Feh Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Edit: og hva er bra score per minute? Er det istedet for kill/death ratio? Har 290, er det bra eller dårlig? Vet ikke hva som regnes som bra, men det er ikke istedet for kill/death, det er i tillegg. SPM er jo bare hvor mange poeng du genererer pr. minutt, da inkludert kills, suppression, assist, revive, heal, resupply, objectives score (m-com plant/defend), squad spawn on you osv. osv. IMO er SPM en bedre indikasjon på hvor "god" du er enn K/D og en høy K/D vil ikke nødvendigvis gi deg høy SPM. For å få høy SPM må du altså være aktiv og gjøre noe hele tiden. F.eks snipere og campere vil så og si aldri oppnå noen høy SPM med mindre de er sinnsykt gode. Jeg har hvertfall 714 SPM, tror det er ganske greit men har sett folk opp til og over 1000 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor bruke Quick Match? Bedre og finne fram server på egenhånd. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor bruke Quick Match? Bedre og finne fram server på egenhånd. Har lyst til å finne en norsk server skjønner du Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Edit: og hva er bra score per minute? Er det istedet for kill/death ratio? Har 290, er det bra eller dårlig? Vet ikke hva som regnes som bra, men det er ikke istedet for kill/death, det er i tillegg. SPM er jo bare hvor mange poeng du genererer pr. minutt, da inkludert kills, suppression, assist, revive, heal, resupply, objectives score (m-com plant/defend), squad spawn on you osv. osv. IMO er SPM en bedre indikasjon på hvor "god" du er enn K/D og en høy K/D vil ikke nødvendigvis gi deg høy SPM. For å få høy SPM må du altså være aktiv og gjøre noe hele tiden. F.eks snipere og campere vil så og si aldri oppnå noen høy SPM med mindre de er sinnsykt gode. Jeg har hvertfall 714 SPM, tror det er ganske greit men har sett folk opp til og over 1000 Aha. Ikke rart jeg har så lav da - blir mye sniping Edit: og hvorfor finner jeg ingen server? .. Endret 2. oktober 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvis du har lyst å finne en norsk server så er det vel ihvertfall bedre å finne fram server på egenhånd enn å bruke Qucik Match? Med Qucik Match er du vel ikke garantert å finne norsk server? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flere som ikke finner noen servere nå? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Åhnei litt for tidlig. Joiner litt senere. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hvis du har lyst å finne en norsk server så er det vel ihvertfall bedre å finne fram server på egenhånd enn å bruke Qucik Match? Med Qucik Match er du vel ikke garantert å finne norsk server? Hehe med å bruke Quick Match ville jeg bare spille på samma vilken server, men bruker selfølgelig server browser til å finne norske servere men jeg har så langt funnet bare Multigamer sine nå siden TV2 er nede og nå finner jeg ingen til og med engelske Nevermind fant mange nu TV2 serverne er oppe! går på TV2 1! Peace! Endret 2. oktober 2011 av Citus Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Finner servere her, det ser også ut som TV2 er tilbake ! Vi snakkes på TV2 server 1 Endret 2. oktober 2011 av aleksanderro Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er jo ingen probleme å finne norske servere da, skriv "NO" i serverfilteret og huk av for 1-5 ledige plasser. Da får du som regel opp 10-20 servere Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er jo ingen probleme å finne norske servere da, skriv "NO" i serverfilteret og huk av for 1-5 ledige plasser. Da får du som regel opp 10-20 servere fant bare multigamer.no istad men nå er det i orden :3 TV2 er oppe nå er jeg en happy panda! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kom noen inn på TV2 server 1 da Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har gamer en egen battlefield 3 gruppe tråd ? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kom noen inn på TV2 server 1 da kommer Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Iløpet av den lille tiden vi har spilt så har jeg fått CTD 2 ganger Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da er det frokost på meg nå! Må sosialisere Kunne ikke kosa meg mer med BF3 awesome spill. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har unlocket AN-94 i assault? Jeg har og det ser ut som man ikke får de to siste våpnene (KH2002 og G3A3), med mindre de er feil navnet på battlelog. For nå står det at jeg skal unlocke M16A3 o.O Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skal spise litt så logger på på! Add meg: EvenandreasJS på Battlelog og Origin. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 La deg til! Ronde92 er forresten nicket mitt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kun battlelog for PC/Origin-brukere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå