Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Edit: og hva er bra score per minute? Er det istedet for kill/death ratio? Har 290, er det bra eller dårlig? :p

 

Vet ikke hva som regnes som bra, men det er ikke istedet for kill/death, det er i tillegg. SPM er jo bare hvor mange poeng du genererer pr. minutt, da inkludert kills, suppression, assist, revive, heal, resupply, objectives score (m-com plant/defend), squad spawn on you osv. osv.

 

IMO er SPM en bedre indikasjon på hvor "god" du er enn K/D og en høy K/D vil ikke nødvendigvis gi deg høy SPM. For å få høy SPM må du altså være aktiv og gjøre noe hele tiden. F.eks snipere og campere vil så og si aldri oppnå noen høy SPM med mindre de er sinnsykt gode. Jeg har hvertfall 714 SPM, tror det er ganske greit men har sett folk opp til og over 1000 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: og hva er bra score per minute? Er det istedet for kill/death ratio? Har 290, er det bra eller dårlig? :p

 

Vet ikke hva som regnes som bra, men det er ikke istedet for kill/death, det er i tillegg. SPM er jo bare hvor mange poeng du genererer pr. minutt, da inkludert kills, suppression, assist, revive, heal, resupply, objectives score (m-com plant/defend), squad spawn on you osv. osv.

 

IMO er SPM en bedre indikasjon på hvor "god" du er enn K/D og en høy K/D vil ikke nødvendigvis gi deg høy SPM. For å få høy SPM må du altså være aktiv og gjøre noe hele tiden. F.eks snipere og campere vil så og si aldri oppnå noen høy SPM med mindre de er sinnsykt gode. Jeg har hvertfall 714 SPM, tror det er ganske greit men har sett folk opp til og over 1000 :)

 

Aha. Ikke rart jeg har så lav da - blir mye sniping

 

Edit: og hvorfor finner jeg ingen server? .. :hmm:

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Hvis du har lyst å finne en norsk server så er det vel ihvertfall bedre å finne fram server på egenhånd enn å bruke Qucik Match? Med Qucik Match er du vel ikke garantert å finne norsk server?

 

Hehe med å bruke Quick Match ville jeg bare spille på samma vilken server, men bruker selfølgelig server browser til å finne norske servere men jeg har så langt funnet bare Multigamer sine nå siden TV2 er nede og nå finner jeg ingen til og med engelske :(

 

Nevermind fant mange nu :p

 

TV2 serverne er oppe! går på TV2 1! Peace!

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...