Raul07 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Funker ikke Vsync på betaen? Fordi eg spiller med alt på Max, eg får 100 i Fps. Eg har tatt på Vsync men Vsync er enda ikke på uansett om eg har den på "on". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Syns det er greit at de flyr tregt, da treffer man jo målet bedre. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Endelig får jeg testet BF3 med fullskjerm og fancy grafikk, men nå får jeg mange CTD Jaja, beta Edit: Vsync funker ikke for meg heller. Endret 3. oktober 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 må bare digge å få killassist 99! Lenke til kommentar
SAved Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 må bare digge å få killassist 99! Haha! Syntes alt i 90+ er trist jeg :/ men men xD man får jo fortsatt 90+ som er mye bedre en og ikke få poeng i det hele tatt. Desuten så er ikke K/D ratio SÅÅÅ viktig men min hadde nok vært høyere om vi hadde telt med alle 90+ assists. Nesten så jeg skulle ønske de hadde gjort sånn at når du har et visst antall assist points så ga de deg 1 ekstra kill Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke helt enig i det, bare slutt å bry deg om k/d-raten din. Den betyr null og niks. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Den betyr statistikk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dessverre sier den svært lite om hvor mye man har hjulpet laget å vinne. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Folk som bryr seg så mye om KD kan ryke og reise på første jagerfly ut fra bf og til cod. 2 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Slapp av, slapp av! Det var ikke at det var livets undergang at jeg fikk assist 99, jeg lo av hele greia jeg så take å chill pill ragers! Lenke til kommentar
eindude Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Den betyr statistikk som ikke betyr en dritt i BF ja. Lenke til kommentar
xManiaCx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Folk som bryr seg så mye om KD kan ryke og reise på første jagerfly ut fra bf og til cod. Hahahaha Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Herregud operation metro er en pissbane. Og at det er Rush gjør det enda værre. Er det bare jeg som gikk lei fort? Endte faktisk opp med å gå tilbake til BC2.. Jeg venter heller på release så jeg kan prøve skikkelige maps til BF3. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Kd har noe å si. Hvis du er defender og dreper sykt mange er det mange Som ikke nådde bombsite. Det er andre på laget som kan beskytte bomba. Laget trenger noen in the front til å ta de fleste før de når bombsite Endret 3. oktober 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
eindude Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 er en grunn for at K/D er under "More Statistics". just sayin Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kills har noe og si da. Deaths skal ikke ha noe å si. så lenge du blir holdt i live gjennom kampen så kan du dø 12 ganger og drepe 10 ganger. 3 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) greit det å få med seg stats når runden er over. Kult om du da også har 61-2 med j10 (mimmrer tilbake til bf2). Man dreit hva man ente opp med, man skal ikke følge med på stats. Det er cod tanke gang. I battlefield får du med deg scoren din når runden er over, du tenker ikke på hva slags stats du har, du går ikke tom for kuler om du er battlefield patriot. Vi har rutinerte teamates og teamtacticks som har supplert med både ammo og health før du møter enemies. Det er også HELT feil å klare å gå tom for ammo, noe CoD-Shitkids gjør hele fuckings tiden. En ting til som er HELT FUCKINGS feil i battlefield, er å tenke på stats. Da det er å vinne som et lag som er målet, all the way! Endret 3. oktober 2011 av The_Tom 6 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 greit det å få med seg stats når runden er over. Kult om du da også har 61-2 med j10 (mimmrer tilbake til bf2). Man dreit hva man ente opp med, man skal ikke følge med på stats. Det er cod tanke gang. I battlefield får du med deg scoren din når runden er over, du tenker ikke på hva slags stats du har, du går ikke tom for kuler om du er battlefield patriot. Vi har rutinerte teamates og teamtacticks som har supplert med både ammo og health før du møter enemies. Det er også HELT feil å klare å gå tom for ammo, noe CoD-Shitkids gjør hele fuckings tiden. En ting til som er HELT FUCKINGS feil i battlefield, er å tenke på stats. Da det er å vinne som et lag som er målet, all the way! Amen to that! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Play the fucking objective - PTFO movement! http://dontrevivemebro.com/2011/08/bfbc2-get-the-job-done-ptfo-over-kd-dcru-colin/ 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tenker ikke på mye stats men sier jo seg selv jo fler man drepermjo større sjangs har man å vinne. Fienden må jo ikke få nå bombsite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå