Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi må ha Origin til å spille battlefield 3 og blir origin konten din bannet av en annen grunn så får du ikke spillt BF3 lenger. uansett om du kjøpte hardcopy av spillet..

Da blir spillet ubrukelig, 345kr wasted.. Gjelder jo også andre spill du har kjøpt gjennom origin.

Endret av noxside
Lenke til kommentar

Siden vi må ha Origin til å spille battlefield 3 og blir origin konten din bannet av en annen grunn så får du ikke spillt BF3 lenger. uansett om du kjøpte hardcopy av spillet..

Da blir spillet ubrukelig, 345kr wasted.. Gjelder jo også andre spill du har kjøpt gjennom origin.

Ikke bli bannet? Du blir bare bannet hvis du hacker, driver med noe pengefusk osv.

Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd BF i nyere tidsrekning (gode gamle 1943, am i rite?) må si jeg likte det veldig godt, har i grunnen kun spilt CoD. Så tenkte jeg skulle prøve BF, siden jeg har titta litt på trailers osv. Må si jeg ble imponert, så blir å kjøpe BF3 til PC og helder ha CoD på xboxen (siden mine fleste venner spiller CoD på xbox ;)). har til nå kun testa BF3 på xbox, men det er vel ikke stoore forskjellen i fra xbox til PC spillmessig. Men skal bli deilig å fyre løst med nytt FPS spill igjen :D (bye bye grades)

Lenke til kommentar

Favorittvåpen hittil må være F2000(Silencer, 3.14x og Foregrip) og G17c Silenced. En runde før i dag så storma jeg A i metro og planta. Vi hadde 16 ticks igjen. Jeg plaffa ned 12-13 stykker som kom for å defende M-COM'en. Dette var bare med G17c Silenced. Sykt artig. Høyeste kill streak er på 18. Det som assault med F2000 og G17c.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bli bannet? Du blir bare bannet hvis du hacker, driver med noe pengefusk osv.

Er jo sant det, men bare sier i fra, bare være forsiktig med å nerdrage i chatten for folk flest :p

Lenke til kommentar

SPM og K/D-ratio henger nært sammen nå som det bare er Rush på Metro. Ikke så mye man får poeng for utenom å drepe folk så.. Tror jeg har en SPM på rundt 250 men har bare spilt ca 2 timer på Rush/Metro. Men for meg er det Conquest-mode som virkelig er Battlefield så på Caspian Border derimot ble det andre boller. Dog blir jo ikke resultatene derfra lagret dessverre, men det så slik ut etter 5-6 minutter på første runde, jeg er AlphaDL:

307209_10150388234655901_561595900_10612598_1696264783_n.jpg

Gleder meg til spillet lanseres, conquest er slik BF skal være (ifølge meg) og var rett og slett bare skikkelig, skikkelig gøy!

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...