bigggan Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Alle servere nede? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Siden vi må ha Origin til å spille battlefield 3 og blir origin konten din bannet av en annen grunn så får du ikke spillt BF3 lenger. uansett om du kjøpte hardcopy av spillet.. Da blir spillet ubrukelig, 345kr wasted.. Gjelder jo også andre spill du har kjøpt gjennom origin. Endret 2. oktober 2011 av noxside Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Siden vi må ha Origin til å spille battlefield 3 og blir origin konten din bannet av en annen grunn så får du ikke spillt BF3 lenger. uansett om du kjøpte hardcopy av spillet.. Da blir spillet ubrukelig, 345kr wasted.. Gjelder jo også andre spill du har kjøpt gjennom origin. Ikke bli bannet? Du blir bare bannet hvis du hacker, driver med noe pengefusk osv. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen andre som finner servere? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nope, var slik tidligere ikveld også. kommer vel opp etterhvert Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) nope, ble postet en tråd om det for 1 minut siden på battlelog, har allerede 5 sider og 150 innlegg Endret 2. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Faen... Hater folk som lager tråder med navn som "SERVERS UP WITH CASPIAN BORDER." Håpet virkelig.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva skjer? jeg vil spille nå, finner ingen servere Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) We're aware of the current issues regarding the PC servers. Working to get them running as soon as possible. ^NW http://twitter.com/#!/Battlefield/status/120644195202506755 Endret 2. oktober 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Da har jeg prøvd BF i nyere tidsrekning (gode gamle 1943, am i rite?) må si jeg likte det veldig godt, har i grunnen kun spilt CoD. Så tenkte jeg skulle prøve BF, siden jeg har titta litt på trailers osv. Må si jeg ble imponert, så blir å kjøpe BF3 til PC og helder ha CoD på xboxen (siden mine fleste venner spiller CoD på xbox ). har til nå kun testa BF3 på xbox, men det er vel ikke stoore forskjellen i fra xbox til PC spillmessig. Men skal bli deilig å fyre løst med nytt FPS spill igjen (bye bye grades) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Favorittvåpen hittil må være F2000(Silencer, 3.14x og Foregrip) og G17c Silenced. En runde før i dag så storma jeg A i metro og planta. Vi hadde 16 ticks igjen. Jeg plaffa ned 12-13 stykker som kom for å defende M-COM'en. Dette var bare med G17c Silenced. Sykt artig. Høyeste kill streak er på 18. Det som assault med F2000 og G17c. Endret 3. oktober 2011 av Refsa 1 Lenke til kommentar
noxside Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Siden vi må ha Origin til å spille battlefield 3 og blir origin konten din bannet av en annen grunn så får du ikke spillt BF3 lenger. uansett om du kjøpte hardcopy av spillet.. Da blir spillet ubrukelig, 345kr wasted.. Gjelder jo også andre spill du har kjøpt gjennom origin. Ikke bli bannet? Du blir bare bannet hvis du hacker, driver med noe pengefusk osv. Er jo sant det, men bare sier i fra, bare være forsiktig med å nerdrage i chatten for folk flest Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/604336/1/246913650/ Haha Herrejesus ! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) SPM og K/D-ratio henger nært sammen nå som det bare er Rush på Metro. Ikke så mye man får poeng for utenom å drepe folk så.. Tror jeg har en SPM på rundt 250 men har bare spilt ca 2 timer på Rush/Metro. Men for meg er det Conquest-mode som virkelig er Battlefield så på Caspian Border derimot ble det andre boller. Dog blir jo ikke resultatene derfra lagret dessverre, men det så slik ut etter 5-6 minutter på første runde, jeg er AlphaDL: Gleder meg til spillet lanseres, conquest er slik BF skal være (ifølge meg) og var rett og slett bare skikkelig, skikkelig gøy! Endret 3. oktober 2011 av thklinge Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Spm er? Vvis det er score pr min ligger jeg på 516 på ps3:). Ligger kun på 13.1%. Accurasy pga ps3 da:p Endret 3. oktober 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det ikke auto-aim på konsoll a? 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja delvis, men den gjør ekstremt lite. 99% av siktinga må man gjøre selv Har ikke merket noe til den engang. På cod merket jeg den sv og til men aldri merket den i bf serien Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Auto aimen er veldig synlig på konsoll. Plukk opp reconkit og du vil hate den. Virker som den kun slår inn mot bevegelige mål. Sikter du mot et stasjonært mål i bakgrunnen og de kommer en kar løpende tvers over foran kan du banne på at siktet følger etter han foran. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Auto aimen er veldig synlig på konsoll. Plukk opp reconkit og du vil hate den. Virker som den kun slår inn mot bevegelige mål. Sikter du mot et stasjonært mål i bakgrunnen og de kommer en kar løpende tvers over foran kan du banne på at siktet følger etter han foran. Urk, DET høres dritt ut. PC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå