evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 flere enn meg som synes at spillet fryser for ofte? Er jo bare en beta men det er ikke lenge til spillet blir utgitt. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 flere enn meg som synes at spillet fryser for ofte? Er jo bare en beta men det er ikke lenge til spillet blir utgitt. Har ikke fryst en eneste gang for meg så, nei. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Er det bra ? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 flere enn meg som synes at spillet fryser for ofte? Er jo bare en beta men det er ikke lenge til spillet blir utgitt. Har skjedd med meg et par ganger... : ( Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Er det bra ? Awesome, flere som ser på Blue Bloods. Du Real, Tom Selleck er med, kan ikke være dårlig Tror jeg har fikset mitt frysings problem ved å spille i windowed mode ^^ 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Er det bra ? Awesome, flere som ser på Blue Bloods. Du Real, Tom Selleck er med, kan ikke være dårlig Tror jeg har fikset mitt frysings problem ved å spille i windowed mode ^^ ty : ) Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Unnskyld hvis jeg klager litt mye nå, men er det noen andre her somm ikke har fått spillt en eneste runde. På grunn av at Joining server greia ikke tar deg inn på en server Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke har noe trøbbel med bf3 beta'en?? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei tar meg en pause fra alt mas og fjas rundt bf3, skal se en episode Blue Bloods! Er det bra ? Blue Bloods er konge! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke har noe trøbbel med bf3 beta'en?? Uhyre sjelden jeg har problemer utover ingame bugs selv. Har blitt disconneted én gang og har fått CTD to ganger. På tilsammen snart 9 timer spillt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har passordet til Ea-server med Caspian nå ? Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har passordet til Ea-server med Caspian nå ? Det er ingen servere med Caspain? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Lengesiden Caspian serverene ble tatt ned. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ah ok, ikke fått med meg. For gøy med det andre uansett Endret 2. oktober 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Add meg på Nzz1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) For min del er det også veldig skjeldent at eg får problemer med serverene i seg selv. Men så spiller eg så og si KUN på TV2 sine servere, om det er noe av grunnen er vel heller ikkje umulig, veldig gode servere! Men såklart finnes det en del bugs da, men dette er ikkje retail versjonen, og eg er heller ikkje bekjymret over at det er kort tid til release. Og btw, vis noen vil spille med meg, så kan dere adde meg som venn her: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/JVMyhre/ Endret 2. oktober 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som er keene på å game er det bare å adde nemizr på battlelog/origin . Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Rart DICE ikke avklarer litt om hva de har tenkt å gjøre fra BETA til RETAIL. Så kunne vi fått vekk 90% av de samme postene på battlelog forumet. Begynner mildt sagt å bli litt latterlig. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er UMP-45 veldig overpowerd, eller er det bare meg? Har ikke prøvd den selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå