Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Auto aimen er veldig synlig på konsoll. Plukk opp reconkit og du vil hate den. Virker som den kun slår inn mot bevegelige mål. Sikter du mot et stasjonært mål i bakgrunnen og de kommer en kar løpende tvers over foran kan du banne på at siktet følger etter han foran.

Jeg vet det er noe auto aim på konsoll, men jeg har aldri opplevd det du skriver der. Og jeg har mine timer på BC2.

På CoD derimot har jeg gjort det... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også er det null problem å skru den av.

Artig å tape konstant fordi alle andre bruker auto-aim

Har ikke hatt det problemet for å være ærlig.

Auto-aim er bare plagsomt. De som spiller PC og aldri har rørt PS3 vet desverre ikke hva de snakker om. Å tro at dette er som en aimbot faller på sin egen urimelighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Også er det null problem å skru den av.

Artig å tape konstant fordi alle andre bruker auto-aim

Har ikke hatt det problemet for å være ærlig.

Auto-aim er bare plagsomt. De som spiller PC og aldri har rørt PS3 vet desverre ikke hva de snakker om. Å tro at dette er som en aimbot faller på sin egen urimelighet.

Har aldri merket auto aim selv påbattkefield. Mn merker det på sniper i black ops. Virker som pc spillerne tror det er aimbot og sikter seg automatisk inn men det er jo så geundig feil. Al l sikting må gjøres selv her

Lenke til kommentar

SPM og K/D-ratio henger nært sammen nå som det bare er Rush på Metro. Ikke så mye man får poeng for utenom å drepe folk så..

Jeg har da virkelig klart å tilnærma være på toppen av lista med drittdårlig K/D. Noen runder går det rett og slett bare ikke din vei. Får 100 (?) poeng hver gang man kjører defibs på folk, og det er ikke akkurat få halvdøde spillere å hjelpe iløpet av en match.

Mener også man får en liten sum poeng av å både aktivere, ødelegge og deaktivere targets. Usikker på denne, men må bare slenge inn at jeg HATER folk som driter i objectives. Er utrolig frustrerende og irriterende å være den eneste som faktisk prøver å vinne.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...