Daxen Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) It's a trap Eller her, som de normale linker til: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/10/03/battlefield-3-open-beta-update-2.aspx Endret 3. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 It's a trap Eller her, som de normale linker til: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/10/03/battlefield-3-open-beta-update-2.aspx Nesten litt skummelt det der Lurer på hvor mye FPS drop man vil få Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 It's a trap Eller her, som de normale linker til: Hva mener du.. er jeg ikke normal ? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Gikk det ikke opp for deg før? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilket våpen synes dere er "OP" for øyeblikket? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Noen idé om hvorfor noen friends ikke får opp invites til party-join? Jeg får det opp hver gang, uansett hvem som inviterer meg på battlelog. Mens andre jeg spiller med aldri får opp den "accept/decline" boksen mitt i browseren. Edit: Fant det ut! Det var antivirusen som sperret det. Så hvis andre har problemer med det samme - skru av antivirus. Endret 4. oktober 2011 av eRextion Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Synes det er litt kjipt at ikke L85A1/A2 er med. Mitt suverene førstevalg fra toeren. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Gikk det ikke opp for deg før? Skjønner ikke hvorfor du driver å følger etter meg rundt i forums og poster dritt. Har jeg gjort deg noe? Battlelog går helt bananas akuratt nå.. herregud for noe spam. 1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Har blitt disconnecta 1-2 ganger per game nå denne kvelden, noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Synes det er litt kjipt at ikke L85A1/A2 er med. Mitt suverene førstevalg fra toeren. Kjøp Back to Karkand. 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Har blitt disconnecta 1-2 ganger per game nå denne kvelden, noen andre som opplever det samme? Kanskje litt lettere å følge med om du følger twitter til Battlefield 3, der får du oppdateringer fortere når de holder på med servere osv.. A selection of changes from BETA to FINAL part 1 The amounts of people flocking to our Open Beta is fantastic! We are happy to see so many players enjoy this Open Beta, and giving us their valuable feedback on the experience on the Battlelog forums. This blog post is the first in a series of posts that will outline some of the changes we are making in the final game thanks to your feedback and participation in the Open Beta. A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1 (Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog) * Fixed occasional client crash when reviving. * Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead. * Issue with spawning on dead squad mates fixed. * Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage. * Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art. * A subtle low health screen effect has been added. * Tweaked scores of Medals and Service Stars. * Tweaked the Rank progression. * Pushing prone on console will not play the animation twice. * Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times. * Framerate stability fixes. * The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets. * Fixed issue with crosshair disappearing after round transition. * Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active. * Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates. * Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams". Endret 4. oktober 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Når man får Back to Karkand så får man umiddelbart 10 nye våpen som kan brukes fritt på alle maps/modes i MP? I tillegg til preorder bonusen blir det mange våpen å prøve med en gang Lenke til kommentar
audible Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 <sitat> * Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage. </sitat> Den har jeg vært offer for mange ganger 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Back to Kark kommer ikke ved launch da. Og det spørs om det ikke blir som BC2 vietnam. At de bare er tilgjengelige på de maps'a Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det blir teit om de våpnene kan bare brukes på de få banene. Ser ingen grunn til å ikke tillate å bruke disse på alle banene. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nice gameplay av MAV: http://www.youtube.com/watch?v=kKj5I_2R6yY 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det blir teit om de våpnene kan bare brukes på de få banene. Ser ingen grunn til å ikke tillate å bruke disse på alle banene. Det spørs om de vil gi tilgang til våpen som bare kan brukes av folk som har kjøpt noe ekstra? Ikke vet jeg. Håper selvsagt de blir åpne for alle, men hvem vet? Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilket våpen synes dere er "OP" for øyeblikket? UMP-45 kanskje? Synes egentlig at PDW våpen gjør litt for mye dmg på range, spesielt PP-2000, men dette kan jo virke sånn fordi mappen er ganske liten, hvertfall i forhold til Caspian Border. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Det blir teit om de våpnene kan bare brukes på de få banene. Ser ingen grunn til å ikke tillate å bruke disse på alle banene. Det spørs om de vil gi tilgang til våpen som bare kan brukes av folk som har kjøpt noe ekstra? Ikke vet jeg. Håper selvsagt de blir åpne for alle, men hvem vet? Alle som kjøper BF3 før (eller nesten på) release skal få den pakken gratis. Jeg vil tro man kan bruke de våpnene når og hvor som helst. De som ikke har den utvidelsen kan ikke velge de våpnene i sin klasse. Men kan plukke den opp fra folk som har mistet det etter å ha dødd. (Litt som den skin-pack greia til BC2) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg håper, men gudene vet. Håper også kark kommer inn i vanlig map rotation og ikke ala vietnam, ettersom man må bytte game mode o.s.v.. da. Hvilket er ork.. Noen som vet noe om hvilke våpen de tenker skal komme? SA80 er jo obvious choice da, men hvilke andre? De har jo allerede alle USA våpnene og AK varianter.. DAO er jo allerede i spillet. P90? G36 varianter, PKM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå