forhåndsbestiller, men spurte om man kunne forhåndsbestille LE i butikken for så å hente på release. Dette skulle gå greit for 400kr (50kr depositum). faen, studentlivet er hardt, har bare 1100 kroner å leve på framtil neste stipend den 15, men men! noe må man vel ofre! takker for svar Edit: noe offtopic, men faen! kom på jeg ikke har bank dingsen her hjemme! fuck høstferie! sitter her og får jo ikke spille beta helder! buhuu Det går nok så bra så. bare et par dager. I slutten av semesteret så var det ikke uvanlig at man satt igjen med 1500-1600kr (etter faste utgifter) på en måned. DA snakker vi stramt. (50kr dagen) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 høstferie å høstferie "forelesning fri" Joa, det order seg vell! men stygge cdon er treige til å føre tilbake pengene for en laptop jeg returnerte! Aaah, kjenner jeg gler meg til jeg får fyrst opp fullversonen på pcen! er ikke like gøy å spille på xbox nei! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Herregud for en dritt Beta. Jeg blir disconnecta 2-3 ganger per game, umulig å lvle opp noe som helst. Virker også som meg er den eneste det skjer med... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Selv har jeg aldri klart å spille en full runde uten CTD. Mister fort gleden av å spille da, men ellers så er jeg stor fornøyd med spillet! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Tipper ingen av dere 2 har rappotert "feilen" på battlelog forumet :!: 4 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Laster ned nye skjermkortdrivere atm, så får se hvordan det går etter det, om problemet fortsatt er der, får jeg vel rapportere det, selvom jeg er hundre prosent sikker på at folka driter langt i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå