Swafty Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor får jeg ikke forhåndsbestilt spillet fra origin store? Står "betaling er ikke mulig akkurat nå" Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ah. Satte ned skyggekvaliteten på mine to 5850 til high istedet for ultra og resultatet er fr ca 35 fps til over 60 fps i avarage? Er skygger så krevende? Uansett, problem solved.. Bruker du beta driverene fra ATI\AMD? De gir jo en grei ytelseøkning. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har 11.8 og ser at 11.9. Er det beta eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bruker du beta driverene fra ATI\AMD? De gir jo en grei ytelseøkning. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har 11.8 og ser at 11.9. Er det beta eller? 11.10 er "Preview \ Beta"-driverene. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Aner ikke hvor mye ytelse du får, men du kan iallefall teste ut Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bruker du beta driverene fra ATI\AMD? De gir jo en grei ytelseøkning. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har 11.8 og ser at 11.9. Er det beta eller? 11.10 er "Preview \ Beta"-driverene. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Aner ikke hvor mye ytelse du får, men du kan iallefall teste ut Greit, da prøver jeg de. Takk for tipset Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er Platoon plattform-basert? (e.g. PC only) Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 4 runder med BF3 og jeg må slå av spillet fordi gtx 260 blir alt for varm...83 grader -_- faen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 join server nr 2 folkens ! Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dette var trist. Stakk nettopp fra nr. 2 fordi laget mitt campa istedenfor å angripe. Metro er en kjip bane hvis man aldri kommer seg forbi parken. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alle som vil ha oss til å joine, kan dere linke til nevnte server? Er for lat til å finne fram selv. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bruker du beta driverene fra ATI\AMD? De gir jo en grei ytelseøkning. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har 11.8 og ser at 11.9. Er det beta eller? 11.10 er "Preview \ Beta"-driverene. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver.aspx Aner ikke hvor mye ytelse du får, men du kan iallefall teste ut Gikk fra 30-50 til 60-80 - takk Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spoersmal til de som har fatt spilt en del. Er skygger og lignende sappas justerbare at man risikerer at noen brukere kan skru disse osv. av slik at de lettere oppdager folk? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skal bli så godt med hardcore modus. Håper man da tåler mindre. Kjenner at jeg begynner å bli lei av å snike meg innpå folk og pepre dem full av skudd, bare for å se at de snur seg og sender meg tilbake dit jeg kom ifra. 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) ?!?! Tåler jo ingen verdens ting i normal mode Endret 2. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jo da, altfor mye. 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jo da, altfor mye. Enig. Hater at jeg ofte må tømme et halvt magasin i folk bare fordi jeg skyter dem i kroppen og ikke i hodet. Får da være måte på. Akkurat dette liker jeg mye bedre i CoD. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Samme problemet i BC2. Kjedelig det der. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen servere oppe fra folk fra diskusjon? Vil spille med folk fra her. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er derfor jeg likte hardcore i MW1 MP. Da ble man mer belønna for gode taktiske avgjørelser istedenfor "run 'n gun". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen servere oppe fra folk fra diskusjon? Vil spille med folk fra her. De fleste av oss her på forumet spiller på Multigamer eller TV2 sine servere. Men det er jo mange servere, så aner ikke om det er en "fast" server man møtes på. Følger som regel bare etter på friendslista :!: 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Faen asså, blir så irritert over de helsikkes ungene som tror alt er om K/D og ikke gjør objectives! Få det inn i den lille nøtten deres at spillet handler om å spille sammen, ikke om å kukke rundt som en jævla lonewolf hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå