SAved Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 finner serverer jeg... Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Faen asså, blir så irritert over de helsikkes ungene som tror alt er om K/D og ikke gjør objectives! Få det inn i den lille nøtten deres at spillet handler om å spille sammen, ikke om å kukke rundt som en jævla lonewolf hele tiden. Der er jeg så altfor enig Konkulf, selv tenker jeg ikke på K/D i det hele tatt. Bare så synd at spillet belønner Kills så mye mer enn å faktisk gjøre objectives. Hadde det vært jeg som bestemte skulle man fått 10x mer poeng for å armere og defuse m-com enn det man får for kills Endret 2. oktober 2011 av mathiasxx9494 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er ikkje kjent for høy k/d, men jeg er jo medichore Får jo litt poeng i squads 3 Lenke til kommentar
frowen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenkte å recorde litt i fraps, ikke noe hokkuspokkus? 60 fps full size and ready to go? Jeg bruker selv denne guiden, får veldig bra kvalitet og ikke så store filer Lenke til kommentar
Populært innlegg LarsP Skrevet 2. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Fikkk 11 killstreak med ump 45 ganske så lett:). Hva er en killstreak og hva i huleste har det med Battlefield å gjøre? *ahem* COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD Endret 2. oktober 2011 av LarsP 16 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Eh... I battlelog står det høyeste killstrike så jo det har noe der. Sku bare poengtere hvormbra ump faktisk er:). Jeg går forøvrig kun etter objectives og disse killene fikk jeg på vei mot bombesiten 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Slapp av, vi bare mobber elementene som BF har rappa fra CoD. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Merker ikke forskjell på våpnene jeg. Alle funker jævla bra. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes AEK-971 er bra. Veldig god rekyl på den. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Merker ikke forskjell på våpnene jeg. Alle funker jævla bra. Yup, se bortifra hagle og P2000. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 P2000 er Bf3's nye sniper. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvor høy SPM har dere da? lurer litt på hva som er bra og ikkje her Har selv 423. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Merker ikke forskjell på våpnene jeg. Alle funker jævla bra. Yup, se bortifra hagle og P2000. Hagle er knall når du overrasker en gjeng. Fått en del kills på det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvor høy SPM har dere da? lurer litt på hva som er bra og ikkje her Har selv 423. Har 342. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvor høy SPM har dere da? lurer litt på hva som er bra og ikkje her Har selv 423. Har 342. Nøyer meg med beskjedene 218. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Merker ikke forskjell på våpnene jeg. Alle funker jævla bra. Yup, se bortifra hagle og P2000. Hagle er knall når du overrasker en gjeng. Fått en del kills på det. Vel jeg bare tar av sikta på SVD rifla da den tar ca. samme skade som en hagle. Den har større magasin samt at den kan ta folk på avstand og har langt bedre presisjon. Endret 2. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
dizzybob Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Har fått et problem i BF3 beta'en og lurer på om noen her kan svare meg problemet er: Jeg ser ikke lenger navnet over mine medspillere ei heller fiendene som er spotet. Har nok fått trykket på noe som slår denne funksjonen av/på men finner ikke ut hva noen som har noen tips Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) 618 SPM her. og @ dizzybob, restart BF3/Orgin. Er bare en bug. Endret 2. oktober 2011 av HelloWorld Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 284 SMP Nå er det på tide med BF3 igjen! Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Så de fleste med SPM rundt 200 har spilt mye med recon kit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå