mortensol Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Auto aimen er veldig synlig på konsoll. Plukk opp reconkit og du vil hate den. Virker som den kun slår inn mot bevegelige mål. Sikter du mot et stasjonært mål i bakgrunnen og de kommer en kar løpende tvers over foran kan du banne på at siktet følger etter han foran. Jeg vet det er noe auto aim på konsoll, men jeg har aldri opplevd det du skriver der. Og jeg har mine timer på BC2. På CoD derimot har jeg gjort det... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Også er det null problem å skru den av. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Endelig kan man skrive i chaten etter man er død, dog det fører til 1000% mer whining. 4 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Meh, update in progress! Endret 3. oktober 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Også er det null problem å skru den av. Artig å tape konstant fordi alle andre bruker auto-aim 2 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Også er det null problem å skru den av. Artig å tape konstant fordi alle andre bruker auto-aim Har ikke hatt det problemet for å være ærlig. Auto-aim er bare plagsomt. De som spiller PC og aldri har rørt PS3 vet desverre ikke hva de snakker om. Å tro at dette er som en aimbot faller på sin egen urimelighet. 2 Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kun 1 uke igjen med beta... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da er den oppe igjen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet hva som skjer med Platoonene etter betaen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet hva som skjer med Platoonene etter betaen? Det eneste som blir overført er soldier name. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Blir soldier-navnet man har i Betaen det samme som det blir ved release? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Blir soldier-navnet man har i Betaen det samme som det blir ved release? Er vel akkurat dette kjetilkl skrev? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tenkte endlig å få testet bf3 litt, men neeeida... tastaturet mitt går løpsk ingame! noen som har en fiks??? KAN BLI SÅ FORBANNA!! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tenkte endlig å få testet bf3 litt, men neeeida... tastaturet mitt går løpsk ingame! noen som har en fiks??? KAN BLI SÅ FORBANNA!! Ta det inn og ut av samme USB, ta det ut og sett det inn i en annen USB Restart? Avinstallasjon? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå har jeg testet litt. Ser veldig lovende ut, for et utrolig lydbilde! Men blir spennende å se retailversionen, savner en del ting, men regner med det kommer, evt i en senere update! Heia Dice! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Også er det null problem å skru den av. Artig å tape konstant fordi alle andre bruker auto-aim Har ikke hatt det problemet for å være ærlig. Auto-aim er bare plagsomt. De som spiller PC og aldri har rørt PS3 vet desverre ikke hva de snakker om. Å tro at dette er som en aimbot faller på sin egen urimelighet. Har aldri merket auto aim selv påbattkefield. Mn merker det på sniper i black ops. Virker som pc spillerne tror det er aimbot og sikter seg automatisk inn men det er jo så geundig feil. Al l sikting må gjøres selv her Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) SPM og K/D-ratio henger nært sammen nå som det bare er Rush på Metro. Ikke så mye man får poeng for utenom å drepe folk så.. Jeg har da virkelig klart å tilnærma være på toppen av lista med drittdårlig K/D. Noen runder går det rett og slett bare ikke din vei. Får 100 (?) poeng hver gang man kjører defibs på folk, og det er ikke akkurat få halvdøde spillere å hjelpe iløpet av en match. Mener også man får en liten sum poeng av å både aktivere, ødelegge og deaktivere targets. Usikker på denne, men må bare slenge inn at jeg HATER folk som driter i objectives. Er utrolig frustrerende og irriterende å være den eneste som faktisk prøver å vinne. Endret 3. oktober 2011 av Klatt3n 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har møtt på utrolig mange slike. Greit nok at EN kan sitte og spotte rundt for eksempel A og dekke for de som skal ta ut objective, men når halve laget sitter på nærmest samme stedet er det for gale. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke glem snipers som ligger ved spawn og sniper, uten mulighet til å dekke objektives, skal man være sniper må og skal man dekke objektives. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå